بازخورد درباره این کالا

لامپ ال ای دی اشکی 7 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لامپ ال ای دی اشکی 7 وات

چرا که هم بسیار طرح خاص و شگفت انگیزی دارند و ایده ی نمای لامپ اشکی بسیار جالب هست و هم جز لامپ های بادوام و کم مصرف می باشد تا اینکه شرکت امیران لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات را تولید نمود این لامپ در میان دوست داران طبیعت نیز بسیار پر طرفدار شده است چرا که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و بالاترین بازدهی و طول عمر را بالاست

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران که لامپ  ال ای دی “Light Emitted Diode”  ” می باشد که یکی از انواع لامپ های جامد هستند که توسط دیود های نور افشان ، فضا را روشن می سازند 

نمایش بیشتر - بستن

لامپ حبابی اشکی ۷ وات 

بی شک تمامی ما حداقل یک بار هم لامپ های زیبای اشکی که به مانند اشک طبیعی انسان هستند را دیده ایم ، این لامپ ها طرح های بسیار زیبایی دارند و در لوازم تزیینی مانند لوستر ها ، آباژور ها ، چراغ های اتاق خواب و … از آن استفاده می شود اما در این میان لامپ های ال ای دی اشکی طرفدار بیشتری دارند ، چرا که هم بسیار طرح خاص و شگفت انگیزی دارند و ایده ی نمای لامپ اشکی بسیار جالب هست و هم جز لامپ های بادوام و کم مصرف می باشد تا اینکه شرکت امیران لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات را تولید نمود این لامپ در میان دوست داران طبیعت نیز بسیار پر طرفدار شده است چرا که از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و بالاترین بازدهی و طول عمر را بالاست

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران که لامپ  ال ای دی “Light Emitted Diode”  می باشد که یکی از انواع لامپ های جامد هستند که توسط دیود های نور افشان ، فضا را روشن می سازند و بر پایه احترام به طبیعت تولید شده بر همین مبنا لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران بر خلاف با سایر لامپ های رشته ای و … در گذر زمان نورش ثابت می ماند و چیزی از نور این لامپ کم نخواهد شد به علاوه اگر کودک خردسالی دارید که لامپ را زیاد روشن و خاموش میکند هم این لامپ امیران مناسب ترین برایتان خواهد بود چرا که از نوع لامپ های ال ای دی می باشد و هیچگاه با روشن و خاموش کردن مداوم این لامپ اشکی عمر لامپ شما کم نخواهد شد .

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات وات امیران چه ویژگی هایی دارد ؟

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران به شکل اشک و بسیار شکیل و ساوه با ابعاد ۴×۴×۱۴ سانتی متر و با توان ۷ وات به بهترین شکل تحت نظر جوانان متخصص ایرانی با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده است .

میزان روشنایی در لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران بسیار مطلوب است و این لامپ در هر ثانیه ۶۳۰ لومن نور تولید می کند . لومن به مفهوم میزان شار نوری در منبع نوری در هر ثانیه هست که هر قدر بیشتر باشد لامپ پر نور تری خواهیم داشت .

میزان ولتاژ تولیدی توسط لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران ۲ ولت هست و این لامپ شگفت انگیز توان ۷ واتی دارد .

طول عمر لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران بسیار زیاد و چیزی در حدود ۸۰۰۰ ساعت هست . لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران از بهترین متریال های موجود در بازار ساخته شده پایه لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران از نوع E14 می باشد ، با توجه به استاندارد ایران که محصولات امیران کسب کرده اند و همینطور ضمانت ۱۲ ماهه امیران ، گمان نمی کنم جای هیچ تردیدی در تهیه این محصول ها داشته باشید مخصوصا اگر یک لامپ فوق کم مصرف و اشکی لازم دارید .

بررسی شکل ظاهری لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران :

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران یکی از انواع لامپ ها هستند که هم مصرف برق کمی دارند هم شکل ظاهری بسیار زیبایی دارند در واقع لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران مخصوصا برای لوستر ها بسیار پر کاربرد هست و تولید کنندگان و فروشندگان لوستر نیز بسیار از این لامپ زیبا استقبال کرده اند تا جلوه لوستر هایشان چند برابر بشود . لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران نسبت به لامپ های کم مصرف هم ظاهر زیبا تری دارند و هم مصرف برف خیلی کم تری دارند . پس من معتقد هستم می توانیم به زودی لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران را جایگذین مناسبی برای لامپ های قدیمی خود بکنیم .

سر پیچ E14 در این لامپ هم با لوستر های آنتیک و امروزی کاملا تطابق دارد . توان این لامپ اشکی ۷ وات هست و این خود در کم مصرف کردن برق در این لامپ نقش دارد و لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران مصرف برق بسیار پایینی دارد .

لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران عاری از هر گونه اشعه های مضر ،مادون قرمز “IR” ، فرابنفش “UV” و… هستند . نوری که این لامپ تولید می کند بدون لرزش و سوسو هست و چشم راخسته نمی کند .

ویژگی های لامپ ال ای دی حبابی اشکی ۷ وات امیران :

           شرکت سازنده : امیران

           توان : 7 وات

           ابعاد : 4*4*14 سانتی متر

           میزان روشنایی : 630 لومن

           طول عمر : 8000 ساعت

           رنگ : آفتابی / مهتابی

           زاویه تابش : 120 درجه

           رتبه انرژی : A+

           نوع پایه : ادیسونی –  E14

           شکل : شمعی

           گارانتی : 12 ماه ضمانت امیران

           استاندارد ایران

توضیحات تکمیلی

لامپ ال ای دی اشکی 7 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

آفتابی
مهتابی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

1 سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

پلاستیکabs

رنگ شیشه

مات

سرپیچ

کوچک E14

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

7 وات

میزان روشنایی

630 لومن

طول عمر لامپ

8000 ساعت

زاویه پخش نور

120

شکل لامپ حبابی

لامپ لوستری اشکی

امتیاز کاربران به:

لامپ ال ای دی اشکی 7 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش