بازخورد درباره این کالا

پنل دایره توکار 24 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل دایره توکار 24 وات

پنل دایره توکار 24 وات آرام الکتریک

نور پردازی در ساختمان سازی و معماری یک وسیله‌ی اصلی می‌باشد. تعیین مکان‌های روشنایی، مشخص کردن نوع تجهیزات روشنایی، میزان توان مصرفی و نوری همگی از اصلی‌ترین اصول معماری هستند. همچنین روشنایی امکان به نوعی وسیله زیباسازی می‌باشد که توجه معماران و دیزاینرها را به خود جلب کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت تجهیزات نوری پیشرفته پنل‌ها روی کار آمدند. پنل‌های سقفی از جدیدترین نوع وسیله‌های روشنایی هستند که از SMD LED ساخته می‌شوند. این پنل‌ها نور بسیار خوبی تولید می‌کنند و امروزه جایگزین خوبی برای لامپ‌های پر مصرف قدیمی هستند.

لازم است قبل از خرید پنل از ویژگی‌ها، مزایا، مشخصات، شرایط استفاده آن نیز اطلاع کسب کنید. برای اطلاع بیشتر از پنل کشویی دایره توکار 24 وات مدل P830R24 با آرام الکتریک همراه باشید.

آرام الکتریک

شرکت آرام الکتریک با بیش از 25 سال سابقه، تجربه و حضور در صنعت برق و الکترونیک از سال 1396 در حوزه روشنایی با واردات انواع محصولات روشنایی حضور خود را در این بازار تثبیتکرده است.

 این شرکت بر با اتکا به دانش و تخصص علمی کاربردی مدیران ارشد خود در حوزه الکترونیک، مدیریت اجرایی MBAو مکانیک با توجه به سیاست¬ های اقتصادی کشور در سال 1397 مبنی بر تولید داخلی تصمیم گرفت تا خط تولید محصولات روشنایی  را در  در کارخانه¬ ای واقع در شهرک صنعتی خرمدشت احداث و راه¬ اندازی کند.

مشخصات پنل کشویی دایره توکار 24 وات 

پنل‌های سقفی از گروه چراغ‌ها تلقی می‌شوند و از قطعات و فناوری جدید ساخته شده است. پنل کشویی دایره نمای ظاهری خوبی دارد و از تیوپ مات ساخته شده است. از اصلی‌ترین مشخصات این پنل می‌توان به توان نامی 24 وات اشاره کرد. توان مصرفی 24 وات از انرژی بسیار بالایی برخوردار است و جزء پر قدرت و پرنورترین نوع پنل‌ها می‌باشد. زیرا بهره نوری یا گستره نوری آن 80 لومن بر وات است. همانطور که گفته شد نوع منبع نوری پنل کشویی دایره 24 وات SMD LED است.

کد محصول P830R24 قطر خارجی 22.5 سانتی متر و قطر برش یا محل قرار گیری در محفظه تعبیه شده در سقف 3.5 – 17.5 سانتی متری می‌باشد و کد محصول  AE01-P830R24 قطر خارجی 25 سانتی متر و قطر برش 5-18 می باشد  . یکی از ویژگی‌های پنل کشویی دایره توکار 24 وات طول عمر بسیار بالاست به طوری که هر پنل 30000 ساعت عمر مفید خواهد داشت. علاوه بر این رده انرژی آن با توجه به نور سرشاری که انتشار می‌دهد A++ است. در هر بسته بندی یا کارتن پنل کشویی دایره 20 عدد پنل موجود است. پنل کشویی نصبی توکار دارد و به راحتی نصب می‌شود.

کاربرد پنل کشویی دایره توکار 24 وات 

پنل‌ها همانند چراغ‌ها عمل می‌کنند و برای هر مکانی متناسب می‌باشند. در قسمت‌های مختلف خانه، هتل‌ها، مدارس، دفاتر، شرکت، رستوران، فروشگاه‌ها، مغازه و هر جایی که فکرش را کنید از این محصول استفاده می‌کنند. یکی از کاربردهای دیگر پنل کشویی دایره توکار 24 وات در نور پردازی‌های خارجی و داخلی ساختمان است. همچنین از این پنل در راهروها و محیط‌های پر رفت و آمد نیز بسیار استفاده می‌شود. زیرا هم نور بسیار زیادی دارد و در عین حال مصرف انرژی آن پایین است.

مزایای پنل کشویی دایره توکار 24 وات

پنل‌های کشویی نصب بسیار ساده‌ای دارند و قابلیت تنظیم و تطبیق با فرم را دارند. به عبارت دیگر ابعاد فرم این محصول محدودیت ندارد.

قطعات همگی بسیار با کیفیت می‌باشند و کمتر دچار خرابی و سوختگی می‌شوند. افت نوری در این پنل به شدت کم است.

نور تولیدی این پنل استاندارد است و اشعه آن برای چشم ضرر ندارد. حالاتی نظیر سوسو زدن یا قطع و وصلی در این نوع دیده نمی‌شود.

مصرف انرژی بسیار پایینی دارند که این خود منجر به کاهش هزینه‌های برق و در نتیجه صرفه جویی در مصرف برق می‌شود.

برای هر مکانی مناسب هستند و جایگزین خوبی برای لامپ‌های پر مصرف و هالوژن می‌باشند.

پنل کشویی نیاز به تعویض و تعمیر ندارد و بیش از 30000 ساعت عمر می‌کند.

لازم است توجه کنید در هنگام نصب پنل‌های کشویی دایره توکار ضروری است تا جریان اتصال به برق را قطع کنید. همچین از تعمیر غیر تخصصی و باز کردن قطعات و تجهیزات داخلی به شدت پرهیز کنید.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل دایره توکار 24 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
Voltage Range :

220-240 ولت

قطر

18-5
17.5-3.5

امتیاز کاربران به:

پنل دایره توکار 24 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش