بازخورد درباره این کالا

تاچ ال سی دی A30

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تاچ ال سی دی A30

تاچ ال سی دی A30

تاچ ال سی دی samsung galaxy A30 مدل فنی sm-A305

نمایش بیشتر - بستن

دلایل عمده تعویض تاچ ال سی دی میتوان به آب خوردگی و شکستگی ال سی دی بخاطر  ضربه  و  فشار  اشاره نمود. به دلیل ساخت ا فناوری سوپر آمولد ، بخاطر کیفیت بالاتر نسبت به دیگر ال سی دی‌ها از میزان حساسیت بیشتری برخوردار میباشند. لازم به ذکر است تعبیه پوشش محافظتی گوریلا گلس، تا حدی توانسته است میزان شکنندگی را کم بنماید.

بیشترین و شایع‌ترین آسیب‌‌های ال سی دی ها نمایش لکه‌های رنگی و یا سیاه شدگی بر اثر ضربه، فشار و نفوذ آب است. در این حالت، با وجود این  که شکستگی روی ال سی دی دیده نمی‌شود، عمل کرد تاچ ال سی دی A30  مختل میشود.

ال سی دی a۳۰ در آریانور در سه مدل:

  • سرویس پک سامسونگ اورجینال
  • درجه ۱ های کپی
  • درجه ۲

 ارائه می شود .تفاوت انواع مدل های تاچ ال سی دی سامسونگ A30 در کیفیت تصویر آن می باشد درجه ۲ این  lcd به هیچ وجه پیشنهاد نمی گردد همچنین درجه یک این تاچ و ال سی دی  مشابه اصل بوده و تا ۹۰ درصد کیفیت اصلی را داراست. مدل سرویس پکیج اورجینال دقیقاً همان قطعی میباشد کارخانه سازنده بر روی گوشی‌های خود نصب می‌کنند .حال شما باید با توجه به بودجه و قیمت گوشی خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. به طور مثال بعضی از گوشی های موبایل قیمت پایین  دارند ولی در مقابل قیمت تاچ ال سی دی مدل به نسبت بالاتر میباشد پس بهتر است در هنگام خرید به بودجه خود و مدل گوشی دقت کنید.

خرید تاچ ال سی دی A30 :

برای خرید تاچ ال سی دی a۳۰ سامسونگ  می‌توانید تماس بگیرید و راهنمایی لازم را دریافت کنید نصب تاچ ال سی دی سامسونگ در سراسر ایران رایگان می باشد همچنین در شهرهای تهران و کرج نصب رایگان در محل انجام می گردد.

توضیحات تکمیلی

تاچ ال سی دی A30
مشخصات ظاهری
رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
نوع LCD

درجه دو
های کپی درجه یک
اورجینال

اندازه نمایشگر

6.4 اینچ

صفحه نمایش لمسی

دارد

امتیاز کاربران به:

تاچ ال سی دی A30 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش