بازخورد درباره این کالا

پنل توکار دایره 18 وات آرام الکتریک

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل توکار دایره 18 وات آرام الکتریک

پنل توکار دایره 18 وات آرام الکتریک


پنل‌‌ ها چراغ‌های مدرن و جدیدی هستند که به تازگی به صورت گسترده وارد بازار شده‌اند. میزان مصرف انرژی این پنل‌ها بسیار شگفت انگیز است به طوری که حداقل به اندازه نصف لامپ های قدیمی مصرف می‌کنند، برای همین در اماکن عمومی بسیاری برای تامین روشنایی آنها‌ استفاده می‌کنند.

این پنل‌ها با تکولوژی خاص و پیشرفته‌ای تولید می‌شود. با توجه به مصرف کم انرژی، پنل های توکار می‌توانند بهترین گزینه برای نوردهی به فضاهای مختلف باشند.

اگر شما هم برای تامین روشنایی فضای دلخواه خود قصد دارید چراغ تهیه کنید ما به شما خرید پنل توکار پر نور دایره ای 18 وات را پیشنهاد می‌کنیم. در این صفحه می‌خواهیم به صورت کامل به معرفی ویژگی های پنل توکار مدل دایره‌ای 18 وات بپردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات پنل توکار دایره 18 وات

پنل‌ توکار دایره‌ای 18 وات دارای برچسب A++ است که نشان‌گر مصرف کم اما روشنایی زیاد آن است. روشنایی که این محصول در اختیار شما می گذارد بسیار سالم است و هیچ سوسو و لرزشی در مواقع روشن بودن ندارد. 

از مشخصات دیگر این پنل‌ها می‌توانیم به چند مورد زیر اشاره کنیم:

قدرت مصرفی این پنل‌ها نسبت به ابعادشان 18 وات است. ابعاد بیرونی این پنل‌ها 17 سانتی متر و ابعاد برش آن هم 15 سانتی متر است. مدل این پنل  AE01_2R18 است و شکل ظاهری آن نیز به شکل دایره است.

مدل نصب کردن این پنل‌های نورانی به صورت توکار می‌باشد. مقدار نوردهی آن 80 لومن بر وات است.

مقدار ولتاژ کاری آن‌ها حدودا 85.256 ولت است و فرکانس کارایی آن 50.60 هرتز است. این پنل‌ها به علت انعطافی که دارند دارای زاویه پخش نور 120 درجه‌ای می‌باشند. طول عمر پنل‌ها یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آنها است که در پنل توکار دایره ای 18 وات حدودا 30000 ساعت میباشد و همین ویژگی خارق العاده بسیاری از مشتریان را شگفت‌زده می‌نماید.

بسته بندی پنل های توکار عرضه شده توسط شرکت آرام الکتریک حاوی 20 پنل در هر کارتن می باشد. قیمت این کالا نیز 890000 ریال است که نسبت به کارایی‌اش بسیار عالی و به صرفه است.

مزایای فوق‌‍العاده پنل‌ توکار دایره‌ 18 وات آرام الکتریک 

همانطور که در بخش معرفی مشخصات فنی مشاهده نمودید پنل توکار دایره ای 18 وات ویژگی های مثبت، قابل توجهی دارد. در این بخش به مزیت های خرید این محصول نسبت به سایر محصولات روشنایی میپردازیم:

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت و قابل تامل پنل توکار دایره ای 18 وات، میزان گرمایی است که تولید می‌کند که به واقع نسبت به لامپ‌های قدیمی بسیار کمتر است. همین ویژگی باعث می‌شود این پنل‌ها کمتر دچار سوختگی و خرابی شوند.

روی سطح پنل توکار دایره ای 18 وات یک سطح کاملا شفاف قرار گرفته که موجب می‌شود نور با کیفیت بسیار بالایی ساطع شود. این پنل‌های‌ توکار با انعطاف زیادی ساخته می‌شود و جنس بدنه آن هم از سرامیک است که به سبکی این پنل کمک می‌کند.

طول عمر آن‌ها نیز در مقایسه با دیگر لوازم روشنایی بخش بسیار بیشتر است و از این نظر باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شوند. کیفیت نور و جنس بدنه و نوع سیم کشی داخلی آنها بسیار با کیفت است. این پنل‌های هیچگونه آسیبی به محیط زیست نمی‌رسانند، افت نوری آن‌ها بسیار کم است و دارای طیف رنگی مختلفی می‌باشند.

جهت خرید انواع محصولات روشنایی به خصوص پنل توکار دایره ای 18 وات می توانید آرام الکتریک را انتخاب کنید.

 

توضیحات تکمیلی

پنل توکار دایره 18 وات آرام الکتریک
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی
یخی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

18 وات

قطر

20

قطر بیرونی

22

تعداد در کارتن

20

زاویه پخش نور

120

امتیاز کاربران به:

پنل توکار دایره 18 وات آرام الکتریک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش