بازخورد درباره این کالا

کابل RG59 تمام مس

0
از 0 رای

0دیدگاه

آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل RG59 تمام مس

کابل RG59 تمام مس

کابل دوربین مداربسته RG59

کابل مس

کیفیت بالا

کلاف 500 متری

قیمت بر اساس متر

کابل تصویر دوربین مدار بسته تمام مس با کیفیتی بی نظیر و درجه یک همیشه این را به یاد داشته باشید یه تصویر خوب بعد از دوربین نیازمند یه کابل RG59با کیفیت است.

نمایش بیشتر - بستن

معرفی کابل مسی و ویژگی های آن

همان‌ طور که می‌ دانید سیم و کابل چه اندازه در صنعت برق و سیم‌ کشی امروزی اهمیت دارد طوری که استفاده کردن از خیلی از وسایل و نصب آن‌ها به گونه شان امکان‌ پذیر نیست واژه‌ی کابل به‌ معنای طناب کلفت است که در زبان فارسی با تلفظ فرانسوی آن به کار می‌رود مفهوم به‌ کارگیری سیم‌ های روکش‌ دار در صنعت برق می‌ باشد که امروزه یکی از بهترین تجهیزات و ابزار ها در شبکه‌ های برقی است یک سری کابل‌ ها در صنعت سیم و کابل و در بین آن‌ ها وجود دارند تحت عنوان کابل مسی باید بدانید که سیم و کابل می‌ تواند از جنس مختلفی باشد که یکی از آن‌ ها نیز است به کابل‌ های که هادی آن‌ها از جنس فلز مس تولید می‌شود کابل‌ های مسی می‌گویند در حال حاضر فلزاتی مثل مس آلومینیوم سرب فولاد و نقره به شکل‌های مختلف در تولید و ساخت کابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند با توجه به ویژگی فلزات و قیمت آن‌ها نشان می‌دهد که مس و آلومینیوم جزء بهترین رسانه‌ های شناخته‌شده می‌باشند در این‌بین فلزی نیز با توجه به ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی که دارد از سایر فلزات برای استفاده کردند در کل گزینه بهتری است چون‌ که مس به‌ آسانی غلطک پذیر است و میله آن حتی پس‌از کشیدن به‌صورت سیم نازکی درمی‌آید که در کنار آن رسانایی خودش را هم حفظ می‌کند به‌همین دلیل به‌عنوان بهترین رقیب برای سایر فلزات استفاده می‌شود ازاین‌رو کابل‌هایی با هادی مسی یا همان کابل‌ مس در صنعت انتقال برق بیشتر از بقیه استفاده می‌شود کابل مس سایر سیم و کابل‌ها با توجه به ویژگی‌های ساختاری نوع هادی و ولتاژ و نصبشان تقسیم‌بندی می‌شوند که اهمیت دارند.

ویژگی کابل RG59 تمام مس

کابل تصویر دوربین مداربسته از شاخه کابل های کواکسیال است.مهمترین خصوصیت این کابل قطر مغزی آن است. در کابل های RG59 قطر مغزی بین 1.2 تا 1.8 میلی متر می باشد. جنس مغزی کابل می تواند از مس، المینیوم و یا آلیاژ مس باشد. 

کابل RG59 تمام مس پس از عایق یک لایه از شیلد بافته شده وجود دارد. در برخی انواع با کیفیت تر کابل یک لایه فویل نیز بیش شیلد و عایق فوم قرار گرفته است. شیلد و فویل اطراف کابل وظیفه جذب نویز را برعهده دارند. به ویژه در مسیرهای طولانی ضخامت و جنس شیلد از اهمیت بالایی برخوردار می شوند. در اطراف مغزی کابل مس یک لایه پلاستیکی از جنس فوم قرار دارد که معمولا رنگی سفید یا شفاف دارد. این عایق نقش جدا کردن مغزی از شیلد را برعهده دارد.  لایه پایانی کابل RG59 تمام مس یک لایه PVC در اطرف کابل است که کابل را عایق و محافظت می کند. 

امتیاز کاربران به:

کابل RG59 تمام مس (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش