بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • ساخت کشور :
  • رنگ : ,
  • گارانتی :
  • استاندارد :
  • جنس بدنه :
  • نمایشگر :
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

  • پشتیبانی از اینترکام
  • تنوع رنگ مشکی و سفید
  • دارای داخلی یک به یک
  • 15 ملودی متفاوت
  • اتصال به دو دوربین مداربسته و دو درب
  • قابلیت باز کردن درب پارکینگ
  • 3سال گارانتی
  • تخفیف ویژه مدت محدود – ارسال رایگان ندارد
نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996

شرکت الکتروپیک در سال 1364 فعالیت خودش را شروع به کار کرد؛ این کمپانی پس از گذشت دو سال توانست محصولات خودش را گسترش دهد. این شرکت توانست خطوط جک کنترل پارکینگ، سنسورهای روشنایی و قفل برقی  به یوتاب را تولید و روانه بازار کند. در ادامه می خواهیم این آیفون تصویری را در آریانور به شما معرفی کنیم.

 

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک 996

این مدل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 یک صفحه نمایش تمام لمسی 7 اینچی است که فناوری تی اف تی دارد. نمایشگرهای تی اف تی نسل جدیدی از نمایشگر را دارد که پس از نسل سی آر تی می باشند؛ مزایایی نسبت به مدل های پیشین دارند؛ که از جمله آن ها می توان به عدم وجود تشتعات الکترومغناطیسی به دلیل به کار نگرفتن از لامپ تصویر و کارایی تفنگ الکترونی و همین طور مصرف انرژی پایین و به کارگیری از عناصر نیمه هادی و وضوح کیفیت بالا و عمر طولانی و مفید اشاره کرد.

 

مشخصات ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک

آیفون تصویری الکتروپیک 996 وزن و ۶۵۰ گرم می ‌باشد که صفحه نمایش آن در یک قاب مشکی رنگ است که در آن نوار خاکستری ‌رنگ پوشانده ‌است گوشی که در سمت چپ آن قرار دارد و پرت اسی در سمت چپ و هم جای ‌گذاری شده‌است جنس این دستگاه نیز از پی ‌وی سی می ‌باشد.

 پی وی سی مدلی از پلاستیک است که امروزه در صنایع مختلف به ‌وفور استفاده می‌شود و یکی از باا رزش‌ترین محصولات در صنعت است درواقع می‌توانیم در مورد پی وی سی به شما بگوییم که در ۲ مدل سقف انعطاف‌پذیر تولید می‌شود پی وی سی مقاومت شیمیایی بالا دارد وزن سبکی هم دارد و همین‌ طور می‌تواند اتصالات رو هم آب ‌بندی کند و در مقابل آن‌ ها مقاوم باشد همچنین ضربه ‌پذیری آن بالاست و خصوصیات خودش را در مقابل آب و رطوبت هم حفظ می‌ کند.

استفاده کردن از پی وی سی در محصولات مختلف سبب می ‌شود تا استحکام آن‌ها بیشتر شود به‌ همین دلیل آیفون تصویری الکتروپیک از جمله محصولاتی است که استحکام بالایی دارد از دیگر قابلیت ‌های این آیفون می‌توان به داشتن حافظه‌ ای ذخیره عکس و فیلم اشاره کرد.

این مدل آیفون تصویری دارای حافظه داخلی هست که آن را قادر می‌کند تا از مراجعه‌کننده تصویربرداری کند این قابلیت به‌صورت محدود می‌باشد اما اگر شما به آن کارت حافظه و اتصال بدهید تا ۳۲ مگابایت می‌تواند پشتیبانی هم بکند ضمنا دربازکن تصویری الکترونیکی می‌تواند به ۲ دوربین مداربسته به‌صورت هم‌زمان وصل شود و همین‌طور امکان فراخوانی آسانسور با هم خون‌ریز دارد همه این‌ها در کنار هم سبب شده‌است تا پایین حد محبوب باشد.

جمع بندی ایفون پیک 996

یک سری از محصولات وجود دارند که در کنار ویژگی و کیفیت بالا آیفون، قیمت خوبی هم دارند اگر شما بتوانید این محصولات تصویری را بخرید در واقع با یک تیر دو نشان زده اید. این محصول را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از فروشگاه تصویری آریانور بخرید؛ هم قیمت ان مناسب می باشد و هم کیفیت آن بالاست.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش