بازخورد درباره این کالا

پروژکتور ماژولار 50 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور ماژولار 50 وات

 پروژکتور ماژولار 50 وات 

پروژکتور ماژولار 50 وات مدلSMD  آرام الکتریک در دسته پروژکتور ال ای دی است که با قیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود و نورهایی با کیفیت بالا و کم مصرف تولید می کند. این محصول با کیفیت را می توانید توسط شرکت آریانور که از معتبرترین شرکت های حاضر در بازار به شمار می آید، سفارش دهید.

پروژکتور ماژولار 50 وات

پروژکتور ال ای دی 50 وات ماژولار یکی از با کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین پروژکتورهایی است که نورهایی با کیفیت بالا و بدون اشعه ی مضر فرابنفش تولید می کند، که بازتاب آن ها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و سلامتی انسان وارد نمی کند. یکی از ویژگی هایی که این پروژکتور را از سایر پروژکتورها متمایز کرده، قابلیت تنظیم جهت پخش نور بعد از نصب است. 

 

ویژگی پروژکتور ماژولار 50 وات مدلSMD  آرام الکتریک

مشخصات عمومی

  •            کد کالا: AEO-E007E-50W
  •            ابعاد: 12.5*26.8 سانتیمتر
  •            مدل: SMD
  •            لنز دارد
  •            رنگ بدنه سفید
  •            کیفیت بالای نور
  •            کاهش مصرف برق
  •            کاربری و نصب آسان
  •            خروجی نور بالا
  •            کشور سازنده : ایران
  •            همراه با 2 سال گارانتی

مشخصات فنی

  •            گروه چراغ: پروژکتور (نورافکن)
  •            توان (W):  50وات
  •            رده انرژی: A++

 

 

مزایای پروژکتور ماژولار 50 وات مدلSMD  آرام الکتریک:

پروژکتور ماژولار مستطیلی شکل با رنگ بدنه ی سفید می باشد که از قطعات و اجزای با کیفیت بالایی تولید شده است و ساختار بسیار مستحکمی دارد. همچنین یکی از مزیت های این محصول این است که در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد.

نورپردازی یک مکان یا فضا از نکاتی است که با سهل انگاری در انجام آن محیطی کسل کننده و بی روح را به وجود می آورد. پروژکتور ماژولار ال ای دی 50 وات از کیفیت نور بالا و مصرف فوق العاده کم برخوردار است.

از این پروژکتور برای ساختمان ها، کارخانجات، نورپردازی نما، بیلبورد ها، فضای باز و مکان های دیگر استفاده می شود. از آن‌جایی که این تیپ چراغ برای استفاده در محیط‌هایی مثل پل‌ها و تونل ها و فضاهای باز استفاده می شوند، ساختاری مقاوم در برابر رطوبت و باران و گرد و غبار دارد و دارای مقاومت بالایی در شرایط محیطی نامناسب می‌باشد.

اسفاده از فناوری SMD در پروژکتور ماژولار 50 وات مدلSMD  آرام الکتریک:

یکی از به روز ترین تکنولوژی‌‌های موجود برای تولید انواع لامپ‌ها و چراغ‌های ال ای دی فناوری اس ام دی می‌باشد. در پروژکتور 50 وات ماژولار هم از این فناوری استفاده شده است. با استفاده از این فناوری برد استفاده شده در لامپ بدون دخالت دست تولید می‌شود و در نتیجه آن خطاهای انسانی که امکان تحقق دارند رخ نخواهند داد. در نتیجه ی استفاده از فناوری SMD، عمر مفید چراغ‌های تولید شده افزایش می‌یابد.

پنل‌هایی که برد الکترونیکی آن‌ها با استفاده از SMD تولید می‌شود، گرما و اتلاف انرژی کمتری نیز خواهند داشت و همچنین به کاهش هزینه‌های بلند مدت یاری می‌دهد.

داشتن گارانتی یکی از بهترین ومهم ترین مزایایی است که برای خرید محصول باید در نظر گرفت. در حالی ک بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها خدماتی پس از فروش ارائه نمی دهند، شرکت آریانور با 2 سال ضمانت و گارانتی محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهد.

آریانور در حال حاضر باعرضه و فروش پروژکتورهای متنوع، با کیفیت و ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتریان و ارائه خدمت به مردم توانسته در سطح ایران و بازار خود رااثبات کند. شما مشتریان عزیزمی توانید با تهیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان بیاورید. این محصول ایرانی دو سال گارانتی دارد و توانسته با رعایت استانداردهای مورد نیاز، نشان استاندارد لازم برای عرضه در بازار داخل و خارج را کسب کند. در صورت نیاز برای مشاوره و خرید می‌توانید با کارشناسان فروش، شرکت روشنایی آریانور تماس بگیرید.

 

توضیحات تکمیلی

پروژکتور ماژولار 50 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

جنس بدنه

آلومینیوم

مقدار مصرف برق

50 وات

امتیاز کاربران به:

پروژکتور ماژولار 50 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش