بازخورد درباره این کالا

چراغ پارکی داتیس دو شعله

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • دیواری کد:1دیواری کد:1
  • دیواری کد:2دیواری کد:2
  • دیواری کد:3دیواری کد:3
  • دیواری کد:4دیواری کد:4
  • دیواری کد:5دیواری کد:5
  • دیواری کد:6دیواری کد:6
  • دیواری کد:7دیواری کد:7
  • دیواری کد:8دیواری کد:8
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چراغ پارکی داتیس دو شعله

چراغ پارکی  جهت حافظت از لامپ ها و روشنایی بخشیدن به محیط های بیرونی مثل پارک ها، ویلا، حیاط خانه، باغ ها، سایر محیط های ساختمانی به کار می رود.

چراغ های پارکی پایه های بلند ، کوتاه و متوسط  داشته که بر زیبایی  نیز اثر به سزایی دارد ، در نظر داشته باشید که در فضاهای بیرونی اعم از خیابان و پارک از پایه بلند آن استفاده می کنند.

این چراغ ها از بدنه ی آلومینیومی با کیفیت برای  مقاومت خوب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند:برف،باران و گرمای بیش از حد ساخته می شوند.

نمایش بیشتر - بستن

چراغ پارکی داتیس دو شعله

 این چراغ  ها بر روی پایه نصب می شوند مانند چراغ حیاطی ، چراغ باغی ، چراغ خیابانی و حتی چراغ دیواری نیز  در دسته ی چراغ پارکی قرار داده می شوند.

چراغ پارکی نوعی از چراغ ها می باشند  که در فضای سبز ، پارک ها ، محیط خانه ، ویلا ، محیط های خیابانی و .. می توان آن ها را به کار برد.

 

 چراغ پارکی  جهت حافظت از لامپ ها و روشنایی بخشیدن به محیط های بیرونی مثل پارک ها، ویلا، حیاط خانه، باغ ها، سایر محیط های ساختمانی به کار می رود.

چراغ های پارکی پایه های بلند ، کوتاه و متوسط  داشته که بر زیبایی  نیز اثر به سزایی دارد ، در نظر داشته باشید که در فضاهای بیرونی اعم از خیابان و پارک از پایه بلند آن استفاده می کنند.

این چراغ ها از بدنه ی آلومینیومی با کیفیت برای  مقاومت خوب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند:برف،باران و گرمای بیش از حد ساخته می شوند.

البته که این چراغ ها تنها برای فضاهای سبز وپارک ها نیستند و در مکان های مختلفی مانند ویلا ، فضای سبز خانه، حیاط خانه ، راهروها و حتی درون خانه  می توان از آن ها کمک گرفت و تنها تفاوت آن ها در ارتفاع پایه ی چراغ می باشد.

 چراغ های  پارکی  به صورت سلطنتی و سنتی طراحی شده و می توان نسبت به نور مورد نیاز از لامپ های معمولی و یا لامپ های رنگی در آن به کار برد.

 می توان نتیجه گرفت که چراغ پارکی در هر ارتفاعی  قابل نصب بوذه و  مقاومت و کارایی  خوبی در بدترین شرایط آب و هوایی دارد که این ویژگی این چراغ را محبوب و متمایز می نماید .

چراغ پارکی  دو دسته ی پایه چراغ های فولادی  و پایه چراغ های پارکی آلومینیومی  را شامل می شود.

  •               پایه چراغ فولادی که  قیمت بسیار بالا یی دارد و به دلیل محبوبیت آن در بین مردم به سرعت  در ارتفاع حدود سه متر تولید می گردد  حتی در بعضی  نمونه ها 3.5 مترآن نیز به چشم می خورد.

                پایه چراغ های پارکی آلومنیومی به صورت یک تکه از ریخته گری آلومینیوم  با ظاهری بسیار زیبا و دلنشین طراحی و تولید شده است  که در بیشتر مواقع  ارتفاع 2.40 متر  را برای ان در نظر می گیرند.

 برند داتیس

گروه تولیدی-بازرگانی داتیس FH  بیش از10 سال تجربه بازرگانی در بخش روشنایی در حال فعالیت و تولید است.

گروه داتیس از سال 1396شروع به  تولید چراغ های ال ای دی کرد و  فعالیت خود را در  کارخانه ای به مساحت 5000متر شروع کرد  و پس از طی دو سال داتیس  در مرحله توسعه فعالیت خود مساحت کارخانه را به 8000متر ارتقا داد.

شرکت داتیس در  محیط جدید خوددارای  تجهیزات مدرن و پیشرفته آزمایشگاهی بوده تا بتواند  با ایجاد چنین محیط آزمایشگاهی و بهره گیری از  توان مندی های پرسنل متخصص ، گواهینامه های مربوط به استانداردهای ایران و بین الملل را کسب کند.

 بخش های داتیس

این کارخانه دارای بخش های گوناگونی است که در زیر آمده است:

خطوط متعدد مونتاژ تزریق پلاستیک،  تحقیق و توسعه، طراحی قالب، برنامه ریزی تولید، فلز کاری، کوره رنگ ، واحد خدمات پس از فروش ، کنترل کیفیت ،سازمان فروش، مدیریت منابع انسانی .

محصولات داتیس

 داتیس دارای چراغ هایی برای استفاده در مکان های  مسکونی،فروشگاهی،اداری و صنعتی می باشد  که  با توجه به کیفیت مناسب چراغ های تولیدی قادر به همکاری با  پروژه هایی از قبیل :اداره برق سهند تبریز، برج 250واحدی ارتش، بیمارستان بزرگ امام علی تبریز(ارتش)،دانشگاه شهید رجایی لویزان و… شده است.

چراغ پارکی چیست؟

 این چراغ  ها بر روی پایه نصب می شوند مانند چراغ حیاطی ، چراغ باغی ، چراغ خیابانی و حتی چراغ دیواری نیز  در دسته ی چراغ پارکی قرار داده می شوند.

چراغ پارکی نوعی از چراغ ها می باشند  که در فضای سبز ، پارک ها ، محیط خانه ، ویلا ، محیط های خیابانی و .. می توان آن ها را به کار برد.

 

 چراغ پارکی  جهت حافظت از لامپ ها و روشنایی بخشیدن به محیط های بیرونی مثل پارک ها، ویلا، حیاط خانه، باغ ها، سایر محیط های ساختمانی به کار می رود.

چراغ های پارکی پایه های بلند ، کوتاه و متوسط  داشته که بر زیبایی  نیز اثر به سزایی دارد ، در نظر داشته باشید که در فضاهای بیرونی اعم از خیابان و پارک از پایه بلند آن استفاده می کنند.

این چراغ ها از بدنه ی آلومینیومی با کیفیت برای  مقاومت خوب در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مانند:برف،باران و گرمای بیش از حد ساخته می شوند.

البته که این چراغ ها تنها برای فضاهای سبز وپارک ها نیستند و در مکان های مختلفی مانند ویلا ، فضای سبز خانه، حیاط خانه ، راهروها و حتی درون خانه  می توان از آن ها کمک گرفت و تنها تفاوت آن ها در ارتفاع پایه ی چراغ می باشد.

 چراغ های  پارکی  به صورت سلطنتی و سنتی طراحی شده و می توان نسبت به نور مورد نیاز از لامپ های معمولی و یا لامپ های رنگی در آن به کار برد.

 می توان نتیجه گرفت که چراغ پارکی در هر ارتفاعی  قابل نصب بوذه و  مقاومت و کارایی  خوبی در بدترین شرایط آب و هوایی دارد که این ویژگی این چراغ را محبوب و متمایز می نماید .

چراغ پارکی  دو دسته ی پایه چراغ های فولادی  و پایه چراغ های پارکی آلومینیومی  را شامل می شود.

  •               پایه چراغ فولادی که  قیمت بسیار بالا یی دارد و به دلیل محبوبیت آن در بین مردم به سرعت  در ارتفاع حدود سه متر تولید می گردد  حتی در بعضی  نمونه ها 3.5 مترآن نیز به چشم می خورد.

                پایه چراغ های پارکی آلومنیومی به صورت یک تکه از ریخته گری آلومینیوم  با ظاهری بسیار زیبا و دلنشین طراحی و تولید شده است  که در بیشتر مواقع  ارتفاع 2.40 متر  را برای ان در نظر می گیرند.

 

مزایای چراغ پارکی  داتیس

روشنایی پارک ها

کنترل روشنایی به صورت هوشمند

ساخت هویت با نور پایه چراغ پارکی

 

 

روشنایی پارک ها: افزایش روشنایی پارک ها و فضای بیرونی به منظور امنیت و آرامش مردم انجام می شود که این نورپردازی علاوه بر تامین روشنایی زیبایی فضا را دو چندان می کند.

 کنترل روشنایی به صورت هوشمند: با توجه به رفت و آمد مردم که در عصرها دیرهنگام و شب ها خیلی کم از منزل بیرون می آیند ، وجود پایه چراغ پارکی الزامی تلقی می شود . در این نوع پایه ها  چون به هنگام نصب از یک کنترل کننده چند مرحله ای پویا  می توان کمک گرفت به راحتی امکان صرفه جویی به اندازه 40 درصد انرژی وجود دارد.

ساخت هویت با نور پایه چراغ پارکی: چیدمان یک فضا با وجود نورپردازی مناسب بسیار چشم گیر شده و  به زیباسازی شهر کمک شایانی می کند که  می توان با بهره گیری از جلوه های مختلف نور پردازی و یا راه حل های RGB به زیبایی مناطق گوناگون افزود.

مشخصات چراغ پارکی داتیس

چراغ های پارکی داتیس  دارای  استاندارد ایران و اروپا بوده که ساخت کشور عزیزمان ایران است.

در رنگ های سفید، مشکی، مسی ، برنزی و نقره ای با سرپیچ معمولی E27 سرامیکی تولید شده است .

جنس بدنه ی آن آلومینیوم در نظر  گرفته شده است که قابل نصب بر روی پایه چراغ با قطر 6 سانت می باشد.

جنس حباب چراغ تلق با رنگ شیشه ی هاشور مات بوده که 5 سال گارانتی درب محل  ضمانت خرید شما می باشد.

کلاس عایق چراغ پارکی داتیس IP56 با دوعدد شعله در دسته ی چراغ های پارکی آلومینیومی آهنی می باشد.

برای خرید چراغ پارکی داتیس کافی است به سایت آریانور مراجعه نمایید.

 

 

 

توضیحات تکمیلی

چراغ پارکی داتیس دو شعله
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

کوره ای

نوع روشنایی پارکی باغی حیاطی

چراغ پارکی دوشعله بدون پایه

رنگ

سفید
مشکی
مسی
نقره ای
برنزی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

کاربرد چراغ پارکی

دیواری کد:1
دیواری کد:2
دیواری کد:3
دیواری کد:4
دیواری کد:5
دیواری کد:6
دیواری کد:7
دیواری کد:8

گارانتی

5 سال گارانتی درب محل

استاندارد

دارد

استانداردها

اروپا CE
ایران

کلاس عایقی

ip56

جنس بدنه

آلومینیوم

رنگ شیشه

هاشور مات

سرپیچ

معمولی E27

حداکثر لامپ قابل نصب

دو لامپ

Voltage Range :

220-240 ولت

محل نصب

داخل لوله

نوع محصول

غیر سفارشی

جنس حباب چراغ

تلق

تعداد شعله

چراغ پارکی دو شعله

امتیاز کاربران به:

چراغ پارکی داتیس دو شعله (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش