بازخورد درباره این کالا

پنل ال ای دی توکار بک لایت 30 در 120 یکتا افروز

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل ال ای دی توکار بک لایت 30 در 120 یکتا افروز

پنل ال ای دی بک لایت 30 در 120 یکتا افروز

  • 2 سال گارانتی
  • ساخت ایران
  • توکار
  • 100 وات
نمایش بیشتر - بستن

پنل بک لایت 30 در 120

پنل ال ای دی 30 در 120 یکتا افروز

LED  مخفف عبارت Light Emitted Diode و به معنای دیود ساطع کننده نور است. پنل های LED  منابع نوری هستند که بر روی سقف نصب می شوند. البته لازم به ذکر است که پنل  LED دیواری نیز موجود است که اغلب جنبه دکوراتیو دارد. پنل هایی از نوع LED، روشنایی یکنواخت و بدون خیرگی ارائه می دهند. این پنل ها از دیودهای نوری LED  تشکیل شده اند. شما با استفاده از این پنل توکار ها می توانید محیط مورد نظر خود را با نوری یکدست روشن نمایید. پنل های LED در دو نوع پنل بک لایت (Back-Light)  و پنل اج لایت (Edge-Light) یا همان پنل اسلیم تولید می شوند. 

تفاوت پنل های LED بک لایت و پنل های LED اسلیم لایت

پنل های Edge Light  یا پنل های LED اسلیم لایت که در آن ها منبع نور در اطراف و دور پنل قرار گرفته است. نور از کنار پنل وارد می شود و از سطح داخلی پنل خارج می شود. اما در پنل های Back Light خلاف این امر است و منبع نوری درست در پشت پنل قرار گرفته است و نور به شکل مستقیم از سطح پنل تابش می کند.

این پنل ها توکار اغلب در مجموعه هایی با سقف بلند مورد استفاده قرار می گیرند. در یک مجموعه می توان از هر دوی این پنل ها استفاده کرد. پنل بک لایت راندمان نوری بهتری از خود نشان می دهد و حداقل ۲۵ درصد نور بیشتری از خود تولید می کند. در عوض پنل های اسلیم ضخامت بسیار کمتری دارند. میزان گرمای تولیدشده در پنل های ال ای دی بسیار بیشتر از پنل اسلیم است. با این حال این میزان ناچیز است و به راحتی می توان از آن صرف نظر کرد.

صنایع روشنایی یکتا افروز

صنایع روشنایی یکتا افروز توانسته با تولید بهترین و کارآمد ترین مدل های متنوع دست شما را برای انتخاب بهترین سیستم های روشنایی باز بگذارد. این شرکت با تولید انواع مختلف محصولات روشنایی  LED که با تکنولوژی Sidelight و Backlight هستند، توانسته گام بزرگی را در ساخت به روز ترین و زیباترین محصولات روشنایی بردارد. این برند انواع مختلف محصولات را به بازار ارائه نموده است. 

پنل توکار بک لایت 120*30 – 100 وات

امروزه این پنل ها توانسته اند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع لامپ ها و منابع روشنایی باشند. پنل توکار بک لایت 120*30 – 100 وات از دسته چراغ پنلی اداری بک لایت می باشد. بخاطر نور یکدست این پنل ها می توان از آنها در فضاهای مختلف از جمله اداره ها، مراکز تجاری، فروشگاه ها، محیط های صنعتی و … استفاده نمود. البته امروزه این پنل ها به خانه ها نیز راه پیدا کرده و فضا را با نور خود روشن می کنند. این پنل روشنایی توکار بوده و دارای ضخامت بسیار کمی می باشد و در داخل سقف نصب می گردد. بنابراین برای نصب آن می بایست از قبل محل مورد نطر را تعبیه کرد. نصب این پنل ها ساده بوده و نیاز به دانش فنی ندارد. این پنل در ابعاد 30 در 120 و به صورت مستطیل ارائه شده که می تواند نوری 100 وات را به محیط بتاباند.

طیف رنگی پنل بک لایت 30 در 120

پنل توکار بک لایت 30*60 – 50 وات در سه طیف رنگی آفتابی، مهتابی و طبیعی ساخته شده است. پنل های با نور آفتابی و یا سفید گرم به رنگ کمتر از 3300 کلوین گفته می شود که در محیط مورد استفاده احساس گرم بودن و آرامش را ایجاد خواهد کرد. این پنل توکار مناسب برای محیط هایی است که قرار است که در آن به استراحت بپردازید و یا در آن محیط نیازمند کسب آرامش هستید.

رنگ مهتابی یا سفید به رنگ نور با دمای رنگ بالاتر از 5000 کلوین گفته می شودکه بسیار مناسب برای اماکنی است که نیازمند به نور بسیار بالایی هستند همچون فروشگاه ها و سوپر مارکت ها …

رنگ سفید یخی یا طبیعی در واقع رنگ نوری بین آفتابی و یا مهتابی است. نور پنل LED با دمای رنگ بین 3300 تا 5000 کلوین رنگ نوری بین آفتابی با 3000 کلوین و مهتابی با 6500 کلوین است. این پنل مناسب برای محیط های کاری همچون کارگاه ها و دفاتر اداری مناسب است.

مزایای استفاده از پنل سقفی

حال که با پنل سقفی آشنا شده ایم به توصیف مزایای این محصول پرداخت خواهیم کرد:

طراحی متنوع : پنل های سقفی در ابعاد و شکل های مختلفی ساخته می شوند. این پنل ها بر اساس نیاز شما از ابعاد کوچک تا بزرگ موجود هستند و  در دو شکل دایره و مربع ساخته می شوند.

طول عمر : پنل های LED از طول عمر بالایی بهره می برند و میتوان تا مدت ها بصورت مداوم از آن ها استفاده نمود.

سلامت نور : در ساخت این محصول از هیچگونه ماده ی مضری استفاده نشده و به همین دلیل نور و اشعه ی آن فاقد مواد سمی است.

بازده ای بالا : بخاطر وجود تراشه های LED این محصولات به توان و شار نوری که دارند، بازده نوری بسیار خوبی را نیز دارند.

مصرف کم انرژی : در مقابل انواع مختلف لامپ های فلورسنت و رشته ای و …. این محصول از مصرف کم انرژی بهره می برد.

نصب راحت : نصب این محصول بسیار ساده بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد.

ویژگی های پنل ال ای دی توکار بک لایت 30 در 120 یکتا افروز

طیف رنگی : آفتابی / مهتابی / طبیعی

ظاهر : مستطیل

ابعاد : 30 در 120

وات : 100 وات

توضیحات تکمیلی

پنل ال ای دی توکار بک لایت 30 در 120 یکتا افروز
مشخصات ظاهری
رنگ

آفتابی
مهتابی
طبیعی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

100 وات

طریقه نصب

توکار

سایز

119.5*29.5

شکل ظاهری

مستطیل

امتیاز کاربران به:

پنل ال ای دی توکار بک لایت 30 در 120 یکتا افروز (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش