بازخورد درباره این کالا

پنل روکار مربع 18 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل روکار مربع 18 وات

پنل روکار مربع با توان 18 وات دارای برچسب انرژی سطح A+ است که نشان‌دهنده‌ی مصرف پایین و بازده بسیار زیاد این پنل است. یکی از ویژگی های پنل روکار مربع آرام الکتریک توانایی تولید نور بدون لرزش و سوسو می باشد که موجب کاهش خستگی چشم می‌شود. محدوده کاربرد پنل در محیط های مسکونی، اداری، تجاری و… می باشد که  یکی از مزایای این محصول عمر طولانی آن است. از آنجایی که نصب پنل مربعی به صورت روکار انجام می شود، می توان آن را در هر سقفی تنها با یک سیم برق راه اندازی کرد. این پنل به دلیل ایجاد نور یکنواخت سطحی، از زیبایی خیره کننده ای برخوردار هست. استفاده از تکنولوژی لامپ های LED در ساخت پنل باعث شده است که نور پنل خالص، عمر آن طولانی و مصرف انرژی الکتریکی آن کم باشد و همچنین شکل آن به صورتی زیبا طراحی شده است که نصب آن می تواند بر زیبایی دکوراسیون بیفزاید.

نمایش بیشتر - بستن

 پنل روکار مربع 18 وات 

استفاده از پنل های ال ای دی در خانه های مسکونی و مراکز تجاری روز به روز در حال افزایش است. دلیل استفاده از این نمونه از روشنایی  پخشش نور بسیار مناسب، رنگ نور طبیعی که باعث خستگی چشم نمی شود و راحتی در نصب می باشد. پنل روکار مربع 18 وات مدل آرام الکتریک دارای نوردهی و کیفیت بالا است که پس از گذشت زمان و استفاده دچار افت نوری نمی شود. پنل SMD مدل روکار بهترین انتخاب جهت مصارف روشنایی داخلی و دکوراتیو بوده و در ابعاد و اشکال مختلف تولید می شود. شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را توسط شرکت آریانور که از معتبرترین شرکت های حاضر در بازار به شمار می آید، سفارش دهید.

کاربرد پنل ال ای دی

پنل های ال ای دی دارای تکنولوژی متفاوتی جهت روشنایی محیط می باشند و با طراحی مدرن خود جایگزین بسیار خوبی برای چراغ های فلورسنت هستند .

پنل ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای گوناگون گزینه ی مناسبی به شمار می آیند.

پنل‌ها از قاب آلومینیومی سبک وزن سه لایه تشکیل شده اند؛ یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل‌دهنده آن قاب پنل‌ها می‌باشد که به منظور جلوگیری از به هدر رفتن نور به کار رفته اند، لایه‌های داخلی شامل چیپ‌های LED،صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر است.

دیفیوزر به طور معمول در مقابل صفحه هدایت‌کننده نور قرار می گیرد  و وظیفه ی آن  توزیع نور به طور یکنواخت و مساوی در سطح پنل است. صفحه منعکس‌کننده نور نیز در جایی پشت صفحه هدایت‌کننده نور وجود دارد.

صفحه انتهایی پنل است که بر روی دید کلی چراغ‌های روشنایی تاثیر گذار بوده و پنل‌های LED معمولاً توسط هیت‌سینک تجهیز می گردند  تا ایمنی را تضمین کنند.

کیفیت نور پنل ال ای دی

صفحه هدایت‌کننده LED از ماده  ای نوری است که در هنگام اتصال به منبع تغذیه، نور روشن و همگن ارائه می کند.

 صفحه هدایت‌کننده و دیفیوزر با همدیگر کار نموده  تا یک نور یکنواخت  تولید شود .

تکنولوژی به کار رفته  در روشنایی پنل‌ها، امکان روشن شدن در لحظه را بدون هیچ‌گونه لرزش نور، تابش اشعه فرا بنفش و غیره فراهم می کند.

پنل روکار مربع 18 وات

پنل روکار مربع با توان 18 وات دارای برچسب انرژی سطح A+ است که نشان‌دهنده‌ی مصرف پایین و بازده بسیار زیاد این پنل است. یکی از ویژگی های پنل روکار مربع آرام الکتریک توانایی تولید نور بدون لرزش و سوسو می باشد که موجب کاهش خستگی چشم می‌شود. محدوده کاربرد پنل در محیط های مسکونی، اداری، تجاری و… می باشد که  یکی از مزایای این محصول عمر طولانی آن است. از آنجایی که نصب پنل مربعی به صورت روکار انجام می شود، می توان آن را در هر سقفی تنها با یک سیم برق راه اندازی کرد. این پنل به دلیل ایجاد نور یکنواخت سطحی، از زیبایی خیره کننده ای برخوردار هست. استفاده از تکنولوژی لامپ های LED در ساخت پنل باعث شده است که نور پنل خالص، عمر آن طولانی و مصرف انرژی الکتریکی آن کم باشد و همچنین شکل آن به صورتی زیبا طراحی شده است که نصب آن می تواند بر زیبایی دکوراسیون بیفزاید.

مشخصات محصول

  •              مدل : AE01-1S18
  •              توان مصرفی : 18 وات
  •              شکل ظاهری: مربع
  •              نوع نصب: روکار
  •              بهره وری انرژی بالا
  •              نور نرم بدون خیرگی
  •              مقاوم در برابر ضربه
  •              ایمنی بالا
  •              میزان نوردهی: 80 لومن بر وات
  •              دو رنگ مهتابی و یخی
  •              رده انرژی: A ++
  •              صرفه جویی در انرژی
  •              کاربری و نصب آسان
  •              طول عمر 30000 ساعت
  •              همراه با 3 سال گارانتی

ویژگی های پنل روکار مربع 18 وات:

در این پنل که از روشنایی بسیار مناسبی برخوردار است از فناوری SMD بهره برده شده که این موضوع مزیت های فراوانی از قبیل کاهش مصرف انرژی نسبت به محصولات قدیمی و مشابه، عدم ایجاد اشعه ی فرابنفش و مادون قرمز در هنگام ساطع کردن نور که بسیار برای پوست و چشم مضر هستند، پخش نور در پنل کاملا ملایم و یکنواخت می باشد.

  •              جهت روشنایی داخلی محیط های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شود.
  •              طراحی زیبا در مدل مربع و در ابعاد مختلف
  •              روشنایی محیط های مسکونی، اداری و تجاری با توزیع نور مناسب و یکنواخت
  •              سهولت نصب چراغ به صورت توکار و روکار
  •              عمر طولانی و بازدهی نور بالا

مزایای پنل روکار مربع 18 وات

پنل روکار مربع 18 وات مدل آرام الکتریک دارای شار نوری 80 لومن است که دارای مزایای بزرگی همچون بازده بالا، طول عمر طولانی و تولید نوری آرامش بخش می باشد. همچنین اشعه ماور بنفش (UV) ندارند، که به چشم و پوست آسیبی وارد نمی کند و به کاهش تولید گازهای گلخانه ای کمک می کند. پنل SMD روکار گرد آرام الکتریک در دو رنگ مهتابی و یخی تولید می شود که مشتریان می توانند متناسب با نیاز خود یکی از این چراغ ها را انتخاب نمایند. البته در سیستم نورپردازی فضا بهتر است هردو نور سفید و زرد در کنار هم قرار گیرند. این پنل می تواند انتخاب مناسبی برای تامین نور در انواع محیط ها باشد. تمامی محصولات آرام الکتریک در برابر گرد و غبار، برف و باران عایق بوده و گواهی IP65 را کسب کرده است.

آرام الکتریک در حال حاضر توانسته توانایی خود را در عرضه و فروش پنل با توان متنوع و با کیفیت در سطح ایران به رخ بکشد، گارانتی 18 ماهه شرکت آریانور کیفیت بالای این محصولات را تضمین می کند. شما می توانید در صورت نیاز به خرید پنل مربع روکار 18 وات و اطلاع از قیمت انواع پنل با کارشناسان فروش شرکت روشنایی آریانور تماس حاصل فرمایید. همکاران ما نهایت تلاش خود را در راستای انتخاب درست شما خواهند کرد. جهت مشاوره رایگان با شماره 02133939942 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل روکار مربع 18 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

18 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

روکار

تعداد در کارتن

20

زاویه پخش نور

120

ابعاد بیرونی

22*22

امتیاز کاربران به:

پنل روکار مربع 18 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش