بازخورد درباره این کالا

پنل روکار دایره 24 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل روکار دایره 24 وات

نل های ال ای دی  در بسیاری از کشورها به دلیل ایجاد نور یکنواخت ، طراحی ساده و زیبا مورد توجه قرار گرفته اند  و جزء بهترین محصولات روشنایی قرار گرفته اند.

پنل های ال ای دی نسبت به لامپ‌های روشنایی قدیمی ، انرژی کمتری مصرف نموده  و هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود .

پنل های LED با دو مدل  پنل بک لایت (Back-Light , BackLit) و پنل اج لایت (Edge-Light) یا همان پنل اسلیم طراحی و تولید می شوند که به لحاظ طول عمر ، کیفیت روشنایی، و تولید طیف رنگی گسترده و گوناگون  مانند یکدیگر عمل می نمایند.

نمایش بیشتر - بستن

پنل روکار دایره  24 وات

شرکت آرام الکتریک با بیش از 25 سال سابقه، تجربه و حضور در صنعت برق و الکترونیک از سال 1396 در حوزه روشنایی با واردات انواع محصولات روشنایی حضور خود را در این بازار تثبیتکرده است.

 این شرکت بر با اتکا به دانش و تخصص علمی کاربردی مدیران ارشد خود در حوزه الکترونیک، مدیریت اجرایی MBAو مکانیک با توجه به سیاست­ های اقتصادی کشور در سال 1397 مبنی بر تولید داخلی تصمیم گرفت تا خط تولید محصولات روشنایی  را در  در کارخانه­ ای واقع در شهرک صنعتی خرمدشت احداث و راه­ اندازی کند.

پنل های ال ای دی  در بسیاری از کشورها به دلیل ایجاد نور یکنواخت ، طراحی ساده و زیبا مورد توجه قرار گرفته اند  و جزء بهترین محصولات روشنایی قرار گرفته اند.

پنل های ال ای دی نسبت به لامپ‌های روشنایی قدیمی ، انرژی کمتری مصرف نموده  و هزینه کمتری را پرداخت خواهید نمود .

پنل های LED با دو مدل  پنل بک لایت (Back-Light , BackLit) و پنل اج لایت (Edge-Light) یا همان پنل اسلیم طراحی و تولید می شوند که به لحاظ طول عمر ، کیفیت روشنایی، و تولید طیف رنگی گسترده و گوناگون  مانند یکدیگر عمل می نمایند.

  میزان گرمای تولیدی پنل ال ای دی

یکی از موضوعات مهم در زمینه روشنایی ال ای دی انتقال گرما برای لامپ‌های ال ای دی با قدرت بالاتر می باشد ، زیرا روشنایی‌هایی که از  توان مصرفی بالاتری برخوردارند، گرمای بیشتری  نیز تولید می‌نمایند.

سطح مقطع پنل های ال ای دی در مقایسه با انواع دیگر روشنایی های ال ای دی بیش تر است ، بنابراین حرارت به بیرون از پنل منتقل شده و به اجزای آن آسیبی نمی رسد.

 اما باید در نظر داشت که  سطح مقطع بزرگ پنل نیازمند  فضای لازم برای گردش هوا و خنک شدن پنل نیز می باشد، به طور کلی طراحی  پنل ها به گونه ای است که انتقال گرما در آن ها بهتر از دیگر چراغ ها اتفاق می افتد  .

در مقایسه پنل های بک لایت و اسلیم باید گفت که به دلیل تمرکز دیودها در کناره‌ها برای پنل های اج لایت، تمرکز حرارت نیز بیشتر از پنل های بک لایت می باشد.

طی تحقیقاتی و با بررسی ۱۰ مدل گوناگون از پنل های اسلیم و بک لایت، نمایان گشت  که جنس ال ای دی به کار رفته در فریم پنل و هم چنین لایه آلومینیومی پشتی پنل نقش مهمی  در کاهش تمرکز حرارت در پنل ها دارند، ضعف در این موارد منجر می شود  تا بر عملکرد پنل در طولانی مدت تاثیر منفی گذاشته شود.

 ضخامت پنل

ضخامت  پنل در زیبایی آن بسیار موثر می باشد  و هرچه ضخامت کم تر باشد بهتر است.

پنل ال ای دی اسلیم با طراحی فوق‌العاده نازک خود بسیاری از مشکلات طراحی در دنیای روشنایی را حل می نماید ف اما پنل های ال ای دی بک لایت ضخیم‌تر هستند.

ضخامت پنل ال ای دی توسط محل قرارگیری دیودها مشخص می شود ، پنل LED بک لایت از چیپ‌های روشنایی SMD که به طور مستقیم و در پشت صفحه انتشار قرار دارند  برای تولید نور استفاده می کند.

منبع نور پنل‌های اسلیم  نیز با قرارگیری در کناره‌های صفحه انتشار ظاهرآن را  بسیار نازک تر می کنند.

روشنایی و کیفیت نور

از ویژگی‌های بسیارقابل توجه  در پنل‌های ال ای دی میزان روشنایی و کیفیت نور می باشد که  نقش مهمی در میزان توانایی این پنل ها بازی می کند.

پنل‌های با تکنولوژی اج لایت نور‌هایی راه راه مانند “گورخر” ایجاد می کنند  که موجب تحریف نور می‌ شود و این علت محبوبیت  پنل‌هایی که با تکنولوژی بک لایت می باشد.

کیفیت نور تولید شده توسط پنل نیز نکته ی مهمی است که  پنل های ال ای دی بک لایت و اسلیم از نظر کیفیت نور تقریبا مشابه یکدیگر هستند .

پنل LED دوستدار محیط زیست

تکنولوژی به کاربرده شده در پنل‌های LED یک تکنولوژی سبز برای تأمین روشنایی می باشد .

اشعه‌ای از آن ها  ساطع نشده  وفرآیند تولید پنل‌ها تقریباً هیچ نوع آلودگی ایجاد نمی‌کند.

همه مواد استفاده شده برای تولید پنل‌ها قابل باز یافت بازیافت می باشد که برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی بسیار ضروری است.

مشخصات پنل روکار دایره 24وات آرام الکتریک

پنل روکار دایره 24وات آرام الکتریک با سه  مدل  CDR24 (بک لایت) ، AE01-1R24 و P803R18-24  به صورت روکار با  توان مصرفی 24   وات تولید می گردد.

 

تفاوت این سه مدل در قطر بیرونی و تعداد در کارتن می باشد به این صورت که:

مدل CDR24 (بک لایت)  با قطر بیرونی 17.5 سانتی متر ، 20 عدد از آن  درون کارتن قرار گرفته شده است.

 مدل AE01-1R24 با قطر بیرونی 30 سانتی متر ،50 عدد از آن  درون کارتن تعبیه شده است.

 در مدل P803R18-24  با قطر بیرونی 22 سانتی متر ، 20 عدد از آن درون کارتن جای گرفته است .

 

این محصول از عمر طولانی (30000 ساعت) برخور دار است که تا 3سال گارانتی  می شود.

فرکانس عملکرد50.60هرتز ، زاویه پخش نور120 درجه و میزان نوردهی80 لومن بر وات در نظر گرفته شده است.

این پنل SMD 2835به شکل دایره با رده انرژی A++ کم مصرف ، 3 سال گارانتی از عمر طولانی (30000 ساعت) برخور دار است .

 

شاخص نمود رنگ آن >85  و با ولتاژ کاری85.256 ولت  بوده که با نور بدون لرزش و سوسو ی خود از  خستگی چشم جلوگیری به عمل می آورد.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

پنل روکار دایره 24 وات
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

کلاس عایقی

ip20

Voltage Range :

220-240 ولت

قطر بیرونی

22
30
17/5

مقدار مصرف برق

24 وات

میزان روشنایی

80 لومن

طریقه نصب

روکار

تعداد در کارتن

20
50

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل روکار دایره 24 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش