چگونه چراغ حیاطی مناسب بخریم

misagh
1 اسفند, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
NNNN

شما می توانید انواع چراغ‌های سردری، آویز و دیواری را به عنوان چراغ حیاطی تهیه نمایید، که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، اما در هنگام خرید این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر به خرید بدنه آلومینیومی برای چراغ حیاطی اقدام نموده‌اید در شرایط جوی بدنه‌ی آلومینیومی چراغ حیاطی خریداری شده‌ی شما نباید هیچ‌گونه تغییری نماید، اما در حالت طبیعی بدنه‌های پلاستیکی در شرایط آب و هوایی به مرور زمان ممکن است دچار ترک‌خوردگی شوند.

چراغ حیاطی را شما عزیزان  می‌توانید به راحتی در مدل‌های تک‌شعله، سه‌شعله و حتی دوشعله با پایه کوتاه و بلند خریداری نمایید، البته هر کدام از چراغ‌های حیاطی این اختیار را  دارند با پایه‌ی آهنی و یا پایه‌ی آلومینیومی ساخته و در بازار به فروش برسند، که با توجه به بودجه‌ی مورد نظر شما و کاربرد شما مشتریان می‌توانید از جنس، پایه و تعداد شعله‌های متفاوت استفاده کنید و مهم‌ترین نکته برای کیفیت و استاندارد چراغ حیاطی توجه به مواد اولیه‌ی چراغ حیاطی می‌باشد؛ چرا که از مواد اولیه‌ی مناسب و مرغوب اگر تهیه شود شما می‌توانید انتظار ماندگاری و یک طول عمر مفید را داشته باشید.

چراغ حیاتی موردنظر شما یک طرح زیبا و با ابهت باید باشد که در حین مقاومت بدنه بتواند زیبایی را به شکل ویژه نمایان کند. برای خرید چراغ حیاطی اگر قیمت در اولویت باشد، باید از بدنه‌ی پلاستیکی استفاده کنید.

 شما می توانید انواع چراغ‌های سردری، آویز و دیواری را به عنوان چراغ حیاطی تهیه نمایید، که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند، اما در هنگام خرید این نکته را مد نظر داشته باشید که اگر به خرید بدنه آلومینیومی برای چراغ حیاطی اقدام نموده‌اید در شرایط جوی بدنه‌ی آلومینیومی چراغ حیاطی خریداری شده‌ی شما نباید هیچ‌گونه تغییری نماید، اما در حالت طبیعی بدنه‌های پلاستیکی در شرایط آب و هوایی به مرور زمان ممکن است دچار ترک‌خوردگی شوند.

جذابیت یک حیاط به نورپردازی زیبا و صحیح آن می باشد، همان‌گونه که می‌دانید نورپردازی مناسب می‌تواند زیبایی‌های مکان مورد نظر شما را به راحتی به نمایش بگذارد و  عموماً چراغ‌های پارکی و حیاطی را می‌توان به عنوان معروف‌ترین و پرکاربردترین سیستم‌های روشنایی و نورپردازی در نظر گرفت.

تفاوت انواع چراغ پارکی

چراغ حیاطی و پارکی ویلا با حیاط یک منزل کوچک تفاوت‌های بسیاری دارد که شما  به خاطر داشته باشید که با توجه نوع کاربرد خود چراغ حیاطی را تهیه نمایید و عمدتاً چراغ حیاطی با رنگ‌بندی‌های مختلف حق انتخاب بیشتری را به مشتری اختصاص داده ست اما اصولاً جنس حباب چراغ حیاتی می‌تواند بسته به نوع لامپ انتخاب گردد و ممکن است جنس حباب چراغ حیاطی مورد نظر شما شیشه‌ای و یا  پلاستیکی باشد.

چراغ‌های حیاطی را با یک طرح مدرن عمدتاً می‌سازند که شما برای سبک‌های طراحی امروزی انواع حیاط و ویلا از چراغ حیاطی به راحتی می‌توانید استفاده کنید و مورد استفاده قرار دهید، چراغ حیاطی و زیبایی فوق‌العاده‌ی آن می‌تواند زیبایی مکان شما را تأمین نماید و به خاطر داشته باشید شما علاوه بر کیفیت و جنس چراغ حیاطی باید به طراحی و شکل ظاهری چراغ حیاطی نیز توجه داشته باشید، تا بتوانید هماهنگی و تعامل را در قضا به وجود آورید.

توصیه‌ی ما به شما این است که در هنگام خرید چراغ حیاطی سعی کنید از چراغ‌هایی با جنس آلومینیوم استفاده کنید؛ چراکه چراغ حیاط به خاطر رویارویی با انواع شرایط جوی بهتر است از توان و دوان بالایی برخوردار باشد. شما با خرید چراغ حیاطی ارزان قیمت در مدت‌زمان کمی دوباره مجبور به خرید چراغ حیاطی خواهید شد.

انوع چراغ حیاطی

چراغ حیاطی خورشیدی که در بین انواع چراغ حیاطی صرفه‌ی اقتصادی بالایی دارد را به راحتی می‌توانید در مدل‌های مختلف تهیه و مورد استفاده قرار دهید اما بسیاری از افراد خرید چراغ حیاتی که به پریز متصل شود را مدنظر دارند که برای ایمنی و امنیت باید به سلامت پریز و نوع چراغ حیاطی توجه نمایید؛ چراکه به سیم‌کشی اصلی ساختمان مربوط می‌شود.

برای خرید چراغ حیاطی نیز می‌توانید به چراغ حرکتی حسگر حیاتی نیز توجه نمایید؛ چراکه این چراغ‌ها با توجه به کوچک‌ترین حرکت واکنش نشان داده و روشن می‌شوند و به صورت کاملا خودکار این عمل انجام می‌گردد که خرید این نوع چراغ‌  قطعاً باعث صرفه‌جویی بی‌اندازه‌ی مصرف برق می‌شود.

·       چراغ حیاطی دیواری

اما چراغ دیواری حیاطی که در مدل‌های متنوعی در بازار برای عرضه وجود داند، به عنوان چراغ‌های حیاطی بسیار کاربردی شناخته می‌شوند که بسته به سلیقه و نوع کاربرد شما در زمان خریداری مربوط می‌شود می‌شوند و چراغ حیاطی دیواری که برروی دیوار نصب می‌شود که یکی از نکات جالب برای نوع لامپ به کار رفته در چراغ حیاطی دیواری لامپ ضعیف این نوع چراغ حیاطی می‌باشد که با وجود لامپ ضعیف کارایی بهتری را می‌توانید از این چراغ حیاطی انتظار داشته باشید.

How to buy a suitable yard lamp 2
چگونه چراغ حیاطی مناسب بخریم 6%

·       چراغ حیاطی پایه‌دار

شما در زمان خرید اگر قصد داشته باشید که حیاط موردنظر  شما به شکل قابل توجهی روشن شود بهتر است، چراغ حیاطی پایه‌دار استفاده کنید؛ چرا که این این نوع چراغ خیاطی را می‌تواند برای انواع حیاط کوچک و بزرگ به کار ببرید.

·       چراغ حیاطی سقفی

اما برای راهرو حیاط شما می‌توانید از چراغ حیاطی سقفی نیز استفاده نمایید؛ چرا که نور چراغ حیاطی سقفی به شکل عمودی تابانده می‌شود و چنان‌چه شما چراغ حیاطی را صرفاً برای جنبه‌ی تزیینی آن در نظر می‌گیرید می‌توانید از چراغ باغچه نیز استفاده کنید.

·       چراغ حیاطی آویز

شما در زمان خرید چراغ حیاطی اگر به دنبال یک چراغ پرفروش چراغ حیاطی باشید، بدون‌شک مدل آویز چراغ حیاطی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی به شمار آید، چراغ حیاطی مدل آویز با وجود حباب و چراغ می‌تواند یک زنجیره‌ سازماندهی شده باشد. کیفیت زنجیر می‌تواند استقامت چراغ آویز حیاطی را تضمین نماید. معمولاً برای انواع آلاچیق و بالکن از مدل آویز چراغ حیاطی استفاده می‌کنند که در انواع اشکال و رنگ بندی‌های متفاوت به کار می‌رود.

·       چراغ حیاطی سردر

اما چنان‌چه شما قصد خرید خود را برای تامین روشنایی پل‌ها و هم‌چنین برای ورودی ساختمان و منزل داشته باشید، مدل سردر چراغ حیاطی به شما پیشنهاد می‌شود که پایه و سری جزء قطعات مهم چراغ حیاطی سردری می‌باشد و برای ستون‌ها مدل سردر چراغ حیاطی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد که ضدآب بودن مدل چراغ حیاطی سردر یکی از نکات بسیار عالی برای خرید این نوع چراغ حیاطی می‌باشد.

شاخص و معیار

در هنگام خرید چراغ حیاطی پسعی کنید شاخصه و معیار خاصی را مدنظر داشته باشید، تا در حین خرید چراغ حیاطی و یا پارکی سردرگم نشوید و بدانید دقیقاً قصد دارید برای چه نوع حیاطی و فضای خاصی چراغ حیاطی خود را خریداری کنید؛ چرا که شما با توجه به نوع رنگ، جنس و هم‌چنین موادی که برای آن چراغ حیاطی در نظر گرفته‌اید می‌توانید یک خرید عالی را تجربه کنید.

PARKLIGHTENINGR 1
چگونه چراغ حیاطی مناسب بخریم 7%

نکاتی برای خرید چراغ حیاطی مناسب

تا به این‌جا و مدل‌های مختلفی از چراغ حیاطی آشنا شدیم اما در مورد چراغ حیاتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید بدانید این است که چگونه چراغ حیاطی مناسب بخرید برای خرید چراغ حیاطی مناسب یکسری نکات و ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیرید که در آن می‌توانید بهترین چراغ را تهیه کنید در صنعت نورپردازی هرچند همه عوامل به شما کمک می‌کند تا بتوانید روشنایی خیلی خوبی داشته باشید اما اگر بتوانید یک چراغ حیاطی و پارکی را درست و مناسب به خرید سالیانه سر می‌توانید از آن استفاده کنید چراغ‌های حیاطی و پارکی جزء محصولاتی به شمار می‌روند که معمولاً قیمت و هزینه بالایی دارند و اگر در خرید آن‌ها مطمئن نباشید و یا درست انتخاب نکنید همه هزینه هات تان از بین می‌رود.

PARKLIGHTENINGT 1
چگونه چراغ حیاطی مناسب بخریم 8%

خرید از مراکز معتبر

خرید از مراکز معتبر شاید به ‌جرات می‌توان گفت؛ چراغ حیاطی و پارکی امروزه مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها یک سری ویژگی دارند که می‌تواند به شما کمک کند تا محصولی مناسب را بخرید اما برای چراغ حیاطی و پارکی شما باید به‌ دنبال گزینه‌ ای بروید که نه ‌تنها کیفیت خوبی دارد بلکه از برند مناسبی هم برخوردار از ضمانت و گارانتی خوبی دارد و پس‌از خرید شما پشتیبانی می‌شوید؛ همه این‌ها به ‌صورت یک پکیج کامل به شما کمک می‌کند تا بتوانید از یک محصول به‌ خوبی استفاده کرده و آن را با قیمت مناسب و با شرایط مقرون ‌به ‌صرفه تهیه کنید اما به‌همین دلیل در زمان خرید چراغ حیاطی و پارکی به‌جای این‌که شما مجبور باشید انرژی زیاد و زمان زیادی برای تحقیق کردن در بازار و بررسی مدل‌های متنوع و گوناگون آن را انجام دهید پیشنهاد می‌شود تا به سراغ مراکز خرید باکیفیت بروید و از آن‌ها خرید کنید زمانی‌که از آن‌ها خرید می‌کنید هم از جنس و کیفیت محصولی که می‌خرید مطمئن هستید و هم می‌دانید که خدمات شما ضمانت و گارانتی شده و هم درنهایت می‌دانید که در صورت هر گونه مشکل می‌توانید از پشتیبانی آن‌ها استفاده کنید تا اینکه برندهای متنوع و از جاهای متنوع خرید کنین این اولین قدم و مهم‌ترین قدم برای خرید چراغ حیاطی و پارکی است که اگر آن را رعایت کنید به سیار برای شما مقرون ‌به‌ صرفه خواهد بود.

 

بررسی مدل مناسب چراغ حیاطی و پارکی

صنعت نورپردازی و روشنایی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت آن‌ قدر پیشرفته و به ‌روز شده ‌است که در حال‌ حاضر مدل‌های مختلفی از چراغ در آن‌ها وجود دارد. مدل‌های گوناگونی که می‌توانید آن‌ها را ببینید و استفاده کنید در مورد چراغ حیاطی و پارکی یکی از اشتباهاتی که بیشتر افراد انجام می‌دهند این است که گمان می‌کنند چراغ حیاطی و پارکی یک مدل یا یک برد و یک شکلی خاص دارد و با همدیگر تفاوتی ندارد در صورتی‌ که با همدیگر متفاوت هستند چراغ حیاطی و پارکی بدون پایه با پایه عرضه می‌شود می‌تواند بلند باشد می‌تواند دیواری باشد و همه این‌ها در زمان خرید شما تاثیر دارد و همین طور روی قیمت آن‌ها هم تاثیر گذار است شما برای این‌که بتوانید چراغ حیاطی و پارکی مناسب بخرید پیش از خرید و اقدام برای خرید چراغ حیاطی و پارکی بهتر است نسبت‌به محیطی که می‌خواهید آن را بگذارید تسلط کامل داشته باشید جاهای آن را بررسی کنید از آن عکس بگیرید و عکس را به فروشنده نشان بدهید تا به شما کمک کند که یک مدل مناسب برای آن‌ جا تهیه کنید.

PARKLIGHTENING 1
چگونه چراغ حیاطی مناسب بخریم 9%

از فروشنده کمک بگیرید

زمانی ‌که می‌خواهید چراغ حیاطی و پارکی بخرید بهتر است که از فروشنده کمک بگیرید فروشنده به شما کمک می‌کند تا بتوانید چراغ‌ها را از زاویه دیدی که نمی‌توانستید آن را ببینید نگاه کنید؛ در واقع به شما کمک می‌کند تا مدل مختلفی را تهیه کنید که برایتان بسیار بهتر و مقرون‌ به ‌صرفه ‌تر است به‌ عنوان مثال شما می‌خواهید برای یک حیاط یا باغچه چراغ پارکی بخرید که نیاز به پایدار ندارد اما خودتان دوستداری پایه‌ دار بخرید فروشنده در این زمان به شما کمک می‌کند که چراغ حیاطی و بدون پایدار تهیه کنید و برایتان کاربرد خیلی خوبی داشته باشد و مقرون ‌به‌ صرفه‌ تر باشد همه این‌ها در کنار هم ‌دیگه به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک درب چراغ پارکی مناسب بخرید حتما از فروشنده و کسانی که در این حوزه کار می‌کنند اطلاعات بدست برید شاید از آن‌ها خرید نکنید؛ اما تجربه و اطلاعاتی که آن‌ها به شما می‌دهند بسیار بسیار کمک ‌کننده و ارزنده ‌تر برای شما خواهد بود و مثل این می‌ماند که چند سال در این حوزه کار کرده باشید و تجربه و مهارت داشته باشید.

بودجه مناسب در نظر بگیرید

برای این که بتوانید چراغ حیاطی و پارکی مناسب بخرید بهتر است یک بودجه مناسب را تهیه کنید؛ اگر بتوانید این قیمت را برای خریدتان کنار بگذارید به راحتی و آسانی می توانید یک چراغ حیاطی و پارکی بگیرید. اگر شما می توانید هزینه خوبی در نظر بگیرید بهتر است که بتوانید تا چراغ با کیفیت بخرید تا این که یک چراغ ارزون قیمت بگیرید و بتوانید بعدا آن را عوض کنید و سالیان سال از آن استفاده کنید؛ محصولات با کیفیت به شما کمک می کند تا در طول زمان مقرون به صرفه باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.