بازخورد درباره این کالا

چراغ خیابانی 30 وات اکو

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: چراغ پارکی
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چراغ خیابانی 30 وات اکو

چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو

رنگ لامپ چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو طبیعی

گارانتی یک سال

نمایش بیشتر - بستن

چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو

محصول دیگری که بسیار مناسب می باشد و برای شما یک گزینه خیلی خوبی خواهد بود چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو می‌باشد که شیشه تولید شده و حداکثر ارتفاع برای نصب آن ۱۰ متر است که مناسب برای پارک ها و اتوبان ها استادیوم ورزشی وحدت خیابان ها می باشد در مورد این محصول باید به شما بگویم که همانطور که از نامش مشخص است توان آن ۳۰ وات می باشد.

میزان روشنایی که از این توان بدست میارم می آید ۳۵۳۲ لومن است. توان  خیلی اهمیت دارد بعضی از محصولات را می بینید که واقعا توان خیلی بالایی دارند اما زاویه پخش آنها محدود است یعنی همه جا نمی توانند آن را بتوانند و دید گسترده نمی‌دهد اما در مورد اینکه چرا باید بهتان بگویم که زاویه پخش نور آن ۹۸ درجه می باشد درجه حفاظتی آی پی دارد که میزان محافظت از چراغ در مقابل عوامل طبیعی مثل بارش باران سرما و گرما را مشخص می‌کند و این عدد ۶۵ است که مقدار خیلی مناسبی می باشد رنگ آن به رنگ طبیعی است و شاخص نمود آن هم ۸۰ است
در واقع شما می توانید این محصول را یکی از محصولاتی در نظر بگیرید که رنگش به رنگ طبیعی می باشد و نزدیک بودن به رنگ واقعی از قابلیت جداسازی رنگ ها از هم دیگر خیلی خوب انجام می دهد.

قابلیت‌های این محصول

در مورد چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو باید بتوانم بگویم که لامپ اس ام دی دارد که وجود آن باعث شده تا پخش نور یکنواخت و وسیعی داشته باشد و در این نوع آسیب به چشم ایجاد نشود و اشعه فرابنفش هم نداشته باشد و در کنار آن مصرف انرژی خیلی پایین است این محصول روشنایی طول عمر بالایی دارد و همینطور وزن آن هم مناسب است و ابعاد بیرونی آن ۲۱۰ میلی متر می باشد حداکثر بادگیری آن ۵۶۷ سانتیمتر است و بهره‌وری آن هم ۱۰۲ من بر باد می باشد.
نکته خیلی مهمی که در مورد این چراغ وجود دارد این است که نثر ساده و راحت بوده و ایجاد کردن حرارت کم در محیط می‌تواند باعث محافظت بیشتر از بدی ها و جلوگیری از سوخت سریع آنها شود این چراغ با قرار داشتن دردها انرژی که نشان از کیفیت محصول و بازدهی خوب آن دارد می تواند کمترین مصرف انرژی و مقرون به صرفه ترین آن و بیشترین روشنایی را داشته باشد.

خرید این محصول

شما پس از بررسی چراغ خیابانی ۳۰ وات اکو و ویژگی‌های آن چرا که برای شما محصول خوب و مناسبی بود می توانید به صورت اینترنتی خرید کنید بله در زمان حضوری شما باید زمان و انرژی زیادی برای انتخاب محصول و تهیه آن ها بپردازید در صورتی که به صورت خصوصی و در هزینه های اینترنتی شما بسیار مقرون به صرفه تر عمل خواهیم کرد چرا که هم در زمان و هم در انرژی شما صرفه جویی می شود
و همین که می توانید با چند کلیک خیلی ساده و راحت آنچه را که نیاز دارید را بخرید فروشگاه آریا نور با سالها سابقه به شما در این حوزه خدمات ارائه می دهد محصولاتی که این شرکت و این مجموعه ارائه می‌کند همراه با شرکتهای تولید کننده بوده و همه ویژگی‌های آن‌ها را دارد و ضمانت اصالت کالا هم ارائه می گردد.

توضیحات تکمیلی

چراغ خیابانی 30 وات اکو
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

طبیعی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

یک سال

استاندارد

دارد

استانداردها

اروپا CE
ایران

کلاس عایقی

IP66

جنس بدنه

آلومینیوم

رنگ شیشه

شفاف

سرپیچ

معمولی E27

محل نصب

تیر های برق

سایر امکانات

توان 30 وات

جنس حباب چراغ

شیشه

تعداد شعله

چراغ پارکی یک شعله

امتیاز کاربران به:

چراغ خیابانی 30 وات اکو (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش