بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آژیر پیزو ITR P10
  • عملکرد ولتاژ VDC 3-20
  • سطح فشار صدا بیشر از 80 دسیبل dB
  • فرکانس: 200 -+ 3500 هرتز
  • دمای عملکرد -30 تا +70 درجه سانتیگراد
نمایش بیشتر - بستن

آژیر پیزو ITR_P10

شاید شما هم تا به حال در مورد آژیر های دزدگیر اماکن شنیده باشید که با صدای بسیار قوی و زیادبه صدا در می آید و همگان را از حوادث مطلع می سازد . امیدوارم از اهمیت این آژیر ها غافل نباشید چرا که آژیر ها جز مهم ترین بخش های یک دستگاه امنیتی می باشند ‌. حتی به هنگام ورود های غیر قانونی این آژیر هست که با قدرت تمام به صدا در می آید تا آن جا که سارقین را فراری می دهد و پلیس و همگان را خبر می کند . پس این تاثیرات بازدارندگی آژیر ها خود باعث کاهش میزان جرم و جنایات و حوادث نا گوار می شود . 

آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر یکی از پر صدا ترین ، قوی ترین و با کیفیت ترین آژیر هایی می باشد که در حال حاضر در بازار به فروش می رسد و به دلیل مزیت ها و بر تری هایی که این آژیر دارد مورد توجه و محبوبیت همگان قرار گرفته است . آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر درصد خطای کمی نسبت به سایر آژیر ها دارد اما به هر جهت به شما پیشنهاد می شود که مکررا آژیر را چک کنید و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی آن را بر طرف سازید .

آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر در رنگبندی بسیار زیبای مشکی ، قرمز تولید شده و دارای بدنه بسیار محکمی می باشد . این محصول را از ما و یا در بازار دوربین مداربسته و تجهیزات و سیستم های حفاظتی با کیفیت منحصر به فردی می توانید تهیه نمایید . این آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر در بازده ۳_۲۰ ولت و دمای عملکرد _۳۰تا +۷۰ درجه سانتی گراد می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد ‌. این آژیر سطح فشاری بالا تر از ۸۰ دسیبل را می تواند تهیه نماید و آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر دارای فرکانس ۲۰۰ الی ۳۵۰۰ هرتز می باشد . 

پخش صدای آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر ملودی های متفاوتی دارد و با کابل به دستگاه مرکزی اتصال پیدا می کند که این موضوع خود برای کاربر ها می تواند جذاب باشد . ابعاد و اندازه های آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر بسیار کاربردی و مناسب می باشد و در همه فضا ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

 کاربرد آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر :

سیستم های افزایش امنیت و هشدار دهنده مانند دزدگیر ها به صورت روز افزون در اکثر فضا ها مانند خانه های شخصی ، دفاتر ، فروشگاه ها و فعالیت های دیگر بیشتر استفاده می شوند . از آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر همینطور می توان در فروشگاه های جواهرات ، موزه ها ، گالری های نقاشی ، شوروم ها ، گالری های آثار هنری ، مجسمه ها ، نمایشگاه های فرش و … برای جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز استفاده می شود . از آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر به جهت هشدار دادن در موقعیت های تهدید آمیز استفاده می شود . البته به نکاتی مانند میزان و مدت زمان به صدا در آمدن دزدگیر ، قطع خودکار آژیر ، سلامت دزدگیر باید دقت و توجه کافی را داشته باشیم تا باعث آزار همسایه هایمان نشویم .

در رابطه با آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر بیشتر بدانیم :

آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر تحت نظر برترین و مجرب ترین متخصصان و طراحان برند آی تی آر طراحی و سپس تولید و به بازار عرضه گشته است . برای تولید آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر از بهترین مواد و متریال ها استفاده شده همینطور آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر بدنه پلاستیک با کیفیت دارد که خود قیمت این محصول را مقرون به صرفه ساخته است . سطح فشار صدا آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر ، از ۸۰ دسیبل بیشتر می باشد . فرکانس کاری آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر ، ۲۰۰ تا ۳۵۰۰ هرتز می باشد . دمای عملکرد آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر منفی ۳۰ تا مثبت ۷۰ درجه سانتی گراد است . آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر را می توانید با کابل به دستگاه مرکزی متصل کنید . آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر دارای ملودی های متفاوت و واضح هست که در پخش صدا می تواند برای کاربر تنوع ایجاد نماید همینطور آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر در ابعادی تولید شده که در اکثر فضا ها کاربردی هست .

ویژگی های آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر :

نام محصول : آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر

کشور سازنده : ایران

برند : آی تی آر ITR

مدل : ITR_P10

محصول : آژیر دزدگیر

رنگ محصول : مشکی و قرمز

عملکرد ولتاژ : ( ۳ الی ۲۰ ولت ) DC

سطح فشار صدا : بیشتر از ۸۰ دسیبل

فرکانس کار کرد : ۲۰۰ الی ۳۵۰۰ هرتز

دمای عملکرد : _۳۰ تا +۷۰ درجه سانتی گراد

جنس بدنه آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر :پلاستیک

قابلیت اتصال به دستگاه مرکزی با استفاده از کابل : دارد

ملودی ها : دارای ملودی های متفاوت در پخش صدا برای ایجاد تنوع در پخش

ابعاد آژیر دزدگیر : دارای ابعاد مناسب برای تسهیل استفاده در نصب و راه اندازی آژیر پیزو ITR_P10 از برند آی تی آر

توضیحات تکمیلی

آژیر پیزو ITR P10
مشخصات ظاهری
رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

سطح فشارصدا

بیشتراز80دسیبل

ولتاژعملکرد

3-20 VDC

فرکانس

200+ -3500 هرتز

امتیاز کاربران به:

آژیر پیزو ITR P10 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش