بازخورد درباره این کالا

سنسورروکارمدل SEF 2

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

سنسورروکارمدل SEF 2

سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2

فکر می کنم بی شک همه ی ما حداقل یکبار از کنار فضاهایی مانند پارکینگ ها ، آسانسور ها ، راهرو هایی و … رد شده باشیم که به هنگام عبور انسان از آن فضا ، فضا به مدت زمان مشخصی روشن می شود و سپس دوباره فضا خاموش می شود اما در این فضا ها چه ابزاری استفاده شده است ؟ نمی دانم می دانید یا نه اما ابزاری به نام سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس از برند کارلوکس وجود دارد که به همین سبب تولید شده است .

نمایش بیشتر - بستن

سنسورروکارمدل SEF 2

فکر می کنم بی شک همه ی ما حداقل یکبار از کنار فضاهایی مانند پارکینگ ها ، آسانسور ها ، راهرو هایی و … رد شده باشیم که به هنگام عبور انسان از آن فضا ، فضا به مدت زمان مشخصی روشن می شود و سپس دوباره فضا خاموش می شود اما در این فضا ها چه ابزاری استفاده شده است ؟ نمی دانم می دانید یا نه اما ابزاری به نام سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس از برند کارلوکس وجود دارد که به همین سبب تولید شده است .

سنسور های برند داخلی کارلوکس چون دریای لایتناهی ای هست که از هر حد و مرز پا فراتر گذاشته و تنها یک کارایی ندارد بلکه بسیار پر کاربرد و با مزیت های بسیار زیاد هستند .

از سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس مخصوصا در فضاهای اداری و مسکونی باید استفاده شود این سنسور به محض حس کردن کوچک ترین حرکت انسانی سریعا چراغ را روشن می کند و پس از چند ثانیه خاموش می کنند . بی شک هر عقل سلیمی متوجه فواید این کار می شود ، چرا که هم به طبیعت ، محیط زیست و انسان این لامپ ضرری وارد نمی نماید و هم با استفاده از سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس می توانیم هم در زمان و هم در انرژی صرفه جویی نماییم و هم به مقدار زیادی از هزینه هایمان کم می کند .

کاربران سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس می توانند زمان مد نظر خود را در این سنسور تنظیم نمایند به علاوه استفاده از سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس در هزینه های مصرف برق خانواده ها نیز صرفه جویی می نماید و با کاهش مصرف انرژی ای که انجام می دهد به کاهش آلودگی هم کمک می نماید و ظاهر و طراحی بسیار منحصر به فردی دارد که به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی قابلیت نصب دارد . شما عزیزان بی شک لایق بهترین و با کیفیت ترین محصولات هستین و می توانید از بابت عملکرد سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس آرامش خاطر داشته باشید همینطور برند کارلوکس دو سال گارانتی به شما عزیزان ارائه خواهد کرد .

مشخصات کلی فنی سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس :

در سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس متریال های مرغوب و درجه ۱ استفاده شده و توسط بهترین طراحان داخلی طراحی و تولید شده تا هم زیبا باشد و هم بادوام باشد و عمر طولانی ای را برای کاربر هایش به ارمغان آورد .

 سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس حتی در آب و هوا های سخت و حتی آب و هوا های شرجی نیز مناسب می باشد و در دما های ۵۰ درجه هم کارکرد مطلوبی خواهد داشت .

توان خروجی سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس بسته به نوع لامپ استفاده شده متفاوت می باشد ، در لامپ های کم مصرف در حدود ۱۰۰۰ وات هست و در لامپ هاب رشته ای ۲۰۰۰ وات است .

باید بدانید که این محصول علاوه بر دو سال گارانتی از سمت شرکت کارلوکس دارای استاندارد CE اروپا می باشد .

یکی از ویژگی های جذاب سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس ، قابلیت تنظیم میزان روشنایی در این سنسور هست که کاربران این امکان را دارند با توجه به  نیازشان این مدت را که بین بازده ۱۰ ثانیه الی ۱۵ دقیقه می باشد ، تنظیم نمایند .

مزیت های سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس :

سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس دارای شار نوری یا نور دهی مطلوبی هست که میزان نور محیط در این سنسور در بازده ۱۰ لومن تا ۲۰۰۰ لومن متغییر و قابل تنظیم می باشد .

زاویه دید در سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس ۳۶۰ درجه می باشد که محیط گسترده ای را روشن می کند به علاوه پوشش دهی سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس ، در بین بازده ۳ متر الی ۱۰ متر می باشد .

سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس به صورت روکار نصب و استفاده می شود و باعث کاهش مصرف برق در خانواده می شود و هیچگونه خطر یا ضرری برای افراد یا محیط زیست و طبیعت به هیچ وجه نخواهد داشت . محصولات کارلوکس و سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس سازگار با محیط و کاملا دوست دار طبیعت پاک می باشد و با تولید سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس از مراقبت از آن حمایت می نماید . 

مطمئن هستم که شما نیز پس از تهیه ی سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس جز طرفداران بی شمارش می شوید و شما عزیزان نیز به کیفیت این سنسور پی خواهید برد .

ویژگی های کلی سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس :

کشور سازنده : ایران

شرکت سازنده : کارلوکس 

نام محصول : سنسور سقفی روکار ماکروویوی مدل SEF 2 کارلوکس

مدل محصول : SEF 2

نوع روشنایی : سنسور

نوع نصب : روکار ، سقفی

رنگ : سفید

نوع سنسور : PIR حرکتی

محدوده آشکار سازی قابل تنظیم : ۳ متر تا ۱۰ متر

بازده تنظیم زمان توسط کاربر : ۱۰ ثانیه الی ۱۵ دقیقه

قابل استفاده در دمای : ۵۰ درجه و بالاتر 

زاویه پوشش : ۳۶۰ درجه

دارای گارانتی : ۲ ساله

توان خروجی برای لامپ های کم مصرف : ۱۰۰۰ وات 

توان خروجی برای لامپ های رشته ای : ۲۰۰۰ وات

دارای استاندارد CE اروپا

تعداد در کارتن : ۱۰۰ عدد

توضیحات تکمیلی

سنسورروکارمدل SEF 2
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

استانداردها

اروپا CE

طریقه نصب

روکار

تعداد در کارتن

100

نوع سنسور

حرکتی

امتیاز کاربران به:

سنسورروکارمدل SEF 2 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش