بازخورد درباره این کالا

پروژکتور 50 وات شفق

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور 50 وات شفق

پروژکتور 50 وات شفق:

پرژکتور جدید cob 50 وات برند آنی نور گستر شفق با استفاده از تکنولوژی های برتر روز دنیا طراحی و ساخته شده است .این پروژکتور ها توان کافی جهت نورپردازی نمای ساختمان یا به طور کلی روشنایی محیطتان را خواهند داشت . نکته جالب این پروژکتور ها طراحی بسیار حرفه ای آنهاست به علاوه پروژکتور 50  وات cob آنی نور گستر شفق در دو طیف نور آفتابی و مهتابی موجود است که بسته به سلیقهرشما مورد استفاده قرار می گیرد . همینطور بهره گیری از تکنولوژی روز cob در این پروژکتور 50 وات آنی نور گستر شفق از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و در عین حال طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند و نور بیشتر و با کیفیت و زاویه ی بهتری نیز نسبت به مدل های معمولی تولید می کنند.

نمایش بیشتر - بستن

پروژکتور 50 وات شفق

پروژکتور 50 وات شفق برند آنی نور گستر شفق با استفاده از تکنولوژی های برتر روز دنیا طراحی و ساخته شده است .این پروژکتور ها توان کافی جهت نورپردازی نمای ساختمان یا به طور کلی روشنایی محیطتان را خواهند داشت . نکته جالب این پروژکتور ها طراحی بسیار حرفه ای آنهاست به علاوه پروژکتور 50 وات شفق cob آنی نور گستر شفق در دو طیف نور آفتابی و مهتابی موجود است که بسته به سلیقهرشما مورد استفاده قرار می گیرد . همینطور بهره گیری از تکنولوژی روز cob در این چراغ 50 وات آنی نور گستر شفق از هدر رفت انرژی جلوگیری می کند و در عین حال طول عمر و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند و نور بیشتر و با کیفیت و زاویه ی بهتری نیز نسبت به مدل های معمولی تولید می کنند

در مورد شرکت آنی نور گستر شفق چه می دانید ؟

شرکت های آنی نور گستر شفق و همینطور شرکت لیان گستر پایا جز معدود شرکت هایی هستند که مفتخر بودند محصولاتشان را در بالاتری کیفیت تولید و عرضه کنند . این شرکت های بزرگ محصولاتش را به شکل ترکیبی ؛ تولید ، مونتاژ ، وارد بازار و پخش می کند . به راستی که یافتن شرکتی با این طیف گسترده از خدمات کم نظیر بسیار سخت می باشد پس شما با خیال کاملا راحت می توانید این محصولات را تهیه و استفاده نمایید . شایان ذکر است که شرکت آنی نور گستر شفق از مجموعه ی کاملا توانمند ، خبره ، کار آزموده و باتجربه ای بهره مند است که این مهم خودش این مجموعه را از رقیبانش متمایز ساخته است.

محصولات شرکت آنی نور گستر تماما پرکاربردند و این شرکت بالا 500 مدل محصول گرداوری کرده است.شرکت آنی نور گستر شفق رضایت مشتری بسیار بالایی را داراست و ضمن احترام به حقوق مشتریان از نظریات و تجربیات آنها نیز استفاده می کند. شرکت شفق تحت عنوان برند های آنی نور ، کی وان ، بینا محصولات تولید شده اش را به مصرف کنندگانش عرضه می کند. برند کی وان حول تولید محصولات محوطه و خیاط و منظر محصولاتش تولید شده . برند دارای گارانتی بینا در خصوص تولید ال ای دی فعالیت دارد وبرند آنی گستر هم تمام استاندارد های لازمه را برای تولید ال ای دی دارد . در کل برند توانمند شفق همواره هدفش در راستای افزایش رضایت مخاطبان محصولاتش است و همواره در پی ارتقا کیفیت است.

پروژکتور های cob :

پروژکتور cob آنی نور گستر شفق از نوع تکنولوژی cob “chip on board” هستند یعنی در هر واحدش چندین ال ای دی قرار دارد که بر روی یک لایه ی سرامیکی یا فلزی قرار دارند . سی او بی در واقع تکنولوژی به روز خانواده ی ال ای دی هااست . ال ای دی های نیم رسانا تولید کننده ی فوتون های نور هستند . cob یک ترکیب led ها است که ال ای دی ها روی یک لایه به صورت پر کاربرد چسبیده میشه . پروژکتور های cob جهت ارتقا و رفع مشکلات نمونه های قبل از خود ساخته شده و شرکت شفق هم همواره در پی به روزرسانی محصولاتش است پس اینگونه چراغ های 50 وات cob شفق تولید شد .

ویژگی های چراغ پروژکتور 50وات cob برند آنی نور گستر شفق :

             توان 50 وات

             جنس بدنه آلومینیوم اکسترود

             رنگ نور مهتابی و آفتابی

             رنگ بدنه پروژکتور 50 وات شفق مشکی

             دارای یکسال گارانتی

مزیت های چراغ پروژکتور 50وات cob برند آنی نور گستر شفق :

             نور فوق العاده  در چراغ 50وات شفق cob آنی نور گستر شفق : با قرار گرفتن مقدار های زیادی ال ای دی در یک ناحیه ی کوچک ، نور بسیار زیادی تولید خواهد شد

             کاهش اتلاف انرژی و مصرف برق کمتری دارند

             افزایش زاویه ی دید

             ماندگاری و طول عمر و مقاومت بالا : نحوه بسته بندی این پروژکتور 50 وات شفق  cob شفق بدین صورت است که ال ای دی ها فقط عدسی نیستند بلکه به عنوان محافظ نیز عمل خواهند کرد

انواع پروژکتور ها :

1.            پروژکتور جیبی یا ویدئو پروژکتور ها : این ویدئو پروژکتور ها به روز ، کوچک و قابل جا به جایی هستند نکته قابل توجه این ویدئو پروژکتور ها میزان نورشان است که طبیعتا نور کمتری نسبت به ویدئوپروژکتور های بزرگ تر  دارند و داخلشان از لامپ های LED استفاده می شود . پس در محیط های بزرگ توصیه نمی شود . این پروژکتور ها در کلاس های درس کوچک ، جلسات کوچک یا به عنوان تفریح و … استفاده می شوند.

2.            پروژکتور SMD : این نوع پروژکتور Surface Mounted Device است که با استفاده از لحیم کاری بدون اینکه روی بورد حفره ای ایجاد شود ، انجام می پذیرد .

3.            پروژکتور ماشین : ” لایت بار – پروژکتور ها در آفرود ” طراحی این پروژکتور ها به نحوی است که روی ماشین ها بتوان از آنها استفاده کرد . که البته در اندازه و فواصل مختلفی ساخته می شوند طرفداران خودرو و آفرود با این نوع پروژکتور آشنایی دارند.

4.            پروژکتور LED Light Emitting Diod”” : در ال ای دی ها که نسل های جدید سیستم روشنایی هستند دیود های پخش نور تولید نور می کنند این پروژکتور قابلیت تولید نور در رنگ های مختلفی دارند که در نمای ساختمان روشنایی محیط روشنایی تونل و… مورد استفاده قرار میگیرد پروژکتور 50 وات cob آنی نور گستر شفق نیز از نوع و خانواده ی ال ای دی ها است .

توضیحات تکمیلی

پروژکتور 50 وات شفق
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی

مشخصات دیگر
گارانتی

1 سال گارانتی

جنس بدنه

آلومینیوم

مقدار مصرف برق

50 وات

طریقه نصب

روکار

رنگ بدنه

مشکی

امتیاز کاربران به:

پروژکتور 50 وات شفق (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش