بازخورد درباره این کالا

لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات پارس شوان

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات پارس شوان

لامپ 20 وات کم مصرف ال ای دی پارس شوان

  • دارای دو رنگ آفتابی و مهتابی
  • کیفیت پارس شوان بالا
  • 30000 ساعت طول عمر
  • صرفه جویی در مصرف برق
  • دارای سرپیچ معمولی E27
نمایش بیشتر - بستن

لامپ استوانه ای 20 وات

لامپ های استوانه از لامپ های پر مصرف در صنعت تجهیزات برق میباشد این لامپ ها دارای مصرف بسیار کم میباشد. از اینرو این نوع از لامپ ها یعنی لامپ های استوانه گزینه ای مناسبی برای جایگزین لامپ های پر مصرف میباشد. لامپ های استوانه به نسبت لامپ های حبابی گرد دارای زاویه تابش زیاد تری میباشد. که با توجه به نوع مصرف میتوانند مورد استفاده قرار گیرد. از لامپ های استوانه ای میتوان برای روشنایی عمومی، منازل مسکونی و همچنین اداری و تجاری، هتل ها و فروشگاه ها، کارخانجات و … مورد استفاده قرار گیرد.

لامپ های استوانه دارای نور مناسب با مصرف کم انرژی میباشد به نحوی که میتوان از آن در محیط های خشک، سرد، مرطوب استفاده نمود. توصیه میکنیم شما این لامپ استوانه ای را با تجهیزات کنترل کننده نور استفاده ننمایید. هنگامی که قصد دارید این لامپ استوانه ای را نصب، تعویض و همچنان تمیز نمایید بایستی جریان برق را قطع نمایید در فضا های که در آن احتمال ریزش آب و یا اینکه در دما های بالاتر استفاده ننمایید.

به دلیل اینکه در زمان روشن بودن این نوع لامپ ها دارای حرارت بالایی هستند یا اندکی پس از خاموشی از دست زدن به آن خودداری نمایید. در این مقاله ما را همراهی نمایید تا در رابطه با لامپ استوانه ای 20 وات SMD E 27 و همچنین مشخصات آ؛ن و نکاتی که بایستی در زمان خرید به آن توجه نمایید  گفتگو نماییم.

 
لامپ استوانه ای 20 وات SMD E 27

این نوع از لامپ ها یعنی لامپ های استوانه ای 20 وات SMED 27 از بهترین و مرغوب ترین مواد موجود تولید شده است. از اینرو یکی از پر فروش ترین و محبوبیت ترین نوع لامپ های استوانه ای به شمار میاید. چنانچه که شما قصد خرید یا تعوبیض لامپ های قدیمی خود را دارید بدون شک این نوع از لامپ گزینه ای مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که از نمیزان مصرف انرژِ بسیار کمی برخوردار میباشد به نحوی که شما پس از مدتی استفاده از این لامپ استوانه ای 20 واتی به خوبی متوجه کاهش هزینه های خود خواهید بود.

لامپ های استوانه ای 20 وات اس ام دی دارای نور فوق العاده ای میباشد که از قابلیت روشن نمودن محیط های بسیار بزرگ را دارا میباشد. این نوع از لامپ های استوانه ای به دلیل اینکه دارای بدنه آلومینیومی میباشد گرمایی کمی از خود تولید مینماید. از مزیت و قابلیت های این نوع لامپ استوانه ای 20 وات میتوان به مواردی نظیر: صرفه جویی در انرژی برق تا 80 درصد، برخورداری از طول عمر بالایی 26000 ساعت که این ساعت 24 برابر لامپ های رشته ای تنگستن و 5 برابر لامپ ها کم مصرف دانست، همچنین این لامپ 20 واتی دوستدار محیط زیست بوده که دلیل این موضوع را میتوان به عدم استفاده از هر گونه مواد سمی نظیر جیوه، سرب، گاز های شیمایی و البته بر اساس استاندار ROHS دانست، عاری از هرگونه پرتو های فرا بنفش و فرو سرخ، برخورداری از نور بدون لرزش و کاهش خستگی چشم اشاره نمود.

این محصول از کیفیت ساخت بسیار یالایی برخوردار است از اینرو دارای رده انرژی + A میباشد. همچنین از دیگر مزیت های این لامپ 20 وات که سبب میشود شما در زمان نصب و راه اندازی با مشکلی مواجه نشوید میتوان به پایه ای E 27 اشاره نمود. که منجر میشود در بیشتر سرپیچ ها قابل نصب باشد. حبابی که بر روی این نوع از لامپ ها قرار گرفته شده است از مقاومت بسیار بالایی برخوردار میباشد. از اینرو شما میتوانید این محصول را در مکان و محل های که امکان ضربه وجود دارد استفاده نمود. این نوع از لامپ ها یعنی لامپ 20 وات موفق به کسب استاندار ملی و استاندارد ایمنی شده است. دلیل این مسئله را میتوان به عدم استفاده از مواد مضر نظیر سرب و جیوه دانست.

ویژگی ها ی لامپ 20 وات SMD E 27

امکان نصب و تعویض سریع و آسان.
برخورداری از بازده نوری.
طول عمر بسیار زیاد این لامپ.
روشن شدن سریع به محض فشار دادن کلید روشنایی.
طراحی جذاب و شیک.
برخورداری از عملکرد بالا در هر نوع آب و هوایی.
برخورداری از استحکام مکانیکی و البته آسیب پذیری کم.
سازگار با سیستم روشنایی خورشیدی به علت مصرف بسیار پایین انرژی.

مشخصات فنی لامپ 20 وات SMD E 27

نام لامپ: لامپ 20 وات SMD E 27
شکل ظاهری لامپ: استوانه ای
توان لامپ: 20 وات.
میزان روشنایی: 1950 لومن.
ولتاژ: 190 الی 240 ولت.
وزن لامپ: 130 گرم.
طول عمر لامپ: 265000 ساعت.
زاویه نور دهی لامپ: 1230 درجه.
رده انرژی: + 80
فرکانس عملکرد لامپ: 50 تا 60 هرتز.

نکات خرید لامپ استوانه ای 20 وات SMD E 27

 با بیان تمامی مطالب بیان شده شما میتوانید با خیال راحت اقدام به خرید لامپ 20 وات نمایید. ولیکن در زمان خرید حتماً به گرانتی محصول توجه نمایید.

توضیحات تکمیلی

لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات پارس شوان
مشخصات ظاهری
رنگ

آفتابی
مهتابی

مشخصات دیگر
مقدار مصرف برق

20 وات

میزان روشنایی

1950لومن

فرکانس

50هرتز

تعداد در کارتن

25

زاویه نوردهی

1230درجه

شکل ظاهری

استوانه

نوع سرپیچ

E27

امتیاز کاربران به:

لامپ ال ای دی استوانه ای 20 وات پارس شوان (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش