بازخورد درباره این کالا

پنل کشویی دایره9 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل کشویی دایره9 وات

پنل های “SMD” دارای سیستم گرمایشی و فریم مقاوم و دیفیوز پلی کربنات (که این نوع از دیفیوز ها حرارت را انتقال می دهند) باعث بالارفتن مدت زمان عمر این پنل می شوند از دیگر مزیت های مهم این پنل های SMD   میتوان به متغیربود طراحیشان ، ساده گرایی ، زیبایی و آرامش ، کیفیت بسیار مطلوب ، طول عمر مناسب ، مصرف انرژی بسیار کم ، طیف رنگی وسیع ، قابل کنترل و تنظیم بودن آنها است. در کل این پنل ها هر آنچه که شما از یک پنل با کیفیت لازم دارید را برایتان آماده کرده است .

نمایش بیشتر - بستن

پنل کشویی دایره9 وات 

پنل کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک میتواند نور را بدون کمترین لرزش و حتی سوسو  ایجاد کند که چشمتان را هم خسته نخواهد کرد . اگر همیشه به دنبال پنلی باکیفیت و فوق العاده و مقرون به صرفه و با عمربالا بوده اید بدانید و آگاه باشید که پنل دلخواهتان همینجاست از دیگر ویژگی های این محصول برچسب انرژی A+ در پنل کشویی دایره ای 8 وات آرام الکتریک است که کاملا خیالتان را از بابت بازدهی و عمر طولانی مدت و کم مصرف بودن آن ،راحت خواهد کرد. برای تهیه چنین محصول باکیفیتی می توانید از طریق سایت ما اقدام کنید

مشخصات کلی پنل های کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک :

  •              مدل P828R15
  •              توان مصرفی 9 وات
  •              طراحی شکل ظاهری به شکل دایره ای
  •              ابعاد بیرونی 12.5 سانتی متر
  •              ابعاد برش 3.5_8.5 (قابل تنظیم و تغییر به شکل دلخواه میباشد)
  •              تعداد در کارتن 40 عدد
  •              شاخص نمایش رنگ 85<
  •              مقدار نور دادن 80 لومن در وات
  •              زاویه پخش کردن نور 120 درجه
  •              محدوده کاری ولتاژ 85.256 ولت
  •              فرکانس کارکرد 50.60 هرتز
  •              مدت زمان عمر 30000 ساعت
  •              برچسب انرژی A++
  •              3سال ضمانت

 

مزیت های پنل کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک :

این پنل فوق العاده به لحاظ های متفاوت مزیت های بسیاری برایتان خواهد داشت که در پایین به بررسی آنها میپردازیم

_مزیت های پنل های کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک به لحاظ قطر برش :

دامنه قطربرش این پنل در بازه های 3.5 تا 8.5 به آسانی متغیر هست که این نشانگر این موضوع است که شما با خیال کاملا آسوده میتوانید در هر نوع حفره ای با هر نوع و هرمیزانی از قطر برش از این پنل شگفت انگیز استفاده کنید.چه بسا دیگر از دستکاری در ابعاد برش موجود در سقف و دیوار منزلتان میتوانید به راحتی با تنظیم این ابعاد از این پنل کشویی 9 وات مدل آرام الکتریک استفاده نمایید.پس حتی اگر از میزان قطر حفره موجود در سقفتان اطلاع ندارید و قطری برایش مشخص نشده استفاده از این پنل پیشنهاد داده می شود. علی الخصوص طراحی ویژه ی پنل دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک بخشی از فنرها بر روی این پنل نصب میشوند که با استفاده از اینپنل سقفی توکار جالب حفره های 3.5 الی 8.5 سانتی متر که در بخش کناف ایجاد شده اند پوشانده شوند و این پنل ها را در این حفره ها جای دهید که این یک مزیت بسیار بزرگ است که باتوجه به نیاز خودتان از این پنل در مدل های مختلف میتوانید استفاده کنید .

_پنل های کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک چه میزان کیفیتی را دارا هستند(مزیت به لحاظ کیفیت)؟

پنل کشویی 9وات مدل آرام الکتریک دارای انرژی بالا ، بسیار با کیفیت هستند و مقاومت بالایی در مقابل آسیب دیدن دارند به علاوه طراحی چشمگیر صفحه پخش نور این پنل ها به دست بهترین طراحان این پنل هارا با سایر متمایز ساخته . روشنایی بدون لرزش و نرم و یکدست ، دارای ایمنی بالا هستند .

 

تنظیم قطر برش در پنل ال ای دی دایره ای کشویی 9 وات مدل آرام الکتریک چگونه است ؟

شما میتوانید ابعاد فریم یا چهارچوب مورد استفاده خودرا در این پنل تنظیم کنید چراکه پنل توکار “SMD” فنر متغیری هست درواقع دارای فنرکشویی و قابل تنظیم است پس ابعاد فنر درپشت ریل چراغ رویکرد قابل تنظیم دارد.طراحی شکیل و مینیمال گرای این پنل حس خوبی را در کاربر ایجاد میکند و درمعماری های مدرن این روزها هم بسیار کاربرد دارندچراکه با نور نرمی که دارند چشم ها را به هیچ عنوان اذیت نخواهند کرد.

پنل های “SMD” دارای سیستم گرمایشی و فریم مقاوم و دیفیوز پلی کربنات (که این نوع از دیفیوز ها حرارت را انتقال می دهند) باعث بالارفتن مدت زمان عمر این پنل می شوند از دیگر مزیت های مهم این پنل های SMD   میتوان به متغیربود طراحیشان ، ساده گرایی ، زیبایی و آرامش ، کیفیت بسیار مطلوب ، طول عمر مناسب ، مصرف انرژی بسیار کم ، طیف رنگی وسیع ، قابل کنترل و تنظیم بودن آنها است. در کل این پنل ها هر آنچه که شما از یک پنل با کیفیت لازم دارید را برایتان آماده کرده است .

پنل کشویی دایره ای 9 وات مدل آرام الکتریک در چه مورد هایی استفاده میشود؟

بخاطر طراحی خیره کننده و منحصر به فرد پنل کشویی 9 وات آرام الکتریک این پنل در ساختمان های اداری ، تجاری و حتی سالن ها وفضا های بسیار بزرگ مثلا داخل سالن های اجتماعات مانند روشنایی هتل ها و سالن های مناسبت های عروسی وجشن و در سقف هم میتوان از این پنل استفاده کرد بعضی از فضاها برش ها وحفره کوچکتری دارندو توانایی ایجاد برش باسایز بیشتری راهم نداریم و شاید نیاز به نور بیشتری هم داشته باشند یا شایدهم حفره ما برش غیراستانداردی خورده باشد یا لبه های کار خراب است پس کارگشای شما پنل کشویی دایره ای 9وات مدل آرام الکتریک است که قطر برش در آن قابل تنظیم است و خودتان با تنظیم آن میتوانید از این محصول بسیار باکیفیت و فوق العاده بهره مند شوید تنها با یکبار استفاده از پنل کشویی 9 وات مدل آرام الکتریک متوجه تمایز این پنل از سایر پنل ها خواهید شد و به کیفیت حقیقی این پنل ها پی خواهید برد

 

توضیحات تکمیلی

پنل کشویی دایره9 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

9 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

توکار

تعداد در کارتن

40

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل کشویی دایره9 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش