بازخورد درباره این کالا

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 7 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز

نور مناسب رشد گیاه و گل (نور مخصوص پلنت)

30 وات

18 ماه گارانتی

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز Grow Light نور خورشید را برای گیاهان شبیه سازی می کنند و با تولید طیف الکترومغناطیسی مناسب رشد گیاه، نقش بسزایی در فتوسنتز گیاهان دارد

نمایش بیشتر - بستن

پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز

پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز دارای پخش نور فوق العاده و قدرت پرتاب نور مطلوبی است. نور طبیعی  و لامپ های SMD کم مصرف این پرژکتور، آن را به یک پرژکتور پر کاربرد و مناسب برای جایگزین شدن نور خورشید به منظور نوردهی برای رشد گل و گیاهان، سبزیجات، میوه و گل ها  تبدیل کرده است. این پرژکتور با نور طبیعی و قابل توجهی که دارد، باعث رشد و پرورش گیاهان در مکان هایی که امکان تابش نور خورشید وجود ندارد مانند آپارتمان ها می شود. از دیگر ویژگی های این پرژکتور می توان به راندمان بالا، دمای کار پایین، اندازه مناسب، جنس شیشه و بدنه مقاوم، ضمانت و خدمات پس از فروش اشاره کرد. در ادامه به شرح دیگر مزایا و مشخصات این پرژکتور می پردازیم. 

مشخصات پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز

توان : 30 وات

نوع پایه : سیمی

ولتاژ : 220 ولت

نوع لامپ : SMD

فرکانس : 50 هرتز

شکل : چراغ پرژکتور

درجه حفاظت : IP65

جنس بدنه : آلومینیوم

جنس شیشه : سکوریت

نوع روشنایی : رشد گیاه

طول عمر : 50000 ساعت

ابعاد : 19 × 5/17 × 5/21

پوشش بدنه : رنگ کوره ای

موارد استفاده از پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز

از پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز به منظور تامین نور کافی برای رشد و پرورش انواع گل و گیاهان گلخانه ای و آپارتمانی و… که از نور خورشید محروم هستند استفاده می شود. این پروژکتور می تواند به عنوان یک مکمل نوری برای فرایند فتوسنتز گل و گیاهان خانگی و… در محیط بیرونی و درونی و در مکان های زیادی از جمله مکان های زیر مورد استفاده قرار بگیرد.

گلخانه و باغچه های منازل

انواع باغچه های خانگی و صنعتی

نمایشگاه های پرورش گل و گیاه

تامین نور گیاهان و گل های داخل پاسیو منازل 

استفاده در روف گاردن منازل به منظور رشد گل و گیاهان

پرورش گیاهان، گل ها و سبزیجات و میوه جات سالن گلخانه های صنعتی و منازل

مزیت های پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز

طول عمر مفید و راندمان کاری بالا

عمر مفید پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز 50000 ساعت است و حتی می تواند به صورت 24 ساعته و مداوم روشن باشد. اما در نظر داشته باشید که حتی گیاهانی که در معرض نور خورشید هستند 24 ساعت نور خورشید به آن ها نمی تابد، پس بهتر است ساعت استراحت گیاه و دوره تاریکی آن را در نظر بگیرید و نهایتا تا 16 ساعت از این پرژکتور برای تامین نور آن ها استفاده کنید. البته ساعت نور دهی پرژکتور های رشد گیاه بسته به نوع گل و گیاهان و دوره رشد آن ها است.

سطح حفاظتی و عایق بندی مناسب

درجه حفاظتی این پرژکتور IP65 است و این بدین معناست که پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز ضد آب است و در مقابل نفوذ آلودگی ها و گرد و غبار هم بسیار مقاوم است. برای یک پرژکتور رشد گیاه این ویژگی خیلی حائز اهمیت است که گرد و غبار و آب به درون پرژکتور نفوذ نکند و مشکلاتی مانند اختلال در نوردهی پرژکتور، خطر اتصال برق 220 ولت به بدنه آلمینیومی پرژکتور و احتمال برق گرفتگی، مصرف برق اضافه، سوختن لامپ پرژکتور، ایجاد بخار بر سطح داخلی شیشه پرژکتور و انحراف زاویه نور را به وجود نیاورد.

نحوه نصب پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز

نصب پرژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز  نکات خاص و حرفه ای ندلرد و با کمی دقت می توانید آن را نصب کنید. از آن جایی که پرژکتور ها دارای یک دستک برای نصب آسان هستند؛ کافی است پرژکتور را از طریق دستک به محل مورد نظرتان نصب کنید. شما می توانید پرژکتور را روی سطح دیوار، سقف و… نصب و حتی از جایی مطمئن آن را آویزان کنید. چون بیشتر دستک ها از جنس آهن هستند و توانایی تحمل وزن پرژکتور را دارند پس نگران شکستن و آسیب دستک و پرژکتور نباشید و فقط از نصب درست و محکم نصب شدن پرژکتور اطمینان حاصل کنید.  می توانید برای پیچ کردن و ثابت نگه داشتن پروژکتور روی سطح دیوار و سقف و… از وسایلی مانند رول پلاک یا رول بولت استفاده کنید. بعد از پیچ کردن پروژکتور باید برای آن کابل کشی کرد.

بعد از وصل کردن کابل پروژکتور باید زاویه مناسب تابش نور پروژکتور را تنظیم کنید و مجدد از محکم بودن پیچ ها و دستک پروژکتور اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که هنگام سر بندی کابل ها دقت لازم را داشته باشید تا سر سیم های پروژکتور به یکدیگر اتصالی نکنند تا مشکلی پیش نیاید. در آخر برای نور پردازی ایده آل پروژکتور را جایی نصب کنید که زاویه تابش نور برای گیاهان مناسب باشد و فاصله کافی را داشته باشندتا اتلاف نور و انرژی به حداقل برسد.

سخن آخر

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگا بیز یکی از بهترین گزینه ها برای جایگزین کردن نور خورشید برای رشد و پرورش گیاهان در مکان هایی که امکان بهره بردن از نور خورشید نیست مانند آپارتمان ها و… است. شما با مراجعه به سایت آریا نور می توانید در مورد این پروژکتور و سایر محصولات روشنایی اطلاعات لازم را کسب و به صورت اینترنتی نسبت به خرید این محصول با کیفیت اقدام کنید.

توضیحات تکمیلی

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز
مشخصات ظاهری
ابعاد

19*17.5*21.5سانتی متر

رنگ

سفید

مشخصات دیگر
کلاس عایقی

IP65

جنس بدنه

آلومینیوم

مقدار مصرف برق

30 وات

تعداد در کارتن

6

امتیاز کاربران به:

پروژکتور 30 وات رشد گیاه مگابیز (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش