بازخورد درباره این کالا

قفل زنجیری 671

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

قفل زنجیری 671

قفل زنجیری 671

نمایش بیشتر - بستن

قفل زنجیری 671

قفل زنجیری 671 از قفل در بازکن الکترو پیک می‌ب اشد که می‌توان آن را روی انواع درب‌ های ساختمانی و اداری نصب کرد در مورد ویژگی‌ ها می‌توان کیفیت و مقاومت را نام برد و همین‌طور طول عمر بالای آن سبب شده تا مشتریان زیادی داشته باشند در مورد این محصول باید بگوییم که جنس بدنه آن سرب خشک تزریقی می‌ باشد و ولتاژ ورودی برای کار کردنش ۱۲ ولت متناوب است ضمنا این زنجیر دارای پوشش رنگ الکترواستاتیک می‌باشد و در مقابل ضربات واردشده به محل نصب بسیار مقاوم است درواقع کمپانی الکترونیک با تولید این محصول پکیج خدماتی خودش را کامل کرده‌است و به افراد این امکان را داده‌است که بتوانند قفل زنجیری 671 همه محصولات مورد نیاز برای امنیت و کارایی ۱ ساختمان را در کنار خودشان داشته باشند و همه آن‌ها مانند قفل زنجیری 671 را از این برند تهیه کند قفل برقی و قفل زنجیری ۲ مدل قفل متفاوت هستند که کارایی آن‌ها با همدیگر فرق می‌کند عملکرد قفل زنجیری به این صورت است که در ساختار داخلی آن متصل به زنجیر می‌ باشد و زبان را با استفاده از آن بلند کرده و باید به عقب کشاند و سپس در را باز کرد میزان ولتاژ 671 همان‌ طور که گفته شد ۱۲ برج است و در این محصول از انرژی ذخیره‌ شده در فنر برای آزاد کردن استفاده می‌شود. در این مقاله به شما نکاتی مهم درباره خرید قفل زنجیری بیان خواهیم کرد با ما همراه شوید.

اریانور مرکز خرید تجهیزات روشنایی و انواع لامپ و چراغ پارکی و حیاطی

 

بررسی برند الکتروپیک 671

الکترو پیک یکی از کمپانی‌های محبوب در حوزه آیفون تصویری و جک پارکینگی و هرچه که به ساختمان مربوط است می‌باشد این شرکت با سال‌ها سابقه توانسته‌است تا محصولات خیلی خوبی به بازار عرضه کند اگر شما در مورد این شرکت تحقیق و بررسی کنید متوجه می‌شوید که محصولات آن بخش اعظمی از بازار را به خودش اختصاص داده‌است چراکه با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌راحتی و به‌سادگی کیفیت و همین‌طور سادگی کار و راحتی را در آن ببینید یکی از ویژگی‌های محصولات الکترو پیک زیبایی و جلوه‌ی ظاهری آن‌ها هستند محصولاتی که این کمپانی طراحی می‌کند به‌مرور زمان دارای کیفیت خیلی خوبی می‌شود و درعین‌حال سعی می‌کند تا زیبایی را هم نگه دارد و حفظ کند درواقع می‌توانیم به شما بگوییم که الکترو پیک در حوزه آیفون تصویری جک پارکینگی و قفل برقی یکی از ۳ برند محبوب در بازار داخلی ایران است که محصولات آن با ضمانت و گارانتی عرضه می‌شوند.

خرید قفل زنجیری 

برای خرید قفل زنجیری می توانید به فروشگاه آریانور مراجعه کنید. این فروشگاه با سال ها سابقه در پخش انواع لوازم الکترکی روشنایی چراغ پارکی -لامپ -رقص نور – نورپردازی با5 تا50 درصد زیر قیمت بازار فعالیت کرده و بهترین محصولات را به شما می دهد. ضمنا الکتریکی روشنایی آریانور جهت بالا بردن خرید موفق محیطی امن برای حذف واسته ها راه اندازی کرده و شما می توانید با خیال راحت از ان خرید کنید.

توضیحات تکمیلی

قفل زنجیری 671
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

کلاس عایقی

ip54

جنس بدنه

سرب خشک

طریقه نصب

روکار

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

ترانس آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

قفل زنجیری 671 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش