بازخورد درباره این کالا

پنل توکار دایره 24 وات

0
از 0 رای

0دیدگاه

ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل توکار دایره 24 وات

پنل توکار دایره 24 وات از بهترین محصولات شرکت آرام الکتریک است که لامپ به کار رفته در آن از نوع LED است که مصرف بسیار پایینی دارد و به چشم‌ها آسیب نمی‌رساند. ردۀ انرژی این محصول A++ است که نشان دهندۀ مصرف پایین و بازده بالا آن است. همچنین نوری که ساطع می‌کند، هیچگونه لرزش و سوسویی ندارد و باعث خسته شدن چشم‌ها نمی‌شود. عمر این پنل‌ها نیز نسبت به دیگر لامپ‌ها و چراغ‌ها بیشتر است و این مورد جزء ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌هاست.

نمایش بیشتر - بستن

پنل توکار دایره 24 وات

پنل‌ها نوعی وسایل روشنایی مدرن هستند که مزایای بسیار زیادی دارند. همچنین زیبایی خاصی به فضا می‌دهند و برای افرادی که به دکور خانه‌شان اهمیت می‌دهند مناسب هستند. این پنل‌ها در توان‌ها و قالب‌های مختلفی تولید شده و در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقۀ خود یک نوع مناسب از آن را انتخاب کنید. همچنین نحوۀ نصب آن‌ها به دو صورت توکار و روکار می‌باشد که این مورد نیز به سلیقۀ شما و در برخی موارد به ساختار ساختمان شما نیز بستگی دارد.

یکی از پرفروش ترین محصولات آرام الکتریک پنل توکار دایره 24 وات است که سطح مصرف انرژی آن بسیار پایین است و در برابر بازدهی بالایی نیز دارد. همچنین قالب آن که به صورت دایره است بسیار زیبا به نظر می‌رسد. برای خرید این محصول با بهترین، کافی است که به وب سایت آرام الکتریک مراجعه کنید.

در این مقاله پنل توکار دایره 24 وات را به طور کامل معرفی کرده و مشخصات آن را با جزئیات بیان کرده‌ایم. اگر قصد خرید آن را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مشخصات پنل توکار دایره 24 وات

پنل توکار دایره 24 وات از بهترین محصولات شرکت آرام الکتریک است که لامپ به کار رفته در آن از نوع LED است که مصرف بسیار پایینی دارد و به چشم‌ها آسیب نمی‌رساند. ردۀ انرژی این محصول A++ است که نشان دهندۀ مصرف پایین و بازده بالا آن است. همچنین نوری که ساطع می‌کند، هیچگونه لرزش و سوسویی ندارد و باعث خسته شدن چشم‌ها نمی‌شود. عمر این پنل‌ها نیز نسبت به دیگر لامپ‌ها و چراغ‌ها بیشتر است و این مورد جزء ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌هاست.

مدل پنل توکار دایره 24 وات AE01-2R24 می‌باشد، توان مصرفی آن 24 وات است، ابعاد بیرونی آن 30 سانتی متر و ابعاد برش آن 28.5 سانتی متر می‌باشد. شکل ظاهری این محصول به صورت دایره می‌باشد و نوع نصب آن نیز توکار است. شاخص نمود رنگ آن 85< است و میزان نوردهی آن 80 لومن بر وات می‌باشد. زاویۀ پخش نور این پنل 120 درجه، ولتاژ کاری آن 85.256 ولت و فرکانس عملکرد آن 50.60 هرتز می‌باشد. جنس بدنۀ آن سرامیکی است و طول عمری 30000 ساعته دارد. قیمت این محصول 1550000 ریال است و داخل هر کارتنی که خریداری می‌کنید، 20 عدد از این پنل وجود دارد.

طراحی پنل‌های دایره‌ای

این پنل‌ها به طور کلی برای اینکه شرایط نوری بهترین ایجاد کنند، طراحی و تولید شده‌اند. طراحی آن‌ها به این صورت است که دارای یک قاب سبک وزن از جنس آلومینیوم هستند که متشکل از سه لایه می‌باشد. در واقع قاب پنل‌ها جزء مهمترین اجزاء آن‌هاست که طراحی آن‌ها به صورتی است که از هدر رفت نور جلوگیری می‌کنند. لایه‌های داخلی این قاب‌ها نیز از چیپ‌های LED، صفحۀ هدایت کننده نور و دیفیوزر تشکیل شده‌اند.

دیفیوزر و صفحۀ هدایت کنندۀ نور در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که کار دیفیوزر توزیع یکنواخت و مساوی نور در تمام سطح پنل است. در پشت صفحۀ هدایت کنندۀ نور نیز صفحۀ منعکس کنندۀ نور قرار گرفته است.

یک بخش مهم دیگر در پنل‌ها نیز صفحۀ انتهایی آن‌هاست که بر دید کلی چراغ‌های روشنایی تاثیر می‌گذارند. پنل‌هایی که در آن‌ها از لامپ LED استفاده شده است، مجهز به هیت سینک هستند که این مورد ایمنی آن‌ها را تضمین می‌کند.

به طور کلی پنل‌ها طراحی‌های منحصر به فردی دارند که باعث بارزترین خصوصیت آن‌ها، یعنی مصرف انرژی کم و بازدهی بالا شده است.

 

توضیحات تکمیلی

پنل توکار دایره 24 وات
مشخصات دیگر
استاندارد

دارد

Voltage Range :

220-240 ولت

قطر

28.5

قطر بیرونی

30

تعداد در کارتن

20

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل توکار دایره 24 وات (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش