بازخورد درباره این کالا

پنل کشویی دایره 15 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل کشویی دایره 15 وات

بخاطر طراحی خیره کننده و منحصر به فرد پنل کشویی 15وات آرام الکتریک این پنل در ساختمان های اداری ، تجاری و حتی سالن ها وفضا های بسیار بزرگ مثلا داخل سالن های اجتماعات مانند روشنایی هتل ها و سالن های مناسبت های عروسی وجشن و در سقف هم میتوان از این پنل استفاده کرد برخی از فضاها برش ها وحفره ریزتر و ظریف تری دارندو شاید توانایی ایجاد برش باسایز بیشتری راهم نداریم و چه بسا شاید نیاز به نور بیشتری هم داشته باشند و یا شاید هم حفره ما برش غیراستانداردی خورده باشد یا لبه های کار خراب است و مشکل دارد پس کارگشای حقیقی شما پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک است که به کمکتان می آید  قطر برش در آن قابل تنظیم است و خودتان با تنظیم آن میتوانید از این محصول بسیار باکیفیت و فوق العاده بهره مند شوید تنها با یکبار استفاده از پنل کشویی 15 وات مدل آرام الکتریک متوجه تمایز این پنل از سایر پنل ها خواهید شد .

نمایش بیشتر - بستن

پنل کشویی دایره 15 وات

پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک میتواند به آسانی باعث ایجاد نور بدون کمترین لرزش و حتی سوسو شود که چشم هایتان را هرگز خسته نخواهد کرد . اگر به دنبال پنلی باکیفیت و فوق العاده و مقرون به صرفه و با عمربالا هستید میتوانید باخیال راحت پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک انتخاب اصلیتان باشد از دیگر مزیت های اصلی این محصول برچسب انرژی A+ در پنل کشویی دایره ای 8 وات آرام الکتریک است که خیالتان را از بابت بازدهی و عمر طولانی مدت و کم مصرف بودن آن ،آسوده خواهد کرد.

مشخصات کلی پنل های کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک :

  •              کد کالا P828R15
  •              توان مصرفی 15 وات
  •              شکل طراحی شده ظاهری دایره ای شکل
  •              قطر بیرونی 17.5 سانتی متر
  •              قطر برش 5-16 سانتی متر
  •              تعداد در کارتن 40 عدد
  •              نوع نصب توکار
  •              شاخص نمایش رنگ 85<
  •              زاویه پخش کردن نور 120 درجه
  •              مقدار نور دادن 80 لومن در وات
  •              محدوده کاری ولتاژ 85.256 ولت
  •              فرکانس کارکرد 50.60 هرتز
  •              مدت زمان عمر 30000 ساعت
  •              برچسب انرژی A++
  •              3سال ضمانت

 

مزیت های پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک :

این پنل شگفت انگیز همانطور که متوجه شده اید توانا در ایجاد و تولید نور بدون لرزش و سوسو هست انرژی بالایی دارد طول عمر مناسبی دارد اما در ادامه سایر این مزیت ها آورده شده است

_مزیت های پنل های کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک به لحاظ قطر برش :یکی از ویژگی های قابل توجه این پنل قطربرش هست که قطر برش در این پنل متغیرهست که با تنظیم قطر برش آن می توان برای طیف وسیعی از برش ها با خیال آسوده می توانید از این پنل ال ای دی فوق العاده ی دایره ای استفاده کنید پس بدین ترتیب با قطر برش این پنل که بین 16تا5 سانتی متر دارد شما میتوانید حتی بعضا در سوراخ های کوچکتر آن فضا هم از این پنل شگفت انگیز استفاده کنید همینطور این پنل کم مصرف و بازدهی آن فوق العادست.

پیشنهاد ما به شما در زمان هایی که قطر برش مشخصی موجود نیست استفاده از این پنل های بسیار باکیفیت هست که شما را از هر پنل دیگری بی نیاز خواهد کرد به علاوه طراحی خارق العاده ی پنل دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک بخشی از فنرها بر روی این پنل نصب میشوند که با استفاده از این پنل سقفی توکار جالب حفره های 5الی 16سانتی متر که در بخش کناف ایجاد شده اند پوشانده شوند و این پنل ها را در این حفره ها جای دهید که این یک مزیت بسیار بزرگ است که بسته به نیاز خودتان از این پنل در مدل های مختلف میتوانید استفاده کنید .

پنل قابل تنظیم کشویی “SMD” کارکرد بسیار جالبی دارد که مشکلاتی که در نصب پنل های LED وجود دارد را برطرف می کند ومیتوانند ابعاد فنر پشت ربل خود را تنظیم کنند.

_پنل های کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک چه میزان کیفیتی را دارا هستند(مزیت به لحاظ کیفیت)؟

پنل کشویی 15وات مدل آرام الکتریک دارای انرژی بالا ، بسیار با کیفیت هستند و مقاومت بالایی در مقابل آسیب دیدن دارند به علاوه طراحی چشمگیر صفحه پخش نور این پنل ها به دست بهترین طراحان این پنل هارا با سایر متمایز ساخته . روشنایی بدون لرزش و نرم و یکدست ، دارای ایمنی بالا هستند .

پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک در چه مورد هایی استفاده میشود؟

بخاطر طراحی خیره کننده و منحصر به فرد پنل کشویی 15وات آرام الکتریک این پنل در ساختمان های اداری ، تجاری و حتی سالن ها وفضا های بسیار بزرگ مثلا داخل سالن های اجتماعات مانند روشنایی هتل ها و سالن های مناسبت های عروسی وجشن و در سقف هم میتوان از این پنل استفاده کرد برخی از فضاها برش ها وحفره ریزتر و ظریف تری دارندو شاید توانایی ایجاد برش باسایز بیشتری راهم نداریم و چه بسا شاید نیاز به نور بیشتری هم داشته باشند و یا شاید هم حفره ما برش غیراستانداردی خورده باشد یا لبه های کار خراب است و مشکل دارد پس کارگشای حقیقی شما پنل کشویی دایره ای 15 وات مدل آرام الکتریک است که به کمکتان می آید  قطر برش در آن قابل تنظیم است و خودتان با تنظیم آن میتوانید از این محصول بسیار باکیفیت و فوق العاده بهره مند شوید تنها با یکبار استفاده از پنل کشویی 15 وات مدل آرام الکتریک متوجه تمایز این پنل از سایر پنل ها خواهید شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل کشویی دایره 15 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

15 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

توکار

قطر

5-16

قطر بیرونی

17/5

تعداد در کارتن

40

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل کشویی دایره 15 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش