بازخورد درباره این کالا

لامپ حبابی 20 وات تک تاب

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لامپ حبابی 20 وات تک تاب

یک نسخه پیشرفته بسیار زیبا درباره لامپ ها، این نوع لامپ حبابی 20 وات تک تاب می باشد. در این لامپ گاز هالوژن وجود دارد در نتیجه این گاز نمی گذارد که لامپ شما سیاه شود. این لامپ دارای مزایا و معایب بسیاری می باشد که از همه مهم تر گران بودن آن است و همچنین مصرف انرژی آن بسیار کمتر است. طول عمر متوسط آن ها یک سال است و سایزش نسبت به لامپ های رشته ای بسیار کوچک می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

لامپ حبابی 20 وات تک تاب

قبل از اینکه فردی برق را ثابت کند و یا برقی وجود داشته باشد، روشن کردن منازل، مغازه ها و واحد های مسکونی بسیار دشوار بود. در آن زمان مردم بیشتر با شمع و فانوس و حتی چراغ های نفتی باعث روشنایی مکان ها می شدند.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد تنوع در تجهیزات روشنایی هستیم. یکی از جدید ترین وسیله‌ های روشنایی که ظرف کوتاه ‌ترین زمان ممکن شناخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد لامپ ها می‌ باشند. ویژگی‌ های بسیار این لامپ ها با انرژی ‌های بالا، متریال با کیفیت، مصرف پایین انرژی، آسیب و خرابی بسیار کم، تنوع در مدل و نورها و نصب ساده سبب محبوبیت سریع این لامپ ‌ها شد.

مشخصات لامپ حبابی 20 وات تک تاب

یک نسخه پیشرفته بسیار زیبا درباره لامپ ها، این نوع لامپ حبابی 20 وات تک تاب می باشد. در این لامپ گاز هالوژن وجود دارد در نتیجه این گاز نمی گذارد که لامپ شما سیاه شود. این لامپ دارای مزایا و معایب بسیاری می باشد که از همه مهم تر گران بودن آن است و همچنین مصرف انرژی آن بسیار کمتر است. طول عمر متوسط آن ها یک سال است و سایزش نسبت به لامپ های رشته ای بسیار کوچک می باشد. این لامپ بسیار سریع گرم می شود و خطر آتش سوزی بسیار بالا است. تعداد موجود در کارتن لامپ حبابی 20 وات تک تاب، 50 عدد می باشد. دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. این لامپ از عمر بسیار طولانی بهره می برد و پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

با توجه به حجم نور تولیدی و میزان پخش نور قابل قبول یکی از گزینه‌ های مناسب جهت تامین روشنایی عمومی محوطه‌ ها، نمای ساختمان، ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، سوله‌ های صنعتی، انبارها، سالن‌ های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر، انبارها، کارخانه ها و دیگر بناها گزینه بسیار مناسبی است. این مدل پروژکتور به این دلیل که در فضاهای بیرونی هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد از مقاومت محیطی بالایی برخوردار است.

 انواع لامپ های موجود در بازار

یکی قدیمی ترین لامپ های موجود در بازار، لامپ رشته ای می باشد. این لامپ را می توان در هر مغازه الکترونیکی پیدا کرد. این لامپ تا 1000 ساعت می تواند روشن بماند. البته بر اساس سیاست های جهانی و لزوم کاهش مصرف انرژی، تولید لامپ های رشته ای به خصوص کمتر از 100 وات درحال متوقف شدن است.

لامپ هالوژنی: یک نسخه پیشرفته بسیار زیبا درباره لامپ ها، این نوع لامپ هالوژنی می باشد. در این لامپ گاز هالوژن وجود دارد در نتیجه این گاز نمی گذارد که لامپ شما سیاه شود. این لامپ دارای مزایا و معایب بسیاری می باشد که از همه مهم تر گران بودن آن است و همچنین مصرف انرژی آن بسیار کمتر است. طول عمر متوسط آن ها یک سال است و سایزش نسبت به لامپ های رشته ای بسیار کوچک می باشد. این لامپ بسیار سریع گرم می شود و خطر آتش سوزی بسیار بالا است.

لامپ فلوئورسنت CFL یک از انواع لامپ برای جایگزینی لامپ های رشته ای در خانه ها و ساختمان های تجاری طراحی شده است. این لامپ جنسشان جیوه می باشد و رنگ آن آبی است و همچنین لرز ندارد. طول عمر این لامپ 9 ساال می باشد و حدودا 120 وات می باشد و انرژی آن بسیار کمتر است. همان طور که از نامشان مشخص است این نوع برند لامپ کم نور می باشد و بنابراین برای لوازمی مانند چراغ قوه و چراغ مطالعه که به صورت لحظه ای روشن می کنید، مناسب نیستند.

لامپ اس ام دی یکی از لامپ های کم مصرف می باشد و سایزشان بسیار کوچک است، ولتاژ آن بسیار کم است و گرمای کمی تولید می کند و همچنین انرژی بسیار کمی تولید می کند و طول عمر این لامپ ها 100000 ساعت می رسد و شما اگر با هر لامپ دیگری مقایسه کنید متوجه می شوید که چقدر انرژی کمتری دارد.

تفاوت لامپ حبابی با لامپ فلوئورست چیست؟

لامپ فلوئورسنت CFL یک از انواع لامپ برای جایگزینی لامپ های رشته ای در خانه ها و ساختمان های تجاری طراحی شده است. این لامپ جنسشان جیوه می باشد و رنگ آن آبی است و همچنین لرز ندارد. طول عمر این لامپ 9 ساال می باشد و حدودا 120 وات می باشد و انرژی آن بسیار کمتر است. همان طور که از نامشان مشخص است این نوع برند لامپ کم نور می باشد و بنابراین برای لوازمی مانند چراغ قوه و چراغ مطالعه که به صورت لحظه ای روشن می کنید، مناسب نیستند. اما لامپ حبابی را می  توان در هر مکانی استفاده کرد و هیچ نوع مشکلی را برای کاربر ایجاد نمی کند.

تفاوت لامپ حبابی با لامپ هالوژنی چیست؟

یک نسخه پیشرفته بسیار زیبا درباره لامپ ها، این نوع لامپ هالوژنی می باشد. در این لامپ گاز هالوژن وجود دارد در نتیجه این گاز نمی گذارد که لامپ شما سیاه شود. این لامپ دارای مزایا و معایب بسیاری می باشد که از همه مهم تر گران بودن آن است و همچنین مصرف انرژی آن بسیار کمتر است. طول عمر متوسط آن ها یک سال است و سایزش نسبت به لامپ های رشته ای بسیار کوچک می باشد. این لامپ بسیار سریع گرم می شود و خطر آتش سوزی بسیار بالا است.

توضیحات تکمیلی

لامپ حبابی 20 وات تک تاب
مشخصات ظاهری
رنگ

آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

پلاستیکabs

رنگ شیشه

مات

سرپیچ

معمولی E27

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

20 وات

طول عمر لامپ

9سال

تعداد در کارتن

50

شکل لامپ حبابی

لامپ حبابی گرد

امتیاز کاربران به:

لامپ حبابی 20 وات تک تاب (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش