بازخورد درباره این کالا

گلس پنل 9 وات سه حالته یکتا افروز

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

گلس پنل 9 وات سه حالته یکتا افروز

گلس پنل 9 وات سه حالته یکتا افروز دور شیشه

  • کیفیت ساخت بالا
  • ساخت ایران
  • قابلیت روشن شدن با رنگ ها آفتابی مهتابی یخی
  • 2 سال گارانتی
نمایش بیشتر - بستن

گلس پنل 9وات سه حالته

پنل های LED از انواع لامپ هایی هستند که به تازگی وارد بازار شده اند و این محصولات توانسته اند به راحتی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کنند. این محصول ها بخاطر افزایش بی رویه ی برق در جهان بر پایه ی پیشرفت تکنولوژی بوجود آمده اند. این محصول با توجه به میزان بسیار پایین برق مصرفی اما نور بسیار خوبی را به محیط ساتع می کند. این پنل های LED بر خلاف لامپ های قدیمی که نور را به صورت نقطه ای به محیط می تابندند، می توانند نور را به صورت کاملا یکدست پخش کنند. ظاهذ این پنل ها کاملا مدرن بوده و مناسب برای نقاط مختلف منزل، اداره، کارگاه، فروشگاه و … است.  

مزایای پنل های LED

پنل های LED یکی از بالاترین طول عمر ها را در بین تمامی لامپ ها دارند. این پنل ها بین 50 تا 60 هزار ساعت عمر دارند و این میزان بسیار بالا می باشد.

همانطور که می دانید لامپ های قدیمی با هر بار خاموش و روشن سدن از عمر آن ها کاسته می شد، اما پنل های امروزی با خاموش روشن شدن از عمر آن ها کاسته نمی شود بلکه فقط طول عمر آن ها بر اساس میزان ساعت روشن شدن می باشد.

در پنل های LED بازده انرژی بین 74 تا 120 لومن می باشد. در صورتیکه این بازده برای لامپ های رشته ای 10 تا 15 لومن و برای لامپ های کم مصرف 45 تا 65 لومن و برای لامپ های بخار جیوه 35 تا 60 لومن و برای لامپهای متال هالید 75 تا 85 لومن می باشد. بنابراین این لانمپ ها از بازدهی انرژی بسیار خوبی برخوردار هستند.

در لامپ های LED امکان کنترل سطح ولتاژ وجود دارد که با کمک میکروکنترلر ها انجام می شود. با این کار می توان میزان سطح روشنایی را کم یا زیاد کرد.

رنگ نور در پنل های LED متفاوت بوده و به راحتی می توان بر اساس محل مورد استفاده از آن ها رنگ های مورد نظر را تهیه و استفاده نمود.

برخلاف لامپ های قدیمی که هر کدام به نحوی برای سلامتی انسان ها مضر بودند. این لامپ ها از خود اشعه ای خطرناک ساتع نکرده و برای سلامتی ضرری ندارند.

 

صنایع روشنایی یکتا افروز

صنایع روشنایی یکتا افروز توانسته با تولید بهترین و کارآمد ترین مدل های متنوع دست شما را برای انتخاب بهترین سیستم های روشنایی باز بگذارد. این شرکت با تولید انواع مختلف محصولات روشنایی  LED که با تکنولوژی Sidelight و Backlight هستند، توانسته گام بزرگی را در ساخت به روز ترین و زیباترین محصولات روشنایی بردارد. این برند انواع مختلف محصولات را به بازار ارائه نموده است. 

گلس پنل 9وات سه حالته

اگر به دنبال یک پنل LED خوب هستید ما به شما گلس پنل 9 وات از دسته ی پنل LED شفاف (گلس پنل) را معرفی می کنی. این محصول به صورت سه حالته بوده  و با سه طیف رنگی آفتابی، مهتابی و طبیعی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است. پنل‌های LED به منظور ایجاد شرایط نوری بهتر ساخته شده‌اند. پنل‌ها معمولاً دارای یک قاب آلومینیومی سبک وزن بوده که از سه لایه تشکیل شده است؛ قاب پنل‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده آن می‌باشد که به منظور جلوگیری از به هدر رفتن نور طراحی شده است. لایه‌های داخلی شامل چیپ‌های LED،صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می‌باشد. دیفیوزر به طور معمول در مقابل صفحه هدایت‌کننده نور قرار گرفته و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت و مساوی در سطح پنل می‌باشد. همچنین،  صفحه منعکس‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد. پنل LED شفاف بسیار زیبا بوده و میتواند محیط پیرامون را مدرن تر جلوه دهد. اگر به دنبال یک تغییر اساسی در نور و نمای نوری منزل و یا محیط اداری خود هستید این پنل ها بهترین گزینه برای شما می باشند.

طیف رنگ گلس پنل 9وات سه حالته

گلس پنل 9 وات سه حالته بوده و هر حالت آن برای ایجاد یک حس در منزل شما می باشد. پنل های نور آفتابی با نام دیگر سفید گرم که به رنگ های کمتر از 3300 کلوین گفته می شود. در محیطی که این رنگ از محصول استفاده گردد احساس گرم بودن و آرامش ایجاد خواهد شد بنابراین کاملا مناسب برای محیط های استراحت و آرامش پذیر هستند. مثلا شما می توانید اتاق خواب و یا اتاق های استراحت بیمارستان ها را با این نور روشن کنید تا احساس آرامش در محیط در جریان باشد.

رنگ سفید و با نام دیگر رنگ مهتابی که به دمای رنگ نور بالاتر از 5000 کلوین گفته می شود. این رنگ مناسب برای مکان هایی هست که به نور بسیار زیادی احتیاج دارند، همچون فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و آرایشگاه ها و…

رنگ سفید یخی که با نام دیگر رنگ طبیعی نیز معروف است در واقع رنگی مابین نور آفتابی و مهتابی می باشد. نور پنل های با رنگ سفید یخی بین 3300 تا 5000 کلوین رنگ نوری بین آفتابی با 3000 کلوین و مهتابی با 6500 کلوین است. این پنل مناسب برای محیط های کاری همچون کارگاه ها و دفاتر اداری مناسب است.

 مشخصات فنی گلس پنل 9وات سه حالته :

دسته : پنل LED شفاف (گلس پنل)

طیف رنگی : سه حالته

تعداد در کارتن : 60 عدد

جنس بدنه : آلومینیوم

توضیحات تکمیلی

گلس پنل 9 وات سه حالته یکتا افروز
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

جنس بدنه

آلومینیوم

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

9 وات

تعداد در کارتن

60

طیف

سه حالته

امتیاز کاربران به:

گلس پنل 9 وات سه حالته یکتا افروز (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش