بازخورد درباره این کالا

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: نامعلوم
  • دیواری کد:10دیواری کد:10
  • آویزآویز
  • سردریسردری
  • سرلولهسرلوله
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

چراغ پارکی، به چراغی گفته می‌شود که معمولا در فضاسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراغ پارکی سورنا 6026 شفق کاربردهای فراوانی دارد و متناسب با فضاهایی نظیر فضای سبز، پارک، خیابان، بوستان، ویلا، باغ، حیاط و… استفاده می‌شود. چراغ پارکی، چراغی است که دارای یک پایه بلند و یا کوتاه است و حفاظی حبابی، از چراغ یا لامپ آن محافظت می‌کند.

نمایش بیشتر - بستن

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

چراغ‌های پارکی، نوعی از تجهیزات نوری هستند که کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی دارند. این چراغ‌ها تنها در پارک‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و در تمامی محیط‌های باز و فضاهای عمومی و شخصی نیز کارایی دارند. چراغ‌های پارکی، طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر اینکه فضا را روشن می‌کنند، زیبایی خاصی به محیط می‌بخشند. این نوع چراغ‌ها، به دلیل آن که در مجاورت با گرما، سرما و رطوبت قرار دارند، باید جنسی فوق‌العاده داشته باشند. به همین دلیل است که این چراغ‌های پارکی را از مقاوم‌ترین تجهیزات نوری می‌دانند. اگر به دنبال یک چراغ پارکی زیبا، مقاوم و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما، چراغ پارکی سورنا 6026 شفق است. با آریا نور همراه باشید تا در ادامه این مطلب به تعریف این نوع چراغ پارکی، ویژگی‌ها، مشخصات و نیز معرفی برند شفق بپردازیم.

 

معرفی چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

چراغ پارکی، به چراغی گفته می‌شود که معمولا در فضاسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. چراغ پارکی سورنا 6026 شفق کاربردهای فراوانی دارد و متناسب با فضاهایی نظیر فضای سبز، پارک، خیابان، بوستان، ویلا، باغ، حیاط و… استفاده می‌شود. چراغ پارکی، چراغی است که دارای یک پایه بلند و یا کوتاه است و حفاظی حبابی، از چراغ یا لامپ آن محافظت می‌کند.

البته لازم است بدانید که چراغ‌های پارکی، تنوع بسیار زیادی دارند و تنها مختص به چراغ‌های پایه‌دار نمی‌شوند. انواع دیگر این نوع محصولات، نیز شامل چراغ‌های بدون پایه، پایه کوتاه، پایه بلند، پروژکتوری و دیواری نیز می‌گردد. چراغ‌های پارکی، در طرح‌ها و اندازه‌های متغیر تولید شده است که طراحی آن‌ها از سبک سنتی و سلطنتی تبعیت می‌کند. بنابراین در خرید چراغ‌های پارکی، دست مشتری در انتخاب بسیار باز است. جالب است بدانید که تنوع در این نوع چراغ‌ها، علاوه بر شکل ظاهری و اندازه، شامل نور و طیف رنگی نیز می‌شود. شما می‌توانید به صورت دلخواه از لامپی با رنگ خاص نیز استفاده کنید تا فضایی منحصر به فرد داشته باشید. جنس پایه و حباب این محصول، معمولا از متریال سخت و مقاوم ساخته می‌شود. زیرا چراغ‌های پارکی، همانطور که از نامش مشخص است، در فضاهای باز قرار می‌گیرند. بنابراین یکی از بهترین و محبوب‌ترین این محصولات، چراغ پارکی سورنا 6026 شفق است. زیرا شرکت‌ نامی آنی نور گستر شفق، در ساخت این نوع چراغ‌ از باکیفیت‌ترین و مستحکم‌ترین قطعات بهره‌ می‌برد.

 

مشخصات چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

در این قسمت قصد داریم به طور دقیق برخی از مشخصات بارز چراغ پارکی سورنا 6026 شفق را ذکر نماییم. اطلاع از این مشخصات، حق مصرف‌کنندگان است و کمک می‌کند تا بهترین‌ و متناسب‌ترین مدل را خریداری کنند.

در وهله اول، لازم است مجددا عنوان کنیم که نوع کارکرد این چراغ، برای فضای باز طراحی شده است. جنس بدنه یا ساختاری چراغ پارکی سورنا 6026 شفق، از آلومینیوم دایکاست و رنگ آن کره‌ای می‌باشد. همچنین جنس شیشه یا حباب آن از شیشه شفاف تهیه شده است، که این ویژگی سبب می‌شود تا حباب و بدنه چراغ، در برابر حرارت بالا و بارش باران غیر قابل تغییر رنگ و ضد زنگ باشد. درجه حفاظت چراغ یا کلاس عایق IP44 و سرپیچ آن از نوع E27 ساخته شده است. اما مهم‌ترین اطلاعاتی که برای خرید یک چراغ پارکی باید بدانید، ارتفاع و فاصله نصب از دیوار می‌باشد. زیرا برای انتخاب محل نصب، ضروری است تا این موارد را بررسی کنید. ارتفاع چراغ پارکی سورنا 6026 شفق، 44 سانتیمتر و فاصله از دیوار 20 سانتیمتر می‌باشد. لازم است بدانید کشور سازنده این محصول، ایران و دارای نشان استاندارد است. همچنین با خرید این محصول می‌توانید از 2 سال ضمانت پس از فروش شرکت آریانور بهره‌مند گردید.

 

مزایای چراغ پارکی سورنا 6026 شفق

چراغ‌‌های پارکی زیادی با برندهای مختلف در بازار موجود می‌باشند. اما اگر قصد داشته باشید محصولی با کیفیت، بی نقص و امتحان شده را بخرید بهتر است، محصولی از برند آنی نور گستر شفق را انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی چراغ پارکی سورنا 6026 شفق آن است که نام برندی خوش آوازه‌ای چون آنی نور گستر شفق را به دوش می‌کشد. زیرا تمامی محصولات این برند در ایران شناخته شده و تک هستند.

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق طراحی منحصر به فرد دارد که با هر محیطی با هر سبکی کاملا تطابق ایجاد می‌کند. این ویژگی سبب شذه است تا این نوع چراغ پارکی برای هر نوع مصارفی متناسب باشد.

یکی دیگر از مزایای این نوع چراغ پارکی علاوه بر زیبایی، مقاومت بسیار بالا می‌باشد. در تولید انواع چراغ پارکی توجه به بدنه و پوشش اصلی آن بسیار حائز اهمیت است. چرغ‌های پارکی به دلیل آن که در مجاورت با هر نوع آب و هوایی قرار می‌گیرند،ضروری است از جنسی مقاوم و با کیفیت ساخته شده باشند. شرکت آنی نور گستر شفق با توجه به این موارد، چراغ پارکی سورنا 6026 شفق را در بهترین و استانداردترین حالت تولید کرده است.

این چراغ از بهترین جنس یعنی آلومینیوم مرغوب ساخته شده و پوشش بدنه با رنگ کره‌ای عالی این محصول را از سرما و گرما در امان نگه می‌دارد. استفاده از متریال خوب در ساخت چراغ پارکی سورنا 6026 شفق سبب شده است تا این محصول در برابر هر نوع آب و هوایی مقاوم باشد. این چراغ پارکی به هیچ عنوان دچار تغییر شکل، تغییر رنگ و یا زنگ زدگی نمی‌شود.

چراغ پارکی سورنا 6026 علاوه بر تمامی مزایایی که گفته شد 2 سال ضمانت پس از فروش نیز دارد. یعنی آن که پس از خرید این چراغ، از همان تاریخ به مدت 2 سال می‌توانید از این گارانتی عالی بهره‌مند گردید.

 

معرفی شرکت آنی نور گستر شفق

خرید تجهیزات نوری، یکی از سخت‌ترین خریدهای ممکن است. زیرا یافتن یک محصول با کیفیتی که بازه نوری بالایی داشته باشد، کاری مشکل است. امروزه، برندهای زیادی هستند که در حوزه تولید تجهیزات روشنایی فعالیت دارند. در این میان، تحقیق و خرید از شرکتی معتبر، سبب می‌شود، تضمین شده‌ترین محصول بازار را خریداری کنید. برند یا شرکت آنی نور گستر شفق، یکی از شناخته‌‌شده‌ترین و معتبرترین برندهایی است که در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت محصولات خود را به صورت مونتاژ و تلفیقی تولید می‌کند.

برای خرید چراغ پارکی سورنا 6026 شفق به فروشگاه اینترنتی آریا نور مراجعه فرمایید.

توضیحات تکمیلی

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

کوره ای

نوع روشنایی پارکی باغی حیاطی

سرلوله-دیواری-آویز-سردری

رنگ

سفید
مشکی
مسی
نقره ای
برنزی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

کاربرد چراغ پارکی

دیواری کد:10
آویز
سردری
سرلوله

گارانتی

2سال گارانتی

استاندارد

دارد

استانداردها

ایران

کلاس عایقی

IP44

جنس بدنه

آلومینیوم

رنگ شیشه

شفاف

سرپیچ

معمولی E27

حداکثر لامپ قابل نصب

یک عدد

نوع محصول

سفارشی۳ روزه

تعداد شعله

چراغ پارکی یک شعله

امتیاز کاربران به:

چراغ پارکی سورنا 6026 شفق (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش