بازخورد درباره این کالا

کابل افشان 10×3 بهسیم

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

کابل افشان 10×3 بهسیم

کابل افشان 3 در 10 به سیم

  • 100 درصد تمام مس
  • استاندارد ایران
  • بیشترین تاییدیه در مقایسه با سایر سیم کابل ها
  • روکش PVC
  • قیمت بر اساس 1 متر
نمایش بیشتر - بستن

کابل افشان 10× 3

 کابل های  افشان عموما کابل های نرم و انعطاف پذیر هستند که مصارف صنعتی گوناگونی دارند. این کابل ها از تعداد زیادی رشته رسانا در قالب یک ، دو ،سه یا چند شاخه و با سطح مقطع گرد یا تخت و در پوششی از جنس پی وی سی تولید می شوند. کابل های افشان استفاده های بسیاری دارند از پودر شناور چاه های آب گرفته تا کابل فرمان ، لوازم خانگی ، سیم کشی ساختمان و مداربندی کارگاه ها همگی در محدوده کاربردی این سیم ها قرار گرفته اند.‌

کاربرد های کابل افشان 10× 3به سیم

ماشین آلات  و تجهیزات کارخانه ای 

به دلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت پیچش و خم پذیری ،ایمتی بالا و رسانایی مطلوب از کابل های افشان به عنوان سیم رابط در ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ای از این نوع کابل استفاده می شود.

لوازم خانگی و الکترونیکی 

برای برق رسانی به لوازم خانگی لازم است تا کابل بارها پیچ بخورد هم چنین چون این وسایل طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند بهتر است از کابل های که دوام و مقاومت بالا و در عین حال رسانایی مطلوب دارند استفاده شود. از کابل های افشان برای برق رسانی به انواع لوازم الکترونیکی کم کم تنش و لوازم خانگی استفاده می شود. 

به دلیل انعطاف پذیری زیاد، کابل های افشان برای مسیرهای طولانی مورد استفاده قرار نمی گیرند و بیشتر در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به کابل کشی کوتاه مسیر وجود دارد. 

مدار بندی و پریز کشی کارگاهی 

چون در مدار بندی و پریز کشی نیاز است که سیم چندین بار تا بخورد و به دور خود بپیچد برای این کار از سیم های افشان که قابلیت تابیدن و پیچش زیادی دارند استفاده می شود. در واقع، متداول ترین ویژگی هر سیم افشان همین قابلیت انعطاف پذیری بالای آن است، این قابلیت باعث می شود سیم بارها به دور خود بپیچد بدون اینکه آسیبی ببینید. 

استفاده توکار 

به دلیل دوام و مقاومت مناسب و قابلیت انعطاف پذیری زیاد، از کابل های افشان  برای مصارف تو کار مانند زیر گچ، داخل لوله ها و خرطومی ها و زیر مصالح ساختمانی دیگر استفاده کرد.

ویژگی های کابل افشان 10× 3به سیم

انعطاف پذیری بالا  

کابل های افشان به دلیل داشتن هادی مسی و عایق پی وی سی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و به راحتی خم می شوند و شکل می پذیرند. چون در ساختار کابل های افشان از تعداد رشته های زیادی استفاده شده است این کابل ها منعطف تر از کابل های استاندارد دیگر هستند ولی باید توجه داشت که از این کابل ها باید در طول کم استفاده شود.

عایق pvc-c 

پی وی سی تیپ c  از با کیفیت ترین انواع پی وی سی های ساخته شده در جهان است و مزایایی مانند دوام و پایداری زیاد ، نرمی و انعطاف پذیری بالا ، مقاومت در برابر تنش و… برخوردار است. در تولید کابل های افشان به سیم  از این نوع پی وی سی با کیفیت به عنوان عایق استفاده شده است. 

استاندارد های کابل افشان

کابل های افشان هم مانند دیگر سیم و کابل ها دارای استاندارد ها مهمی هستند.  کابل های افشان  دارای دو استاندارد ایرانی و بین المللی هستند، کابل های افشان با ولتاژ 300 – 500 و سطح مقطع 0/5  تا 1 میلی متری به سیم دارای استاندارد ISIRI 607 06 ایران و IEC 06 60227 بین المللی هستند.

ولتاژ600_1000  ولت  

کابل های افشان سه شاخه با قطر مقطع 4به بالا از نظر میزان ولتاژ عبوری در محدوده 600_1000 ولت قرار دارند. به این معنی که این کابل ها توانایی عبور حداقل 600و حداکثر 1000 ولت را دارد. 

صرفه  جویی در فضا

استفاده از کابل های افشان دو یا چند شاخه باعث می شود که به جای چند رشته سیم از یک کابل واحد استفاده  شود. کابل های افشان هم چنین از انعطاف پذیری و قابلیت پیچش بالایی برخوردار هستند و به دلیل پویش مناسب جای بسیار کمی اشغال می کنند. اشغال فضای کم یکی از مزایایی کابل های افشان است که تاثیر چشمگیری در کاربرد زیاد این کابل ها داشته است. 

      هادی مس آنیل شده 

استفاده از مس آنیل شده به عنوان هادی در کابل های افشان  باعث شده است که این کابل ها رسانایی الکتریکی مطلوب تر ، پایداریبیشتر ابعاد ، دوام و ماندگاری و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به کابل های افشان که هادی غیر مسی دارند داشته باشند. 

مشخصات فنی کابل افشان 10× 3به سیم

ولتاژ اسمی :600_1000 

جنس هادی : مس آنیل شده 

جنس عایق : pvc

میانگین ضخامت عایق : 1 میلی متر

قطر کلی : 17/5 میلی متر

وزن تقریبی : 513 کیلوگرم برمتر مربع 

حداکثر مقاومت در دمای 20 درجه :1/91 اهم بر کیلومتر

نکته پایانی

در این گفتار به بررسی و تحلیل ویژگی کابل افشان 3×10 پرداختیم ، به دلیل  وجود تنوع بالا در جنس، نوع، تعداد شاخه ها و هم چنین کاربردهای گسترده و متنوع کابل های افشان ، برای بررسی و آشنایی بیشتر ببا انواع کابل های  های افشان  می توانید به وب سایت به سیم که از تولیدکنندگان داخلی موفق در این زمینه به حساب می آید مراجعه کنید.

توضیحات تکمیلی

کابل افشان 10×3 بهسیم
مشخصات ظاهری
رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
سطح مقطع

10میلی متر مربع

سایز

10*3

جنس عایق

pvc

ولتاژ نامی

600تا1000ولت

وزن

513kg/km

واحد

متر

قطرکلی

17.5mm

میانگین ضخامت عایق

1mm

امتیاز کاربران به:

کابل افشان 10×3 بهسیم (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش