بازخورد درباره این کالا

پروژکتور ماژولار 200 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور ماژولار 200 وات

  پروژکتور ماژولار 200 وات 

پروژکتور ماژولار 200 وات مدلSMD   آرام الکتریک با نور بالا و مصرف کم جایگزین مناسبی برای لامپ های پرمصرف می باشد؛ زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. دلیل این امر این است که بخش عظیمی از انرژی تولید شده توسط لامپ ال ای دی تبدیل به روشنایی می شود و انرژی هدر رفته ای در تولید انرژی گرمایشی نخواهد داشت. شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را توسط شرکت آریانور که از معتبرترین شرکت های حاضر در بازار به شمار می آید، سفارش دهید.                                                                  

مزایای های پروژکتور ماژولار 200 وات مدلSMD  آرام الکتریک

 

پروژکتور ماژولار 200 وات مدل SMD  آرام الکتریک دارای لامپ های LED  پر نور با اندازه های کوچک است، که با نظم زیبایی کنارهم چیده شده اند و تولید نور بسیار زیادی می کند و به ظاهر زیبای این محصول جذابیت فراوانی افزوده است.

این پروژکتورها دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم می باشد که قابلیت تنظیم جهت پخش نور بعد از نصب را داشته که این امر آن را از سایر پرژکتورها متمایز کرده است .

پایه های این محصول درحالت نصب دچار خراشیدگی نشده ودر هر دمایی آسیبی به رنگ بدنه وارد نمی شود؛ همچنین در برابر سرما و گرمای شدید هم مقاومت بالایی دارد.

از سایر ویژگی های خوب این دستگاه می توان به طول عمر بالای آن نسبت به مدل های معمولی، صرف انرژی آن دردیف A⁺ و دچادر نشدن

به اُفت نوری پس از گذشت زمان اشاره کرد.  کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته که از استهلاک پروژکتور ماژولار 200 وات مدلSMD  آرام الکتریک جلوگیری می کند اشاره کرد؛ که گارانتی 2 ساله شرکت آریانور نشان دهنده کیفیت بالای محصولات آن است.

 

مشخصات عمومی

  •              برند : آرام الکتریک
  •              کد کالا: AEO-E007E200W
  •              خانواده کالا: پرژکتور ماژولار
  •              ابعاد: 50*26.8 سانتی متر
  •              مصرف کم
  •              نور دهی زیاد
  •              رنگ بدنه: سفید
  •              کشور سازنده: ایران
  •              اصالت کالا: اصل

مشخصات فنی

  •              گروه چراغ : پروژکتور (نورافکن)
  •              توان نامی (W) : 200 وات

مشخصات مکانیکی

  •              رنگ بدنه: سفیدد
  •              درجه آب بندی و حفاظت (IP): IP65

پروژکتور ماژولار 200 وات

بیشترین توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی زیاد، عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است. محصولات آرام الکتریک با طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف برق و پائین بودن هزینه برق با به روزترین فناوری روز دنیا این ویژگی ها را در محصولات خود به کار برده است.

پروژکتورهای آریانوربا مدل های مختلف و توان های مصرفی متنوع که در ابعاد مختلفی ساخته شده اند. با ویژگی ها و مشخصات قابل توجهی که دارند برای روشنایی مکان هایی هم چون معابر، پیاده روها، فضای سبز و پارک ها، خیابان ها، استادیوم های ورزشی، نورپردازی نمای انواع ساختمان های بزرگ و … استفاده می شوند.

 

آرام الکتریک در حال حاضر توانسته توانایی خود را در عرضه و فروش پروژکتورهای متنوع و با کیفیت در سطح ایران و بازار جهانی اثبات کند شما می توانید با تهیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان بیاورید.

قابل ذکر است که هنگام خرید پروژکتور حتماً به عدد روشنایی پروژکتور که بر روی جدول مشخصات آن درج شده توجه کرده و با استفاده از استاندارهای موجود، به آسانی پروژکتور مد نظرتان راخریداری کنید.

شرکت آرام الکتریک با چندین سال سابقه، تجربه و حضور در صنعت برق الکترونیک در حوضه روشنایی حضور خود را در بازار به تثبیت رسانده است. در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید می‌توانید با کارشناسان فروش و یا فروشگاه روشنایی آریانور تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پروژکتور ماژولار 200 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

کلاس عایقی

IP65

جنس بدنه

آلومینیوم

مقدار مصرف برق

200 وات

امتیاز کاربران به:

پروژکتور ماژولار 200 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش