بازخورد درباره این کالا

پروژکتور ال ای دی 50 وات اطلس آیلد

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 7 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور ال ای دی 50 وات اطلس آیلد

پرژکتور 50 وات آیلد SMD مدل اطلس

  • 20250 لومن نور
  • 2 سال گارانتی
  • ضد آب و دارای سنسور رطوبت گیر
  • کاهش مصرف برق و طول عمر بالا
  • رنگ نور مهتابی
نمایش بیشتر - بستن

پروژکتور الماس 50 وات

پروژکتورها چراغ هایی هستند که  زمانی ظاهر می شوند که نیاز به نور قوی تری هم در داخل و هم در فضای باز نیاز باشد. این امر توسط نورافکن ها ممکن می شود. البته این بدان معنا نیست که نمی توانیم نور ملایم، محجوب و دلپذیری را با پروژکتورها به دست آوریم. این بستگی به نوع و قدرت لامپ دارد نه به نوع لامپ. مزیت دیگر آنها این است که با کمک آنها می توانیم نور را به روش خود هدایت کنیم.
می توانیم آنها را طوری قرار دهیم که دقیقاً در جهتی که ما می خواهیم بدرخشند. این امر با چرخش اتصالات در جهات مختلف امکان پذیر می شود. به این ترتیب، بازتابنده‌ها همیشه می‌توانند به ما نور را دقیقاً در جایی که بیشتر به آن نیاز داریم، ببخشند، زیرا معمولاً اتصالات را می‌توان به دلخواه چرخاند.

 مزایای پروژکتور الماس برند آیلد 50 وات

اگر به فکر خرید چراغ های جدید بوده اید، اکنون زمان خوبی برای تصمیم گیری است. توصیه می کنیم در صورت نیاز به فضای روشن تصمیم به خرید آنها بگیرید، زیرا بیش از هر نور دیگری اتاق را روشن می کنند زیرا لامپ آزادانه می درخشد. بنابراین پروژکتور ها برای مطالعه، اتاق های مطالعه کودکان و البته راهروها و راه پله ها ایده آل هستند. پروژکتورها ها همچنین این مزیت را دارند که تعویض لامپ بسیار آسان است، زیرا مجبور نیستید پوشش تزئینی یا محافظ را بردارید، بلکه به سادگی آن را باز کرده و لامپ جدیدی نصب کنید. بسیار کاربردی و راحت است و تعویض لامپ سریع است.

  پروژکتور الماس برند آیلد 50 وات سودمند برای همه اتاق ها

پروژکتورهای انواعی دارند که برای روشن کردن تمام اتاق های خانه یا آپارتمان شما طراحی شده اند. ما همچنین نورافکن هایی را برای روشن کردن فضاهای بیرونی مانند بالکن ها، تراس ها، راهروها ارائه می دهیم. شما می‌توانید از بین رنگ‌ها و طرح‌های مختلف انتخاب کنید، بنابراین مطمئناً چیزی برای سلیقه انتخابی خود پیدا خواهید کرد. پروژکتورهایی که در سقف آشپزخانه نصب خواهید کرد، نور محتاطانه ای از خود ساطع می کنند که به قسمت خاصی از آشپزخانه هدایت می شود که آشپزی شما را بهتر می کند.
نورافکن هایی نیز برای استفاده در اتاق خواب یا اتاق های کودکان وجود دارد که از نظر طراحی عالی هستند و می توانند به خوبی به عنوان چراغ مطالعه خدمت کنند. آنها نورپردازی بسیار خوبی ارائه می دهند که شما از آن راضی خواهید بود. آنهایی که بیرون از خانه نصب خواهید کرد تا در شب راحت تر به خانه بروید، از مواد محکم و بادوام ساخته شده اند. آنها برای مدت طولانی به شما خدمت  کرد.

انواع پروژکتور الماس برند آیلد 50 وات

علاوه بر روشنایی، نورافکن های LED البته از نظر ظاهری نیز متفاوت هستند که هدف استفاده از آنها را نیز تعیین می کند. رایج ترین انواع در زیر توضیح داده شده است.
هالوژن های LED
آنها بسیار شبیه به پروژکتورهای های هالوژن کلاسیک هستند. آنها معمولاً عمدتاً در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و در طیف وسیعی از ظرفیت‌ها موجود می‌باشند، برای مثال 10 وات برای روشن کردن دکوراسیون باغ کافی است.
می ایستد
برخلاف هالوژن های ال ای دی، پایه ای دارند که به راحتی می توان آنها را به زمین چسباند.
باریک
اینها گونه هایی هستند که عمق کمتری دارند (فضای کمتری را اشغال می کنند) بنابراین به راحتی روی نما، زیر ناودان نصب می شوند.
قابل حمل
آنها برای فعالیت هایی که مکان را تغییر می دهند ایده آل هستند – به عنوان مثال، ساختن خانه، تعمیر ماشین، … آنها مجهز به یک نگهدارنده و یک پایه ثابت هستند.
 

معرفی پروژکتور الماس برند آیلد 50 وات

پروژکتور ال ای دی 50 وات آیلد مدل الماس در  برند شناخته شده آیلد «iLed» تولید و عرضه می شود.
این نوع پروژکتور آیلد  شدت و قدرت نوری بالایی دارد و در مصرف برق همانند سایر ال ای دی های این شرکت کم مصرف است.
 دارای رده انرژی A+ است و به مرور  زمان نور آن افت نمی‌کند
این نوع پروژکتور دارای پایه نگهدارنده فلزی است  و نصب آن بسیار راحت است.
این نوع پروژکتور توسط فناوری نوین تولید شده است و قادر به بالا بردن افزایش نور است .
پروژکتور الماس50وات از جنس فلز آلومینیوم به رنگ سفید و شیشه ای ساخته می شود.
پروژکتور ال ای دی 50 وات آیلد مدل الماس دارای شوک گیر بدنه تا 2000 ولت و زاویه نور این پروژکتور 120 درجه است.
این پروژکتور در نمای بیرونی ساختمان ، فضای سبز ، دکور فروشگاه‌ها ، قفسه ها ، نمای داخلی ساختمان ، سالن‌ها و … استفاده میشود.
پروژکتور ال ای دی 50 وات آیلد مدل الماس برای اقلیم های باران خسرو مرطوب  بسیار مناسب می‌باشد به این دلیل که  این پروژکتور سنسور رطوبت گیر شیشه دارد و زمان دم کردن هوای داخلی آن، رطوبت موجود توسط این سنسور خارج میشود و در نهایت انعکاس نور زمان رطوبت افت نمی کند.
پروژکتور 50 وات LED  درجه حفاظتی   IP67 دارد و در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک و حشرات مقاومت بالایی دارد. زاویه نور این نوع پروژکتور را  توسط پایه فلزی اش  می توان تنظیم نمود.

مشخصات فنی  پروژکتور الماس برند آیلد 50 وات

وزن
150 گرم
جنس بدنه
آلمینیوم هیتسینک
ابعاد کلی
40*180*225
پوشش بدنه
آلومینیوم
نوع لامپ
SMD – اس ام دی
سرپیچ
جنس شیشه یا حباب
شیشه
محدوده دمای عملکرد
-25 +50
نوع روشنایی
دیواری

توضیحات تکمیلی

پروژکتور ال ای دی 50 وات اطلس آیلد
مشخصات ظاهری
ابعاد

40*180*mm225

رنگ

آفتابی
مهتابی

مشخصات دیگر
مقدار مصرف برق

50 وات

میزان روشنایی

140لومن

تعداد در کارتن

20

مدل

FDI-50

نوع چیپ

2835 , SMD

شاخص نور

RA 80

کاربرد

بیرونی

امتیاز کاربران به:

پروژکتور ال ای دی 50 وات اطلس آیلد (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش