بازخورد درباره این کالا

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33
  • بدنه فلزی 
  • اتصال با دانگل USB
  • دارای لنز ثابت با فاصله کانونی 3.6 میلی متر
  • دارای استاندارد مقاومتی ضد آب و ضربه IP66
  • کیفیت تصویردوربین مدار بسته با کیفیت 2 مگاپیکسل 
  • دید در شب تا شعاع 30 متر مربعی
  • مجهز به تکنولوژی 3D DNR و DWDR 
  • دارای قابلیت UTC 
  • 2 سال گارانتی
نمایش بیشتر - بستن

 دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33

آیا برند برایتون را می شناسید! برند برایتون یک برند ایرانی میباشد که به طور حتم تعریف آن به گوش شما رسیده است. دوربین های مدار بسته برایتون این روزها و هم اکنون جایگاه خویش را ضمن بازارهای ایران به دست آورده است و یکی از برندهای معروف و شناخته شده برای کاربران تلقّی میگردد. به طور حتم در راستای خرید دوربین های مدار بسته برایتون در مدل UVC85B33 برخی از سؤالات ذهن شما را به خود مغشوش ساخته است.

به عنوان نمونه؛ کیفیت این دوربین مدار بسته چگونه است! آیا این مدل از دوربین مدار بسته برایتون برای شما مناسب میباشد! قیمت این گونه از دوربین های مدار بسته برایتون برای شما به صرفه خواهد بود! و بسیاری از سؤالات دیگر که ممکن است در ذهن شما به وجود آمده و شما را به خود مغشوش ساخته باشد. 

دوربین های برند برایتون گزینه ای مناسب در راستای برخی از امور چون؛ 

حیث امنیتی به منظور بالا بردن ایمنی. 

حفاظت از جان و مال شما دوستان عزیز. 

از منظر امور گوناگونی چون حیث نظارتی و مدیریتی. 

مناسب است. 

بنابراین بهتر است چنین بیان نماییم که برند برایتون گزینه ی خوبی در راستای مصارف عمومی عامه و نیز صرف آن در حیطه های تخصصی است. 

▪ ضبط کننده 

 دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33

شرکت برایتون با پیشینه ای درخشان در راستای تولید سیستم های امنیتی و همچنین نظارتی با کیفیت، به برندی شناخته شده و معروف ضمن بازارهای داخلی و نیز خارجی مبدل گردیده است. ضبط کننده ی دوربین های مدار بسته که با اسم های دی وی آر و نیز یو وی آر شناخته میگردند به از جمله کاربردی ترین و معروف ترین تجهیزات سامانه های امنیتی نظارتی تبدیل شده است، که به کار گیری آن ها مدیریت سهل دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه را با خود به همراه می آورد. 

▪ با قابلیت های این محصول از سوی شرکت برایتون آشنا گردید؛ 

داده های به ثبت رسیده ضمن دوربین مدار بسته ی دام تحت شبکه برایتون با مقدار فرمت H265 فشرده سازی گشته و پس از آن ذخیره خواهند گشت. این محصول حاوی یک دوربین بوده که تصاویری با رزولوشن دو مگاپیکسل به مرحله ی خلق میرساند. 

دوربین های مدار بسته سالیان طولانی میباشد که در عمل خدمت رسانی به انسان ها به چَشم میخورند. در مدرسه ها، خانه ها، بطن بازارها، مکان های گوناگون نصب گشته و راه اندازی گردیده اند تا در برقرار نمودن بستری ایمن جهت فعالیت های شبانه روزی ما، نقش حائز اهمیتی را ایفاء نمایند. برند برایتون به گونه ای حرفه ای و حاذق، در حیطه ی سیستم های نظارتی دیجیتال به فعالیت خود ادامه میدهد و خوشبختانه سرورهای انتقال تصویر آن در کشور ایران مستقر گشته است که نکته ی بسیار مثبتی محسوب میشود. 

در ارتباط با مزایای فنی دوربین مدار بسته برایتون بهتر است چنین بیان نماییم که این دوربین های مدار بسته تحت شبکه دام برایتون مدل UVC85B33 به گونه ای دام طراحی گردیده است و بهترین گزینه میتواند در راستای نصب نمودن در مکان های مسقف تلقّی گردد. بنابر استاندارد های آی پی شصت و شش طراحی گشته است تا منجر به مقاومت و استحکام آن در برابر موقعیت های سخت و طاقت فرسای آب و هوایی چون؛ نفوذ گرد و خاک یا جریان شدید آب شود. 

داده های ثبت گردیده ضمن دوربین مدار بسته دام تحت شبکه ی برایتون با فرمت H265 ابتدا فشرده سازی گشته و پس از آن ذخیره میگردد. حاوی یک دوربین بوده که تصویری با رزولوشن دو مگاپیکسل خلق مینماید.

حاوی بودن فیلتر های دید در شب به تعداد بیست و چهار عدد از گونه ی آی پی، ال ای دی، و نیز اس ام دی قابلیت دید در شب را برای شما عزیزان امکانپذیر مینماید و دوربین میتواند محیطی با شعاع سی و پنج متر مربع را تحت پوشش خود واقع نماید. از جمله دیگر مزیت های دوربین مدار بسته تحت شبکه دو مگاپیکسلی برایتون وجود تکنولوژی دی ان آر 2D/3D است که یک کاهنده ی نویز دیجیتال محسوب میشود.

کاهش نویز از جمله قابلیت های آن محسوب میگردد بدین هنگام است که هر پیکسل یک تصویر را با پیکسل کناری مقایسه نموده و نویزهای آن را در فریم از میان خواهد برد تا عکسی با کیفیت بسیار در اختیار ما قرار دهد. پشتیبانی و حمایت از پروتکل ONVIF 2.6 -PROFILE S-CGI را به فهرست امکانات دوربین مدار بسته ی آی پی برایتون لطفاً اضافه نمایید.

از سویی دِگر دارا بودن فن آوری پی او ای منجر خواهد شد تا کابل دیتای دوربین، برق مورد نظر در راستای روشن شدن را فراهم دارد. سه مورد دیگر از قابلیت های بسیار چَشم گیر این سری از دوربین های برایتون را میتوانیم در؛ 

برخورداری از قابلیت نصب نمودن رم به منظور ذخیره سازی تصاویر. 

برخورداری از قابلیت تشخیص چهره هوشمند. 

برخورداری از قابلیت پخش همزمان سه استریم. 

خلاصه نماییم. 

▪ مشخصات  دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33؛ 

دوربین مدار بسته بولت برایتون در مدل UVC85B33.

حاوی لنز ثابت با فاصله ی کانونی سه ممیز شش میلی متر. 

ثبت نمودن تصاویر با اکتفاء به کیفیت دو مگاپیکسل. 

برخورداری از قابلیت دید به هنگام شب تا شعاع سی متر مربع. 

حاوی استاندارد مقاومتی آی پی شصت و شش. 

حاوی قابلیت یو تی سی.

توضیحات تکمیلی

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

کلاس عایقی

IP66

دید در شب

30متر

رزولوشن تصویر

2مگاپیکسل

کیفیت

2MP

امتیاز کاربران به:

دوربین مداربسته برایتون مدل UVC85B33 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش