بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل بدون قاب 24 وات

 پنل توکار مربعی 24 وات نیز یکی از این پنل ‌ها می ‌باشد که توان مصرفی آن همان طور که مشخص است، 24 وات می ‌باشد. یکی از بهترین شرکت ‌هایی که این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌کند، شرکت آرام الکتریک است. در واقع شما با خرید این محصول از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده اطمینان خاطر خواهید داشت.

در ادامۀ این مطلب قصد داریم تا پنل توکار مربعی 24 وات را به صورت کامل معرفی کرده و مشخصات آن را شرح دهیم تا پایان همراه ما باشید.

 

کیفیت نور پنل ال ای دی

صفحه هدایت‌کننده LED از ماده  ای نوری است که در هنگام اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگن ارائه می کند.

 صفحه هدایت‌کننده و دیفیوزر با همدیگر کار نموده  تا یک نور یکنواخت  تولید شود .

تکنولوژی به کار رفته  در روشنایی پنل‌ها، امکان روشن شدن در لحظه را بدون هیچ‌گونه لرزش نور، تابش اشعه فرا بنفش و غیره فراهم می کند.

نمایش بیشتر - بستن

پنل بدون قاب 24 وات 

یکی از مدرن ‌ترین تجهیزاتی که امروزه برای روشنایی منازل و به طور کلی فضاهای ساختمانی از آن‌ ها استفاده می ‌شود، پنل‌ ها هستند. این پنل‌ ها از تمام جهات در مقایسه با لامپ‌ ها و چراغ‌ های قدیمی بهتر بوده و به صرفه تر می‌ باشند. از این رو امروزه استفاده از آن‌ ها بسیار رواج یافته است و شما وارد هر ساختمان تازه سازی که بشوید، با این وسایل روشنایی روبرو خواهید شد. پنل توکار مربعی 24 وات نیز یکی از این پنل ‌ها می ‌باشد که توان مصرفی آن همان طور که مشخص است، 24 وات می ‌باشد. یکی از بهترین شرکت ‌هایی که این محصول را تولید و به بازار عرضه می‌کند، شرکت آرام الکتریک است. در واقع شما با خرید این محصول از کیفیت و قیمت محصول خریداری شده اطمینان خاطر خواهید داشت.

در ادامۀ این مطلب قصد داریم تا پنل توکار مربعی 24 وات را به صورت کامل معرفی کرده و مشخصات آن را شرح دهیم تا پایان همراه ما باشید.

 

کیفیت نور پنل ال ای دی

صفحه هدایت‌کننده LED از ماده  ای نوری است که در هنگام اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگن ارائه می کند.

 صفحه هدایت‌کننده و دیفیوزر با همدیگر کار نموده  تا یک نور یکنواخت  تولید شود .

تکنولوژی به کار رفته  در روشنایی پنل‌ها، امکان روشن شدن در لحظه را بدون هیچ‌گونه لرزش نور، تابش اشعه فرا بنفش و غیره فراهم می کند.

بهره‌وری انرژی پنل ال ای دی

روشنایی LED در مقایسه با سایر منابع روشنایی (فلورسنت وغیره) مصرف انرژی بسیار کمتریرا دارا می باشد.

مشخصات پنل بدون قاب 24 وات

 همان طور که گفته شد، پنل بدون قاب 24 وات تولید شرکت آرام الکتریک است که تمام محصولات تولیدی آن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این محصول از لامپ ‌های LED استفاده شده است که علاوه بر اینکه مصرف انرژی بسیار پایینی دارند، هیچ گونه سوسو و لرزشی نداشته و از خسته شدن چشم جلوگیری می‌کنند. همچنین طول عمر این پنل‌ ها بسیار بیشتر از لامپ‌ های قدیمی است و این موضوع باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشند.

توان مصرفی پنل بدون قاب 24 وات، 24 وات است و ابعاد بیرونی آن 17*17 سانتی متر و ابعاد برش 14-7 سانتی متر می باشد و کد این محصول AEG_AFS24 بوده و تعداد موجود در کارتن 30 عدد است.

اجزای سازنده پنل بدون قاب 24 وات

مهم ترین جز پنل‌ های مربعی، قاب آن‌ ها می ‌باشد که از جنس آلومینیومی است و وزن آن بسیار سبک است. این قاب به صورت سه لایه طراحی شده است و از هدر رفتن نور به طور کامل جلوگیری می ‌کند. داخل این پنل‌ ها نیز دیفیوزر، صفحه هدایت کنندۀ نور و چیپ ‌های LED قرار گرفته‌ اند. در مقابل دیفیوزرها، صفحۀ هدایت کنندۀ نور قرار دارد که کار آن توزیع نور به صورت یکنواخت و یکسان در تمام سطح پنل است. همچنین در پشت صفحۀ هدایت کنندۀ نور، صحفۀ منعکس کنندۀ نور قرار دارد. همچنین یک قسمت مهم دیگر از این پنل ‌ها صفحۀ انتهایی آن‌ هاست که بر روی دید کلی چراغ ‌های روشنایی تاثیر می ‌گذارد. همچنین این پنل ‌ها که در آن‌ ها لامپ‌ های LED به کار رفته است، به منظور افزایش ایمنی به هیت سینک مجهز شده‌ اند.

مزایای پنل بدون قاب 24 وات

از مهم ترین مزایایی که این پنل ‌ها دارند، مصرف انرژی بسیار کم آن‌ هاست که باعث شده رواج زیادی پیدا کنند. همچنین انعطاف پذیری بسیار بالایی در طراحی دارند و می ‌توانند هر فرد با هر سلیقه‌ ای را جذب کنند. طول عمر آن‌ ها بسیار بالاست و از این نظر باعث صرفۀ اقتصادی می ‌شوند. کیفیت نور آن‌ها نیز بسیار بالاست و به علاوه به هیچ عنوان چشم را اذیت نمی ‌کنند و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نیز نمی ‌رسانند. همچنین دارای طیف رنگی مختلف می ‌باشند.

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل بدون قاب 24 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
گارانتی

18 ماه گارانتی

کلاس عایقی

ip20

جنس بدنه

آلومینیوم

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

24 وات

میزان روشنایی

90 لومن

طریقه نصب

توکار

تعداد در کارتن

30

زاویه پخش نور

120

ابعاد بیرونی

17*17

ابعاد برش

7-14

امتیاز کاربران به:

پنل بدون قاب 24 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش