بازخورد درباره این کالا

پنل روکار مربع 36 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل روکار مربع 36 وات

پنل روکار مربع 36 وات، مدل آرام الکتریک یکی از محصولات عرضه شده توسط شرکت آریانور است که دارای روشن شدن سریع و آسان و در کم تر از یک ثانیه، همچنین گرمای پایین تولید شده در حین کارکرد می باشد. منبع تولید نور پنل روکار مربع 36 وات، از نوع SMD LED می باشد. همچنین زاویه تابش نور در این پنل 120 درجه است. این چراغ می تواند نسبت به چراغ های نسل قبل خود با سرعت بالاتری برق را به جریان مدار برساند و بسیار زودتر روشن شود و به حداکثر شدت نوری خود برسد. نور این چراغ پنلی فاقد پرش است و تا پایان دوره مصرفش دارای یک فشار نوری تقریبا ثابتی میماند. از آن جایی که نصب پنل مربعی به صورت روکار انجام می شود، می توان آن را در هر سقفی تنها با یک سیم برق راه اندازی کرد. شرکت آریانور دارای سابقه طولانی و درخشانی در تولید محصولات روشنایی است، که محصولات آن دارای گارانتی معتبر می باشد.

نمایش بیشتر - بستن

پنل روکار مربع 36 وات

استفاده از پنل های ال ای دی در خانه های مسکونی و مراکز تجاری روز به روز در حال افزایش است. پنل روکار مربع 36 وات مدل آرام الکتریک دارای نوردهی و کیفیت بالا است که مجهز به چیپ های پر قدرت و با کیفیت با بازدهی نوری بالا می باشد. نور لامپ در پنل روکار مربع 36 وات، در رنگ های آفتابی و یخی عرضه شده است. شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را توسط شرکت آریانور که از معتبرترین شرکت های حاضر در بازار به شمار می آید، سفارش دهید.

پنل روکار مربع 36 وات

پنل روکار مربع 36 وات، مدل آرام الکتریک یکی از محصولات عرضه شده توسط شرکت آریانور است که دارای روشن شدن سریع و آسان و در کم تر از یک ثانیه، همچنین گرمای پایین تولید شده در حین کارکرد می باشد. منبع تولید نور پنل روکار مربع 36 وات، از نوع SMD LED می باشد. همچنین زاویه تابش نور در این پنل 120 درجه است. این چراغ می تواند نسبت به چراغ های نسل قبل خود با سرعت بالاتری برق را به جریان مدار برساند و بسیار زودتر روشن شود و به حداکثر شدت نوری خود برسد. نور این چراغ پنلی فاقد پرش است و تا پایان دوره مصرفش دارای یک فشار نوری تقریبا ثابتی میماند. از آن جایی که نصب پنل مربعی به صورت روکار انجام می شود، می توان آن را در هر سقفی تنها با یک سیم برق راه اندازی کرد. شرکت آریانور دارای سابقه طولانی و درخشانی در تولید محصولات روشنایی است، که محصولات آن دارای گارانتی معتبر می باشد.

 

کیفیت نور پنل ال ای دی

صفحه هدایت‌کننده LED از ماده  ای نوری است که در هنگام اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگن ارائه می کند.

 صفحه هدایت‌کننده و دیفیوزر با همدیگر کار نموده  تا یک نور یکنواخت  تولید شود .

تکنولوژی به کار رفته  در روشنایی پنل‌ها، امکان روشن شدن در لحظه را بدون هیچ‌گونه لرزش نور، تابش اشعه فرا بنفش و غیره فراهم می کند.

موارد قابل استفاده پنل روکار آرام الکتریک:

  •              قابل استفاده در ساختمان های اداری ، تجاری
  •              روشنایی سالن های بزرگ مانند سالن های اجتماعات
  •              روشنایی و نورپردازی هتل ها
  •              نورپردازی سالن های نمایش و عروسی
  •              قابل استفاده در نورپردازی سقف

مواردی که در حفره کوچک، نور بیشتری مورد نیاز است و امکان ایجاد برش بزرگتر را نداریم یا اینکه با برش غیر استاندارد مواجه هستیم، یا اینکه لبه کار خراب است، استفاده ازاین پنل می تواند راه گشا باشد.

مشخصات محصول

  •              P205S36
  •              توان مصرفی : 36 وات
  •              نوع نصب: روکار
  •              میزان نوردهی: 80 لومن بر وات
  •              نور دهی بالا
  •              دو رنگ مهتابی و یخی
  •              روشن شدن سریع
  •              رده انرژی: A++
  •              صرفه جویی در انرژی
  •              ضد باران و گرد و غبار
  •              کاربری و نصب آسان
  •              طول عمر 30000 ساعت
  •              همراه با 3 سال گارانتی

مزایای پنل روکار مربع 36 وات

پنل روکار مربع 36 وات مدل آرام الکتریک دارای مزایایی همچون بازده بالا و طول عمر طولانی بوده که در اثر استفاده طولانی مدت دچار سوختگی و یا افت نوردهی نمی شود. از مزایای دیگر این محصول عبارت است از صرفه جویی بیشتر در مصرف برق با زاویه پخش نور 120 درجه  که فاقد هرگونه اشعه ماورابنفش بوده و در برابر تعداد دفعات روشن و خاموش کردن مقاوم می باشد.  جنس بدنه این محصول از آلومینیوم است و چیپ استفاده شده در این محصول اس ام دی SMD)) می باشد، که پخش نور خیلی خوبی در محیط ایجاد می کند و طول عمر آن 30000 ساعت است.

پنل روکار آرام الکتریک به دلیل روکار بودن و نصب آسان قابلیت نصب در اماکن مختلف مثل سقف آشپزخانه و سرویس بهداشتی و سقف پارکینگ و فروشگاه ها و ادارات و.. را داراست. این مجموعه برای سلامتی شما ارزش بسیاری قائل است به طوری که نور پخش شده از آن فاقد پرتو های مضری همچون ماورای بنفش و مادون قرمز بوده که در بلند مدت به چشم و پوست شما آسیب می رسانند، همچنین این پنل نوری را از خود ساطع می کند که فاقد سوسویی و لرزش است و همین عامل از خیرگی چشم و بروز سردرد جلوگیری می کند.

آرام الکتریک در حال حاضر توانسته توانایی خود را در عرضه و فروش پنل با توان متنوع و با کیفیت در سطح ایران به رخ بکشد، گارانتی 18 ماهه شرکت آریانور کیفیت بالای این محصولات را تضمین می کند. شما می توانید در صورت نیاز به خرید پنل مربع روکار 36 وات و اطلاع از قیمت انواع پنل با کارشناسان فروش شرکت روشنایی آریانور تماس حاصل فرمایید. همکاران ما نهایت تلاش خود را در راستای انتخاب درست شما خواهند کرد.

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل روکار مربع 36 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

36 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

روکار

تعداد در کارتن

5

زاویه پخش نور

120

ابعاد بیرونی

50*50

امتیاز کاربران به:

پنل روکار مربع 36 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش