چگونه با ریسه محیط را جذاب کنیم؟

misagh
28 بهمن, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

ریسه یک مدار الکتریکی قابل‌ انعطاف می‌ باشد که از یک رشته‌ سیم تشکیل‌ شده و لامپ‌ های کوچکی با فاصله‌ ای یکسان از آن آویزان می ‌شود اگر بخواهیم به زبان ساده ‌تر بگوییم ریسه از یک سری لامپ‌ هایی تشکیل ‌شده که در یک سیم تعبیر قرار می ‌گیرند و منبع تغذیه ریسه برعکس باتری می‌ تونه راحت برق مستقیم باشه مدل باتری خور از ریسه هم وجود دارد که از چند باتری گشتاور مورد نیاز برای کار کردنش را فراهم می ‌کند؛ اما مدل دوم از لیست که مستقیماً با برق ‌کار می ‌کند؛ برق دویست و بیست ولت شهری نیاز دارد و هیچ به مبدل خاصی نیاز ندارد؛ از این ‌رو ریسه ‌ها ایمنی بالایی دارند مصرف برق شان پایین است؛ نیاز به هیچ واسطه‌ای ندارند و همین‌ طور طراحی زیبایی آن‌ ها گزینه‌ای شده‌ است تا در فضای داخلی و خارجی و برای نورپردازی به‌وفور از آن‌ها استفاده شود در ادامه می‌خواهیم یکسری مطالب را بگوییم که به شما کمک می‌کند تا در مورد ریسه استفاده کنید و چگونه فضای خانه‌تان را یا فضای مد نظرتان را با استفاده از ریسه زیباتر و دلپذیرتر کنید اگر این مقاله را تا انتها بخونید درباره روستاها و استفاده از آن‌ها و چند خلاقیت کار با آن‌ها بهتر ایده خواهید گرفت پس با ما در مجله وب‌سایت آریا نور همراه باشید.

Types of yarns available in the markett 1
چگونه با ریسه محیط را جذاب کنیم؟ 5%

ریسه معمولی

اگر بخواهیم در مورد این‌که چگونه می‌توانید یکسری ایده‌های خلاقانه با ریسه در محل زندگی خودتون ایجاد کنید بهتر است که یه نگاهی به انواع پرکاربرد ریسه بندازیم در گذشته اگر به عروسی و مجالس جشن می‌رفتید اگر یک گریزی روی خاطرات و ویدئوهای قدیمی خودتان بزاری اندازه گیری برای تزئین کردن این محافل حتما با این مدل ریسک انجام می‌شد؛ ریسه‌ی معمولی در تقسیم‌بندی شبیه‌ترین ریسه و شبیه‌ترین اجزای نورپردازی به لامپ‌های رشته‌ای قدیمی ما هستند؛ چراکه این دو هر جفت برای او گذشته بیشتر بکار می‌رفتند و ویژگی اصلی که داشتند جفتشان گرمای زیادی تولید می‌کنند و این‌که نور آن‌ها خیره‌کننده است طول عمر کمی دارند و همین‌طور در مدت‌زمان کم می‌توانم بسوزم و این‌که فقط تو صد متر امکان برش دارد. ریسه‌های معمولی هنوز هم وجود دارند و برای تزیین کردن‌های عمومی به کار می‌روند و همان کاربردهای گذشته‌شان را دارند و خودشان را حفظ کردند اما امروز یک زیر ریسه‌های خیلی بروزتر و وجود دارد که قابلیت متفاوتی از آن دارد و ویژگی‌های متفاوتی از خودش نشان می‌دهد که در ادامه می‌خواهیم آن‌ها را بررسی کنیم پس با ما همراه شوید.

The beauty of the environment with yarn
چگونه با ریسه محیط را جذاب کنیم؟ 6%

ریسه اس ام دی

پیشرفت تکنولوژی فقط مخصوص به چراغ‌های روشنایی نبود درصورتی‌که امروزه انواع و اقسام مدل ریسه هم به کار می‌رود. ریسه اس ام دی یکی از متداول‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های ریسه است که پس‌از ریسه معمولی به بازار آمد و با توجه به ویژگی‌هایی که داشت و کم‌وکاستی هایی که از ریسه معمولی ور می‌داشت؛ این ریسه خیلی پرفروش بود ریسی اس ام دی نور بیشتری دارد و همین‌طور مصرف انرژی آن کمتر است و حدوداً صد و هشتاد درجه تابش نورش می‌باشد. ریسه شلنگی SMD یکی از انواع مناسب آن است که در آن لامپ‌های سه‌بعدی به‌کاررفته و پایه‌های آن با استفاده از لحیم‌کاری بدون ایجاد روی برد قرار می‌گیرند و با زمانی‌که جریان برق را عبور می‌دهند. نور خوبی روشن می‌کنند مصرف برق در ریسه‌های اس ام دی بسیار کم می‌باشد به‌همین دلیل آن‌ها بسیار محبوب شدند از طرفی این ریسه به ریموت هم مجهز است و خاموش و روشن کردن و خیلی آسان انجام می‌شود و نیاز به کارهای دستی نیست ریسه شلنگی در دو مدل وجود دارد؛ مدل اول آن‌هایی هستند که رنگشان ثابت است و هیچ تغییری نمی‌کند اما مدل دیگری وجود دارد که به هفت‌رنگ معروف است و می‌تواند رنگ‌های متفاوتی از خودش عبور دهد یعنی می‌تواند از یک نوار کم‌عرض بنک های مختلف استفاده شود از طرفی به دلیل داشتن ریموت تغییر رنگ در آن به‌آسانی صورت‌گرفته و این ریسک به اندازه‌ای صد متر می‌باشد ولی برش آن‌ها یک‌متری انجام می‌شود و سطح مقطع مربعی دارد یعنی شما برای برش دادن هم مشکلی با آن نخواهید داشت این مدل ریسه تزئینات را متفاوت کرد و جایگزینی ریسه‌های معمولی تقریباً شده‌است همچنین این مدل ریسه طول عمر بیشتری دارد و اگر هفت‌رنگ آن را انتخاب کنید تنوع رنگ آن را به‌راحتی و به‌آسانی تشخیص خواهید داد.

The beauty of the environment with yarn
چگونه با ریسه محیط را جذاب کنیم؟ 7%

خلاقیت با ریسه

هدف از این مقاله ایجاد خلاقیت با ریسه است. تنوع آن خیلی زیاد است اما شما می توانید از این موارد هم استفاده کنید. برای این که بتوانید با ریسه خلاقیت هایی ایجاد کنید اگر شما آینه دارید می توانید دور آن را ریسه بزنید. همان طور که می دانید آینه نور چراغ و آفتاب را بازتاب کرده و شما با استفاده از این نور می توانید آن را چند برابر کنید. همچنین کارایی دیگری که ریسه دارد این است که برای تزیینات گل و گیاه و باغچه به کار می رود. اگر شما در آپارتمان هم زندگی می کنید نیازی ندارد که نگران باشید می توانید خیلی راحت با ریسه گل های خودتان را نورپردازی کنید. ضمنا کاربرد دیگری که ریسه دارد نورپردازی کردن تخت خواب است در بالای تخت خواب و همین طور اطراف آن به خوبی می توانید ریسه کاری کنید و در شب آن را روشن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. ریسه کارایی مختلفی دارد و با آن می توان انواع و اقسام روشنایی را انجام داد و تا حد زیادی به خلاقیت خودتان بستگی دارد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.