بازخورد درباره این کالا

ترانس تکنما

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
ویژگی های محصول
آریانور
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ترانس تکنما

ترانس تکنما

با امکان ساپورت 4 مانیتور E43 و 2 مانیتور E70

24 ولت

مخصوص آیفون های تصویری سری E

سه سال ضمانت و گارانتی

ساخت کشور ایران

نمایش بیشتر - بستن

ترانس آیفون تصویری تکنما 2030

ترانس قطعات مهم در کارکرد آیفون تصویری باید بدانید که فشار برق شهری خیلی بالاست و همین دلیل نه تنها آیفون تصویری بلکه سایر وسایل الکتریکی دیگر مثل تابلوهای شهری نمی‌تواند این ولتاژ و فشار خیلی بالا را تحمل کند به همین دلیل برای کارکرد آنها به سراغ استفاده از وسیله ای به نام ترانس می‌رود که نسبت به یکی می تواند ولتاژ بالای برق شهری را به ولتاژ پایین و مورد نیاز آیفون تصویری برگرداند به بیانی ساده تر باید بگویم که مهمترین مسئولیت و آیفون تصویری محافظت از سلامت آن می باشد.

به عبارت دیگر اگر بخواهیم به شما بگوییم ویژگی و مزایای تراست این است که تامین برق مورد نیاز برای آیفون تصویری را فراهم می کند قفل های برقی که درد و نصب می‌شوند برای باز شدن به برق نیاز دارند و این نیرو با استفاده از ترانس تامین می‌شود قفل برقی از بهترین قفل را برای محافظت از مکان مورد نظر و جلوگیری از سرقت به شمار می‌رود چون فقط با برقراری جریان برق باز و بسته می شوند.

کارآیی و کارکرد ترانس تکنما

ترانس تکنما یکی از محصولات ایرانی است که برای کار کردن به ۲۴ مورد نیاز دارد همانطور که به آن اشاره کرد این محصول برای سری های تکنمای ای ساخته شده است البته شما می توانید آن را برای سایر آیفون تصویری ها به کار ببرید اینترانت از دستگاه شما در مقابل نوسانات برقی محافظت می‌ کند رنگ سفید بدنه آن هماهنگی با ایفون تصویری دارد و از نظر زیبایی نیازی نیست که نگران باشید همچنین قیمت آن مناسب است و ۳ سال ضمانت و گارانتی دارند.

ویژگی ترانس تکنما چیست

در مورد ویژگی و مزایای ترانست کنم باید بگویم که ترانس و منبع تغذیه جزو قطعات محسوب می‌شود که خیلی ساده و راحت نصب می‌شود اما باید توجه کنید که این کار را باید از یک فرد متخصص بهره برد.

اگر به هر دلیلی دچار خرابی و سوختگی ترانس هیچ وقت خودتان این کار را انجام ندهید چرا که اگر مهارت کافی را در این امر داشته باشید به سایر قطعات آسیب می زند و هزینه‌ها را بیشتر می کنید دارای حافظه زیاد یکی دیگر از ویژگی‌های این ترانس است که حتی زمانی که بر جریان برقرار می‌شود می‌تواند حافظه اش را حفظ و نگه دارد و امنیت را بیشتر کند و همینطور شما می توانید با استفاده از اینترنت ویژگی خیلی زیادی دیگری هم از آن انتظار داشته باشید.

همین طور این ترانس تکنما می‌تواند طول عمر و مقاومت خیلی خوبی داشته باشد و همین طور ساپورت ۴ مانیتور را هم دارد و با ۲۴ بود کار می‌کند و ضمانت و گارانتی آن هم سه سال می باشد.

توضیحات تکمیلی

ترانس تکنما
مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

امتیاز کاربران به:

ترانس تکنما (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش