بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896

بازدهی بالا

جنس بدنه ای بی اس

نصب روکار

ضمانت و گارانتی سه ساله

نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896

الکتروپیک برندی است که شما می ‌توانید به ‌راحتی و به‌ آسانی نام آن را در بازار آیفون تصویری بشنوید زمانی ‌که آیفون تصویری ها اختراع شدند و به بازار آمدن خیلی از افرادی که با باز کردن و بستن درب به‌ صورت حضوری و فیزیکی مشکل داشتند راحت شدند در واقع صنعت ساختمان ‌سازی به یک قدم پیش رفته و کارایی بیشتر پیش رفت و جلوتر رفت و در صنعت ساختمان ‌سازی وجود لوازمی مانند آیفون تصویری و یا درب اتوماتیک باعث شد تا همه ‌چیز رو به بهتر شدن پیش برود.

در حال حاضر هر ساختمانی که شما ببینید حتی ساده هم از آیفون تصویری استفاده کرده ‌است در صنعت آیفون تصویری با توجه به اهمیت روز افزون آن و پیشرفته شدن آن برند ها و کمپانی‌ های زیادی در حال فعالیت هستند که روز به ‌روز به تعداد آن ‌ها افزوده می ‌شود یک سری برند ها وجود دارند که محصولات آن‌ ها کیفیت و قیمت بهتر مناسب ‌تر و بالاتری دارند در صورتی‌ که یک سری برند ها هستند که تازه‌ کاران و هنوز به‌ خوبی شروع به کار کردند اما کیفیت آن‌ ها بسیار بالا نیست الکتروپیک یکی از برند های قدیمی و کارکشته در حوزه آیفون تصویری می‌باشد.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896

محصولات الکتروپیک 896 یک سری ویژگی‌ هایی دارد که کمتر آیفون تصویری موجود در بازار آن را دارد یکی از ویژگی‌های این برند این است که محصولات آن با نوآوری تنوع در ایجاد یکسری محصولات دیگر همراه است یعنی چه یعنی این‌که مدل‌های جدید آیفون تصویری الکترو پیک با همان نام و برندهای قبلی ویژگی‌های گذشته و آن را ندارند بلکه ایرادات آن‌ها رفع شده و هر روزبه‌روز تر می‌شود و این باعث می‌شود تا محصولات کارایی و بازدهی خیلی بالاتری داشته باشند. در ادامه به شما الکتروپیک 896 معرفی خواهیم کرد.

 

ویژگی‌ های کلیدی آیفون تصویری الکترو پیک مدل کدینگ 896

در مورد این آیفون تصویری 896 باید بگوییم که جنس بدنه آن ای ‌بی ‌اس آنتی استاتیک است که بدون تغییر رنگ می‌ باشد یعنی هر زمان که شما از آن استفاده کنید در هر چند سالی که برای شما کار کند هیچ نیازی به نگرانی در مورد رنگ آن نخواهید داشت همچنین این آیفون ساخته‌ شده و برای پنل کدینگ می باشد و طراحی اختصاصی دارد نمایشگر آن ۷ اینچ است که ۱یک صنعت تازه‌ ای در آیفون تصویری 896 می‌باشد؛ الکتروپیک 896 همین‌ طور حافظه داخلی خیلی خوبی هم دارد بر خلاف آیفون تصویری هایی که همه ما دیدیم که کیفیت خوبی دارد اما متأسفانه حافظه داخلی ندارند این آیفون تصویری الکتروپیک 896 هم کیفیت بالایی دارد و هم حافظه داخلی کدینگ 896 مناسب می‌باشد.

خرید آیفون تصویری

برای خرید محصولات آیفون تصویری الکتروپیک می توانید به فروشگاه آریانور مرکز خدمات اینترنتی و تخصصی مراجعه کنید این فروشگاه با سال ها سابقه در این حوزه فعالیت کرده و با ضمانت و گارانتی به شما محصول عرضه می کند.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

پلی کربنات

نمایشگر

دارد

حافظه

دارد

اندازه نمایشگر

7 اینچ

دکمه لمسی

دارد

طریقه نصب

روکار

صفحه نمایش لمسی

دارد

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

مانیتور آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری الکتروپیک مدل کدینگ 896 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش