بازخورد درباره این کالا

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386

نمایش بیشتر - بستن

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386

منبع تغذیه یا ترانس به دستگاهی می ‌گویند که انرژی الکتریکی را برای چند بار مصرف تامین می ‌کند؛ به‌ عبارت ‌دیگر منبع تغذیه انرژی الکتریکی را از ۱ منبع انرژی دریافت کرده و آن را به فرکانس یا ولتاژ مورد نیاز برای دستگاه مورد نظر بر می ‌گرداند. منبع تغذیه آیفون تصویری الکتروپیک ۲ ترمینال برای دریافت کردن برق ولتاژ ۲۲۰ برد و همین ‌طور دارای ۴ ترمینال خروجی است

که ۲ خروجی ۱۲ ولتی برای انتقال انتقال تصویر و ۲ خروجی دیگر برای باز کردن در مورد استفاده قرار می ‌گیرد این منبع تغذیه جریان برق شهری را به برق دی ۳۰ برمی‌ گرداند.

منبع تغذیه الکترو پیک کارایی که دارد باید به شما بگوییم برای تامین برق مورد نیاز آیفون تصویری الکترو پیک به کار می‌رود و از جمله متعلقات اصلی دربازکن های تصویری محسوب می‌ شود که بدون آن کارایی در باز کن ها با اختلال روبرو می‌ گردد.

این منبع تغذیه از جنس ای ‌بی ‌اس آنتی استاتیک تولید شده ‌است و کیفیت بالایی دارد و به ‌مرور زمان رنگش تغییر نخواهد کرد در مورد کیفیت و ضمانت و می‌توانیم بگوییم که برنده الکتروپیک بر کسی پوشیده نیست.

این برند با سال‌ ها سابقه یکی از محبوب ‌ترین برند های موجود در حوزه آیفون تصویری و دربازکن تصویری است که محصولات متنوعی به بازار عرضه داده و هر کدام از آن‌ها دارای یکسری ویژگی و همین ‌طور مزایای بسیار زیادی می‌ب اشد در مورد کیفیت و ضمانت محصولات الکترو پیک می ‌توانیم یک سری نکاتی به شما بیان کنیم این محصولات با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می ‌شوند و همین‌ طور به هر کدام از آن‌ها ضمانت سه‌ ساله و خدمات پس ‌از فروش ارائه داده می‌شود تا در زمان بروز مشکل مشتری بتواند از این خدمات استفاده کند نمایندگی ‌های زیاد الکتروپیک در سراسر کشور وجود دارند که محصولات آن را بدون هیچ کم ‌و کاستی به بازار عرضه می ‌کنند.

 

مشخصات فنی منبع تغذیه الکترو پیک مدل ۳۸۶

اولین ویژگی ‌ای که در منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 می‌ توانیم بیان کنیم ایمنی با کیفیت بالا می ‌باشد همچنین زمانی ‌که شما این منبع تغذیه را تهیه کنید برای همه آیفون‌های الکترو پیک می‌ توانید استفاده کنید یعنی مدل آن مهم نیست هر مدلی از برند الکتروپیک را تهیه کرده باشید برای همه آن‌ها کارایی دارد و همین ۱ ویژگی خیلی خوبی از جنس بدنه آن از ای ‌بی ‌اس آنتی استاتیک می ‌باشد و رنگ بدنه‌ 386 به‌ هیچ‌ وجه ممکن تغییر نمی‌ کند همچنین باید به شما بگویم که این منبع تغذیه 386 فیوز زاپاس و خود فیوز را دارد که در زمان خرید به شما عرضه می‌ شود و ۲ ترمینال ورودی و ۴ ترمینال خروجی هم دارد همچنین هر کسی که این منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 را خرید کند از ضمانت و گارانتی سه‌ ساله الکترو پیک برخوردار می ‌شود.

 

آریانور نماینده محصولات الکتروپیک

ارائه محصولات با کیفیت

ارائه ضمانت و گارانتی

ارسال سفارش به سراسر کشور

عرضه محصولات با کیفیت

آماده سازی سفارشات در کم ترین زمان ممکن

توضیحات تکمیلی

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

پلاستیکabs

طریقه نصب

روکار

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

ترانس آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

منبع تغذیه الکتروپیک مدل 386 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش