بازخورد درباره این کالا

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک

آنتن ثابت شارک 560 سیماران از نوع آنتن های بیرونی پشت بام ثابت مدل شارک فروزش

  • دارای 2 تغذیه خروجی 
  • داشتن ضریب تقویت بالا و نویز بسیار کم
  • مناسب آنالوگ و دیجیتال
  • قابل نصب روى پشت بام و تراس بوده
نمایش بیشتر - بستن

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک 

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش یکی از پر طرفدار ترین آنتن های هوایی با نصب بسیار آسان و راحت روی پشت بام کاشانه های گرم شما هست . استفاده از آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش شما را از محصولات و آنتن های بی کیفیت قدیمی راحت می کند به علاوه اگر به هنگام دیدن همان برنامه محبوبتان مانند یک مسابقه فوتبالی خیلی مهم با کوچک ترین تغییر آب و هوایی ای نظیر باد ، باران ، طوفان و … تصاویر نمایشگر های خانگی تان مانند تلویزیونتان دچار اختلال ، نویز و پارازیت می شد ، استفاده از آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش کار را برایتان بسیار ساده تر ساخته است چرا که دارای قابلیت نویز بسیار پایینی می باشد به طوری که اصلا به چشم نمی آید . 

آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش در چه فضا هایی کاربرد دارد ؟ 

آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش در پشت بام ، بام و تراس قابل استفاده  می باشد این آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش کاملا قابلیت تنظیم به صورت بسیار ساده ای را دارد و نویز کمی دارد و شما عزیزان را اذیت نخواهد کرد چراکه دارای کیفیت بسیار بالا و دوام فوق العاده زیادی است . پس اگر می خواهید همیشه با استفاده از یک آنتن عالی تصاویر با کیفیت و بدون نویز و پارازیت در تلویزیون خود مشاهده نمایید پیشنهاد قطعی من به شما آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش هست .

آنتن چیست ؟

آنتن کلید اصلی سیستم های ارتباطی هستند و در حقیقت باعث اتصال دو  سیستم الکتریکی به یکدیگر خواهند شد . آنتن ها بر حسب استفاده در سیستم های مختلف انواع مختلفی نیز دارند . در فرهنگ لغت وبستر آنتن وسیله ای احتمالا فلزی برای منتشر کردن یا دریافت کردن امواجی تعریف شده است . آنتن های ساده ، ساختار سیمی دارند . آنتن ها را معمولا از فلز های سبک تولید می کنند مانند آلومینیوم که بتواند امواج را منتشر کند و جریان الکتریکی داخلش با زمان تغییر کند و اتلاف اهمی ناشی از جریان روی آنتن کمتر شود به همین علت ضریب رسانندگی فلز سازنده آهن را سعی می کنند بیشتر در نظر گیرند . طول آنتن ها نیز بهتر هست که نصف طول موج باشد .

انواع آنتن :

آنتن تک قطبی ، آنتن نیم موج (هرتز) ، آنتن مارکونی ، آنتن یاگی ، آنتن شیپوری ، آنتن بشقابی ، آنتن تلسکوبی ، آنتن میکرواستریپ

مشخصات فنی آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش : 

اولین مشخصه از آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش در نگاه اول شکل ظاهری متفاوت و فوق العاده این آنتن می باشد ظاهر مدرن ، ساده ، شکیل ، ساده و منحصر به فرد آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش در همان نگاه اول دل از همگان می برد پس اگر خواهان داشتن یک بالا پشت بوم و تراس خلوتی هستید و از شلوغی و به هم ریختگی در نمایشان نگران  می شوید ؛ آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش همان محصولیست که همیشه به دنبالش بوده اید چراکه ظاهر و طراحی فوق العاده ای دارد و از شلوغی و هرج و مرج در فضا جلوگیری می نماید . 

آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش بسیار با کیفیت می باشد و شرکت به نام فروزش برای طراحی آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش از مطرح ترین متخصصان و مهندسان داخلی بهره گرفته است و آینده درخشانی برای این صنایع ترسیم نموده است همینطور شرکت فروزش به مشتریان خود توجه کامل نموده و سعی دارد سلیقه ی مشتریان خود را در تولید محصولاتش مانند آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش به کار برد .

ابعاد آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش 8*31*40 می باشد و آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش با وزن تقریبی 570 گرم تولید شده است . ولتاژ ورودی در آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش 220 ولت و ولتاژ خروجی آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش 12 ولت هست که این مقدار برای عملکرد مطلوب آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش استفاده می شود .

جنس بدنه آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش از پلاستیک تولید شده و دارای گیرنده باند FM , UHF , VHF  می باشد . آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش سیگنال هایی که دریافت می کند هم از نوع آنالوگ ” دستی ” و هم از نوع دیجیتال می باشد . خروجی ها در آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش دو عدد هست . این آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش به همراه اقلام و تجهیزات مختلفی مانند ؛ منبع تغذیه ی آنتن ، فیش ، رسیور ، بست کمربندی ، در پوش پلاستیکی به شما عزیزان عرضه می شود .

مشخصات کلی آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش :

شرکت سازنده : ایران

برند : فروزش

نام محصول : آنتن هوایی ثابت بوستردار مدل شارک از برند فروزش

تعداد خروجی : 2 عدد

ابعاد : 40*31*8 

وزن : 570 گرم

ولتاژ خروجی : 12 ولت

گیرنده باند: FM , UHF , VHF

نوع سیگنال دریافتی : آنالوگ ، دیجیتال

ولتاژ ورودی : 220 ولت

جنس بدنه: پلاستیک

اقلام همراه: منبع تغذیه ی آنتن ، فیش ، رسیور ، بست کمربندی ، در پوش پلاستی

توضیحات تکمیلی

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک
مشخصات ظاهری
رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

وزن

570گرم

تعداد در کارتن

10

تعداد خروجی

2

امتیاز کاربران به:

آنتن ثابت بوستردار مدل شارک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش