بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پروژکتور70 وات DOB

پروژکتور70 وات DOB 

پروژکتور  DOB 70 وات مدل آرام الکتریک دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. در این نوع از پروژکتورها برای حفظ کیفیت از مبدل های برق مبتنی بر فناوری DOB استفاده می شود. شما عزیزان می توانید این محصول با کیفیت را توسط شرکت آریانور که از معتبرترین شرکت های حاضر در بازار به شمار می آید، سفارش دهید.

پروژکتور  DOB 70 وات

پروژکتور 70 وات سری DOB برند آرام الکتریک مدل AEO-E015EI- 70 W از عمر بسیار طولانی بهره می برد و قابلیت نصب بسیار آسانی دارد. برای تامین روشنایی در کلیه فضاهای بیرونی کاربرد دارد. در تولید این محصول از چیپ های نوری ال ای دی که قدرت نوری بسیار بالایی دارند، استفاده می شود. این محصول در کنار قدرت نوری بالا مصرف انرژی کمی دارد. تمامی محصولات آریانور فاقد هرگونه اشعه ماورا بنفش بوده که هیچ آسیبی به چشم و پوست وارد نمی کند.

کاربرد پروژکتور

مدرن ترین تکنولوژی تولید منابع نورانی پروژکتور ال ای دی می باشد که در آن از دیودهای ساطع کننده ی نور بهره می برند و رنگ  های مختلفی را ایجاد می کنند.

مزایا

بازدهی بالا و تلفات حرارتی کمتر در مقایسه با پروژکتورهای HID

مقاوم بودن در برابر شوک الکتریکی، لرزش و ضربه

طول عمر بالا
عدم کاهش نوردهی LED در دماهای پایین
مشابهت کیفیت نور تولیدی با نور آفتاب(CRI بالا)
بازدهی بالا و تلفات حرارتی کمتر در مقایسه با پروژکتورهای HID
دارای ضریب توان بالا

مشخصات پروژکتور  DOB 50 وات مدل آرام الکتریک

مشخصات عمومی

  •            کد کالا:  AEO-E015EI-70W
  •            ابعاد: 24*29 سانتیمتر
  •            مدل: SMD
  •            رنگ بدنه سفید
  •            روشنایی پرنور و متمرکز
  •            کاهش مصرف برق
  •            دیزاینی زیبا
  •            کاربری و نصب آسان
  •            2 سال گارانتی

مشخصات فنی

  •            گروه چراغ: پروژکتور (نورافکن)
  •            توان مصرفی (W):  70 وات
  •            درجه حفاظت: ip65
  •            شاخص نمود رنگ >85
  •            با بهره نوری 100 لومن بر وات

 

اتلاف حرارت خوب

اتلاف حرارت خوب از ویژگی هایی است که باید هنگام انتخاب پروژکتور ال ای دی مدنظر داشته باشیم. مخزن یا سینک گرمایی، از آسیب دیدن نور پروژکتور ال ای دی به دلیل گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. هنگام انتخاب پروژکتور ال ای دی باید مدنظر داشته باشید که یک مخزن حرارتی خوب باید از آلومینیوم خالص ساخته شود.

یک سیستم اتلاف حرارت خوب باید از تهویه هوای کافی در داخل لامپ تشکیل شود. سیستم اتلاف گرما دارای پره های آلومینیومی متراکم است. این امر روند خنک سازی را سریع می کند و در نتیجه از لامپ های پروژکتور محافظت کند. استفاده از پروژکتور ال ای دی  ضد آب دارای درجه حفاظت IP65 ضروری است.

مزایای پروژکتور  DOB 70 وات مدل آرام الکتریک

پروژکتور ال ای دی 70 وات سری DOB با استفاده از بدنه آلومینیومی در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد و در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. انتقال حرارت مناسب بدنه باعث افزایش طول عمر LED می گردد. این محصول به هیچ عنوان حرارت و گرمای زیادی از خود تولید نمی کند و می توانید بدونه کوچکترین دغدغه ای از این بابت از محصول استفاده نمایید.

این نوع از پروژکتورهای DOB با توجه به زاویه پخش، یکنواختی نور و حجم نور تولیدی،  برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود.

از مهم ترین مشخصات محصولات آریانور می توان به طول عمر بالا و پائین بودن هزینه برق با به روزترین فناوری روز دنیا اشاره کرد. از این محصول می توانید در محیط هایی که نیاز به نورپردازی حرفه ای دارید استفاده کنید و روشنایی شیک و دلنشینی را به مکانتان هدیه دهید.

شرکت آریانور انواع ابزار روشنایی حرفه ای را با تکنولوژی های خاص و مطابق استانداردهای بین المللی عرضه می کند. شما عزیزان می توانید با سفارش پرژکتور 7۰ وات DOB آرام الکتریک با گارانتی ۲ ساله از آریانور نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان آورید. در صورت تمایل برای خرید و اطلاع از قیمت پروژکتورها، همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت روشنایی آریانور تماس بگیرید.

 

 

توضیحات تکمیلی

پروژکتور70 وات DOB
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

کلاس عایقی

IP65

جنس بدنه

آلومینیوم

مقدار مصرف برق

70 وات

میزان روشنایی

100 لومن

تعداد در کارتن

6

امتیاز کاربران به:

پروژکتور70 وات DOB (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش