بازخورد درباره این کالا

پنل کشویی دایره 6 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل کشویی دایره 6 وات

پنل‌های LED برای روشن کردن محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ‌ها بهره می‌برد. پنل‌های LED با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت به حساب می آیند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان می با شند .

 انعطاف‌پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت پنل LED  است .

 

پنل‌های LED تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر لامپ‌های با تکنولوژی LED داشته و به همین دلیل نور بیشتری ایجاد می کند .

 این پنل‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده و قیمت آنها بستگی به سایز، کیفیت جنس و نور ساطع شده از آنها دارد.

نمایش بیشتر - بستن

پنل کشویی دایره 6 وات

از فروشگاه‌های خرده‌فروشی تا اداره‌ها، از ساختمان‌های تجاری تا خانه‌های مسکونی، پنل‌های LED محیطی دلچسب را برای شما ایجاد می کنند .

پنل‌های LED برای روشن کردن محیط از تکنولوژی متفاوتی نسبت به دیگر چراغ‌ها بهره می‌برد. پنل‌های LED با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت به حساب می آیند و یکی از بهترین گزینه‌ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان می با شند .

 انعطاف‌پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم و طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم‌افزارهای متعدد و …، بدون شک از نقاط قوت پنل LED  است .

 

پنل‌های LED تراشه‌های بیشتری نسبت به سایر لامپ‌های با تکنولوژی LED داشته و به همین دلیل نور بیشتری ایجاد می کند .

 این پنل‌ها در اندازه‌های مختلف تولید شده و قیمت آنها بستگی به سایز، کیفیت جنس و نور ساطع شده از آنها دارد.

قاب پنل کشویی

چراغ های پنل ال ای دی طوری طراحی و ساخته می شوند که شرایط نوری بهتری را فراهم کنند. این پنل های LED با استفاده از آخرین تکنولوژی، از فریم آلومینیوم بسیار سبک ساخته شده اند.

قابهای آلومینیومی برای جلوگیری از نشت نور و گرما ایجاد شده اند و به همین خاطر یکی از اجزای مهم این پنل های به حساب می آیند. لازم به ذکر است به خاطر صرفه جویی در هزینه و به منظور در نظر گرفتن مسائل ایمنی در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان از PVC برای تولید قاب پنل های ال ای دی استفاده می کنند.

 

کیفیت نور پنل ال ای دی

صفحه های هدایت دهنده LED به گونه ای طراحی شده اند که نور را به بهترین نحو ممکن پخش کنند. این صفحه همزمان با اتصال به منبع برق، روشن می شود و نور یکنواختی را ارائه می دهد.

این صفحه در کنار دیفیوزر عملکرد بسیار خوبی دارد. تکنولوژی استفاده شده در این پنل ها به نحوی است که امکان روشن شدن آنی بدون لرزش نور برای آن ها فراهم شده است.

کیفیت نوری این پنل ها به گونه ای است که هیچ گونه اشعه فرابنفش و … تولید نمی کنند. علاوه بر این، میزان روشنایی این پنل ها از سایر تجهیزات روشنایی همچون لامپ های فلورسنت و … بسیار بیشتر است.

پنل‌های مستطیلی/مربعی

اغلب پنل‌های LED به شکل مربع و مستطیل می‌باشند. ابعاد آنها به طور معمول؛ 30*30 | 60*60 | 30*60 | 30*120، پنل‌های آسمان‌نما و پنل‌هایی با ابعاد مربعی کوچک‌تر.

 

 

 

پنل‌های دایره‌ای

پنل‌های دایره‌ای با ابعاد بزرگ به طور معمول به صورت معلق نصب می‌گردند. پنل‌های دایره‌ای با ابعاد کوچک به صورت توکار و روکار در بسیاری از مکان‌ها از جمله اتاق خواب، راهروها، بیمارستان‌ها، راه پله‌ها و غیره می‌باشد.

 

 

 

پنل‌های Edge Light

در این پنل‌ها، منبع نور در دور پنل قرار گرفته است. نور از کنار پنل وارد شده و از سطح پنل خارج می‌گردد. این پنل‌ها یکی از پر طرفدار ترین نوع پنل‌ها می‌باشند.

 

پنل های Back Light

در این پنل‌ها، منبع نور در پشت پنل قرار گرفته است. این پنل‌ها در زمره پنل‌هایی با عمق نصب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این پنل‌ها، نور به صورت مستقیم از سطح پنل ساطع میشود.

 

پنل های سه‌حالته دو رنگ

نسل سوم پنل‌های LED، پنل‌های سه‌حالته دو رنگ با قابلیت تغییر رنگ از طریق روشن و خاموش کردن کلید می‌باشد.

 در این پنل از تکنولوژی تراشه‌های SMD استفاده شده است که طول عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های هالوژنی دارند، این پنل‌ها به دلیل بدنه محکم و مقاوم و طراحی منحصربه‌فرد، برای استفاده در فضاهای بسته و بدون رطوبت مناسب هستند.

از مزایای این محصول می‌توان به  شفافیت بالای پوشش و پوشش ضد خیرگی، منبع تغذیه با ولتاژ بالا، شروع به کار سریع و بدون صدا و همچنین محکم بودن کابل درایور اتصال به بدنه را اشاره کرد . بدنه die-cast این پنل‌ها نقش مهمیر در تخلیه خوب و سریع گرما و کاهش دما دارند

مشخصات پنل کشویی دایره 6 وات آرام الکتریک

پنل کشویی با ظاهر دایره ای  با توان مصرفی6 وات  و با بعاد بیرونی 10 سانتی متر با قطر برش5.9سانتی متر می باشد، و به تعداد 100 عدد ،  با کد محصول AE01-A2R06    در کارتن موجود می باشد .

میزان نور دهی این محصول برابر با 80لومن بر وات و شاخص نمود رنگ آن  85 است،  هم چنین  این پنل کشویی با ولتاژکاری 82.256 ولت فرکانس عملکردی معادل 50.60 هرتز را  داراست و با رده انرژی ++A  طول عمری مساوی با 30000 ساعت دارد.

زاویه پخش نورپنل کشویی 6 ئات مساوی با 120 درجه می باشد و شیوه ی نصب آن توکار می باشد .

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل کشویی دایره 6 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

6 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

توکار

قطر بیرونی

10

تعداد در کارتن

100

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل کشویی دایره 6 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش