بازخورد درباره این کالا

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور

 پنل 60 در 60 روکار

  • دارای دو مدل 50 وات و 72 وات
  • 3 سال گارانتی
  • میزان نوردهی 5000/72000 لومن
  • 5000 ساعت طول عمر
  • کیفیت ساخت بالا
نمایش بیشتر - بستن

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور

 در این مقاله به شما معرفی کنیم. پنل های ال‌ ای‌ دی بک لایت با توجه به تکنولوژی به ‌روز و متفاوت جایگزین خیلی مناسبی برای چراغ ‌های فلورسنت و رشته ‌ای شده‌ اند. این مدل پنل ها برای تامین روشنایی ساختمان ‌های تجاری، فروشگاه‌ های بزرگ و همین ‌طور مراکز اداری بسیار مناسب هستند. در این‌ میان می ‌توان پنل ال ‌ای ‌دی بک لایت را جریان ‌ساز اصلی در حوزه روشنایی داخلی در آینده دانست. ویژگی‌ هایی که پنل ال ‌ای ‌دی بک لایت  و پنل 60 در 60 روکار دارد سبب شده ‌است؛ در حال ‌حاضر لامپ ال ای دی فروش خیلی خوبی داشته باشد از ویژگی‌ های آن می ‌توان به قیمت پایین نوردهی با کیفیت بالا و همین ‌طور طول عمر مناسب اشاره کرد. در این مقاله به شما پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور معرفی می‌ کنیم.

پنل های مختلف ال ای دی

پنل های ال ‌ای ‌دی به خصوص روکار در جریان دادن نور یکنواخت و ساده طراحی زیبایی ایجاد می‌کنند که همین ویژگی باعث شده تا خیلی پر کاربرد باشد؛ در واقع می‌ توان گفت پنل های ال‌ ای‌ دی یکی از بهترین محصولات روشنایی به شمار می‌ آیند که هم از نظر هزینه نورپردازی نسبت ‌به لامپ ‌های روشنایی سنتی مقرون ‌به‌ صرفه‌ تر بوده و همین ‌طور انرژی پایین ‌تری مصرف می ‌کنند و درنتیجه هزینه کمتری دارند. پنل های ال‌ ای‌ دی به دو صورت پنل بک لایت و پنل اج لایت یا پنل اسلیم تقسیم می ‌شوند که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خودشان هستند. پنل ال‌ ای‌ دی بک لایت و پنل ال ‌ای ‌دی اسلیم در میزان روشنایی طول عمر کیفیت روشنایی و تولید طیف رنگی مختلف با همدیگر مشابه هستند اما تفاوت هایی هم دارند.

 

بررسی پنل ال‌ ای ‌دی بک لایت آریاترانور 60*60

پنل ال‌ ای ‌دی بک لایت 60*60 آریاترانور، یکی از پنل های با کیفیت در صنعت روشنایی و نورپردازی است که جنس بدنه آن بسیار مناسب و با کیفیت می ‌باشد و همین ‌طور 5000 ساعت طول عمر بالا دارد؛ رنگ پنل 60 در 60 روکار شیشه ‌ای است و به شکل مات می ‌باشد و همین ‌طور رده انرژی  A++دارد و ویژگی که می‌توان در مورد آن بسیار مورد توجه قرارداد سه سال ضمانت و گارانتی آن پس‌از خرید است و همچنین میزان نوردهی بالای پنل 60 در 60 روکار حدوداً 5000 تا 72000 لومن می‌ باشد. زمانی ‌که شما پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور را به خرید آن را می‌ توانید به‌ صورت روکار نصب کنید و تا سالیان سال بدون نیاز به هیچ تغییر نگهداری و یا تعمیری از آن به ‌خوبی استفاده نمایید.

خرید پنل ال دی بک لایت

برای خرید پنل ال ای دی بک لایت می توانید از فروشگاه های اینترنتی مانند آریانور خریدتان را انجام دهید؛ این فروشگاه با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کند و با استفاده از آن می توانید از خدمات پشتیبانی این مجموعه هم برخوردار شوید.

توضیحات تکمیلی

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
زرد
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

رده انرژی

A++

کلاس عایقی

ip54

جنس بدنه

پلاستیکabs

رنگ شیشه

مات

انتخاب وات محصول

50 وات
72 وات

Voltage Range :

220-240 ولت

طول عمر لامپ

50000

امتیاز کاربران به:

پنل ال ای دی بک لایت 60*60 آریاترانور (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش