بازخورد درباره این کالا

پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2

پایه  دوربین مدار بسته دوشی دو خم مدل BD2

  • پایه دوشی دو خم 60*90 سانتی متری
  • جنس : فلزی تانیسمان
  • ضخامت لوله : 1.25 الی 1.5 میلی متر
  • قطر لوله : 38 میلی متر
  • رنگ  طوسی
نمایش بیشتر - بستن

پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2

همان قدر که باید در خرید دوربین مداربسته دقت بسیار زیادی کرد خرید تجهیزات جانبی آن نیز حائز اهمیت می‌ باشد. از جمله یکی از مهم‌ ترین تجهیزات برای نصب دوربین مداربسته پایه و کاور است. اگر شما نیز به فکر ایجاد امنیت مکانی توسط دوربین هستید حتما توصیه می‌ کنیم در این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا در این مطلب سعی شده است به بررسی پایه و کاور دوربین مداربسته مدل پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2 بپردازیم پس با ما همراه باشید.

کاربرد پایه در دوربین مداربسته

پایه‌ در دوربین مداربسته دارای کاربرد ‌های متنوع و مختلفی می‌ باشد. با توجه به شرایط مکانی و نوع دوربینی که کارفرما نصب می‌ کند کاربرد های پایه می‌ تواند متفاوت باشد. از جمله کاربرد های پایه در دوربین مدار بسته عبارتند از:

عدم وجود هماهنگی بین مکان نصب و شکل دوربین

ایجاد استحکام و مقاومت بیشتر در حین نصب دوربین

ایجاد دید بهتر برای دوربین

با توجه به نیاز و کاربردی که از پایه در دوربین مداربسته انتظار می‌ رود می ‌توان انواع مختلفی از آن را در بازار پیدا کرد. معمولا پایه‌ ها با توجه به مکان نصب آن ‌ها نام گذاری می‌ شوند.

چه دوربین های مدار بسته ای به پایه احتیاج دارند؟

دوربین مداربسته دلایل زیادی برای استفاده دارد اگر بخواهیم بگوییم ایمنی و امنیت بسیار در دنیای امروز اهمیت پیدا کردن در خیلی از جاها کنترل رفت ‌و آمد ورود و خروج افراد به حفظ جان و حفظ امنیت کمک زیادی می‌ کنند شما در ساختمان ‌های امروزی در جلوی ساختمان می ‌بینید که دوربین‌ های مداربسته کار گذاشته شده ‌اند تا رفت ‌و آمد را کنترل کنند.

دوربین مدار بسته در واقع می‌ تواند به ورود و خروج افراد و این‌ که چه کسی به ساختمان ورود وارد می ‌شود و خارج می‌ شود اهمیت دهد اما با توجه به هر چیز دیگری در مرحله اول نصب دوربین مدار بسته امنیتی 1 محل را افزایش می‌ دهد در سال‌ های گذشته همه اماکن امنیت لازم را داشتند اما امروزه کمتر جایی پیدا می‌شود که امنیت خیلی زیادی بدون این تجهیزات داشته باشد دلیل کاهش امنیت را می‌ توان فقر و دانست و همین‌ طور برای افزایش امنیت راه و روش‌ های زیادی در دنیای امروز پیشنهاد می‌ شود که یکی از مهم‌ ترین و بهترین آن‌ها نصب دوربین مداربسته دوربین مداربسته هم می ‌تواند در منازل مسکونی هم در ساختمان ‌های اداری و تجاری نصب شود و ورود و خروج افراد را کنترل کند.

مشخصات پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2

پایه دوشی دو خم 90*60 سانتی متر دوربین مدار بسته مدل BD2 این نوع پایه ها در اشکال تیوب مانند تولید شده و در اندازه های مختلفی در حدود 18 تا 36 اینچ تولید می شوند و همچنین پایه های دوربین مدار بسته های دیواری به طوری است که از پایه های دیواری زمانی استفاده می شود که نیاز به تغییر زاویه دوربین برای دید بهتر وجود دارد برای مثال نقاطی که از میدان دید دوربین خارج هستند. طول این نوع پایه ها معمولا از 50 سانتی متر بیشتر تجاوز نمی کند. جنس این نوع پایه فلزی تانیسمان است، جنس این پایه ها نسبت به پلاستیک مقاوم بوده و به صورت پیش ساخته هستند.

اما دارای قیمت بالاتر بوده و حداکثر طول آن ها 30 سانتی متر می باشد. رنگ این پایه طوسی می باشد و ضخامت لوله: 25/1 الی 5/1 میلی متر می باشد و قطر لوله: 38 میلی متر می باشد، با استفاده از این نوع پایه ها می توانید دوربین مداربسته خود را بر روی هر نوع سطحی اعم از میز، دیوار، سقف و.. نصب نمایید. برخی از انواع این پایه ها، مجهز به دستگیره یا دکمه ای هستند که امکان دسترسی به دوربین مدار بسته و تنظیم موقعیت آن را امکان پذیر می سازد.

اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالا ترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند. در سیستم های مداربسته آن جا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آن که در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. ارتباط دوربین های مداربسته بی سیم از طریق ip  بسیار مطمئن تر و امن تر است.

اینکه چگونه تصاویر با حداقل کابل ارتباطی و با بالا ترین کیفیت ممکن به مرکز نظارتی منتقل شود تنها از سیستم های تحت بستر شبکه بر می آید. امروزه یکی از دغدغه های مردم، عدم تمایل به وجود هرگونه سیم ارتباطیست. به همین دلیل است که شرکت های جهان تمام تلاش خود را بر ارتباطات بیسیم متمرکز می کنند. در سیستم های مداربسته آن جا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند.

توضیحات تکمیلی

پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2
مشخصات ظاهری
رنگ

طوسی

امتیاز کاربران به:

پایه دوشی دوربین مدار بسته مدل BD2 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش