بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: چراغ سقفی
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چراغ سقفی ۳۰ وات

چراغ سقفی ۳۰ وات

چراغ سقفی 30 وات توکار COB پشت سفید EDC

موجود در سایز برش 200 میلی متر

دارای ابعاد بیرونی چراغ 113×220 میلیمتر

دارای زاویه پخش نور 85 درجه

دارای درجه حفاظت IP44

برخورداری از سه رنگ نور آفتابی، مهتابی و استاندارد

دارای بهره نوری 116 لومن بر وات

نمایش بیشتر - بستن

چراغ سقفی ۳۰ وات

محصول دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم چراغ سقفی 30 وات است که توان مصرفی وات با ولتاژ ۲۲۰ ولت آسیب و فرکانس ۵۰ هرتز که مولفه های برق شهری هستند کار می کند این چراغ سقفی توکار از مدل چراغ های ال ای دی است که با تکنولوژی ۳۲ طراحی و تولید شده است در این محصول طراحی با پخش نور در یکصد به صورت پنلی تشکیل شده و تعداد زیادی راه های ال ای دی کوچک استفاده می شود تاخیر کنندگی نور ال ای دی در یک نقطه از بین برود از طرفی با توجه به اینکه جریان کشی آن کمتر بازده بسیار خوبی دارد و بازدهی آن معمولاً بین ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌باشد.

طول عمر بالا

ویژگی بعدی که این مدل چراغ قوه ها دارد طول عمر بالاست معمولاً چراغ هایی که ال ای دی دارم بیشتر از ۳۰ هزار ساعت عمل می کند و در مقابل رام های رشته و کم مصرف اصلاً قابل مقایسه نیستند چرا که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود علاوه بر یک عمر این چراغ ها تنها وابسته به مدت زمان روشن ماندن لامپ است به این معنا که تعداد دفعات خاموش و روشن شدن لامپ هیچ تاثیری در کیفیت و کارکرد آن ندارد در واقع لامپ کلید خور بی نهایت هستند.

نحوه نصب

برای نصب این محصول باید به شما بگویم که نصب آنها به یک برش ۲۰۰ میلی متری نیاز دارد و دارای ظاهری دایره ای شکل از نوری لامپ لرزش و سو ندارد و اشعه فرابنفش هم ندارد که برای پوست انسان مضر هستند و به چشم آسیب برسانند همچنین این لامپ ها برخلاف لامپ‌های کم مصرف مواد مضر و مخرب به گاز شیمیایی سوریه و جبهه هم ندارد و هیچ خطری برای محیط زیست و اطراف ایجاد نمی‌کند.

امکانات این محصول

درباره امکانات این محصول باید به شما بگویم روشنایی سقفی آن برابر با ۳۳۱۱ لومن است که در مقایسه با لامپ‌های دیگر همین توان و مصرف چند برابر بیشتر میباشد بهره‌وری آن ۱۱۶ من از شاخص رنگ نمای ۷۲ درصد بیشتر می‌باشد که باعث می‌شود اشیا در محیط نصب رنگ های واقعی خودشان دیده شوند زاویه تابش نور آن ۸۵ درجه بوده و قابل تنظیم است و این پنل سقفی پشت سفید زیبا در سه رنگ آفتاب یخی و سفید است تا متناسب با فرقه‌های گوناگون و سلایق مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

این محصول را می توانید از فروشگاه آریانور با قیمت مناسب و کیفیت بالا خرید کنید و در درب منزل خود دریافت نمایید.

توضیحات تکمیلی

چراغ سقفی ۳۰ وات
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

آفتابی و مهتابی

رنگ

سفید
آفتابی

مشخصات دیگر
گارانتی

یک سال

Voltage Range :

220-240 ولت

زاویه پخش نور

85 درجه

سایر امکانات

بهره نوری 116 لومن بر وات

امتیاز کاربران به:

چراغ سقفی ۳۰ وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش