بازخورد درباره این کالا

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶

ریسه نئون فلکسی 220 ولت EDC قطر 26

فروش به صورت رول 50 متری

زاویه پخش نور 90 درجه

شاخص نمود رنگ بالای 80

درجه حفاظت IP65

قابل استفاده برای نورپردازی نمای ساختمان

دارای رنگ نورهای سفید، آفتابی، آبی، قرمز، سبز، ارغوانی و نارنجی – نوع LED ادیسون

نمایش بیشتر - بستن

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶

همانطور که می دانید ریس ها بخش مهمی از دنیای روشنایی را به خودشان اختصاص می‌دهند و در حال حاضر کارکرد و کاربرد آنها اصلاً با گذشته قابل مقایسه نیست انواع ریسه ها وجود دارند که برای نورپردازی نمای بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند شاخص رنگ نمای آنها بیشتر از ۸۰ درصد این عکسام زیر نور این چراغ ها با رنگ واقعی خودشان نمایش داده می‌شود این محصول در رنگ نورهای متنوع مثل قرمز ارغوانی نارنجی آبی و سبز تولید و به بازار عرضه می‌شود زاویه تابش آن ۹۰ درجه و قطر آن ۲۶ میلیمتر است از این محصول می‌توان به عنوان تزیینات روشنایی در داخل یا روی نمای ساختمان استفاده کرد.

محصولی که به شما معرفی کردیم در واقع محصول ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶ محصولی است که می‌تواند در شرایط آب و هوایی مختلف مثل رطوبت نفوذ و گرد و غبار و عوامل طبیعی مقاومت کند و بدون نگرانی از خرابی در محیط های خارجی به کار رود.

ویژگیهای این محصول

در مورد ویژگی های ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶ می توانید به شما بگویم که انواع مختلفی دارد که می‌تواند در شرایط و موقعیت های مختلف از آن استفاده کرد می‌توان از رسانه‌ها در روشن کردن لبه باغچه ها پل ها سقف کاذب و دور کابل به کار برد که اصطلاحاً به این روزها نورمخفی می‌گویند به کار گرفتن ریسه به صورت نور مخفی باعث جذابیت و زیبایی بیشتر محیط می گردد.

خرید ریسه نئون فلکسی

همچنین در مورد ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶ باید به شما بگویم که قطر آن ۲۶ می باشد از گرانترین مورد ها در خودش به شمار می‌رود و در واقع می‌توان از این محصول برای نورپردازی ساختمان با ریسه فلکسی استفاده کرد این محصول نیز دارای نور یکنواخت است که نقطه نبودن نور آن باعث می شود تا شرایط خاص قابلیت امکان پذیر داشته باشد همچنین اوران یکدست است و در ساخت آن المان و نوشته خواستم شما با توجه به نیاز تان می توانید استفاده کنید
البته در نمونه ریسه ای دی سی نو فلکسی در هر یک مجرای برش قرار داده شده که شما می توانید از آن به هر ابعادی که نیاز دارید استفاده کنید از میان فلکسی قطر ۲۶ ؛ ادیسون در اماکن مختلف مثل مهمانسرا منازل مراکز مذهبی فروشگاه ها هتل ها و سالن های پذیرایی استفاده می شود. همچنین در مورد رنگ آن میتوانید به شما بگویم که دارای موهای سفید آفتابی آبی قرمز سبز ارغوانی و نارنجی است.

توضیحات تکمیلی

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

سفید، آفتابی، آبی، قرمز، سبز، ارغوانی و نارنجی

مشخصات دیگر
زاویه پخش نور

90 درجه

سایر امکانات

درجه حفاظت IP65

امتیاز کاربران به:

ریسه نئون فلکسی ۲۲۰ ولت قطر ۲۶ (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش