بازخورد درباره این کالا

پنل لمسی یک واحدی

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
پاک کردن
ویژگی های محصول
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل لمسی یک واحدی

پنل لمسی یک واحدی

  • مكان ديد در شب تا فاصله يک متر بدون نیاز به روشنایی
  • امکان زاويه ديد وسيع
  • امکان تنظيم زاويه ديد دوربين
  • امکان اتصال به سیستم جک های برقی یا درب پارکینگ
  • برخورداری از سیستم دزدگیر
  • برخورداری از صدای شفاف و بدون نويز حتی از بالاترين طبقات
  • دارای پنل آلومینیومی ضد خش مقاوم و مستحکم در مقابل عوامل بیرونی
نمایش بیشتر - بستن

پنل لمسی یک واحدی

کارتخوان لمسی یک واحدی یکی از محصولات شرکت تکنما است که تقریباً می‌تواند کیفیت خیلی خوب و ویژه به شما ارائه دهد قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی دارد در مورد شرکت تک نما باید به شما بگویم که یکی از برندهای معتبر و ایرانی است که در بازار داخلی برای کسانی که به محصولات با کیفیت و قیمت مناسب نیاز دارند گزینه خیلی خوبی است و شما می توانید خیلی ساده و راحت را تهیه کنید در مورد
این محصول می توانید به شما بگویم که یک سری ویژگی ها و کیفیت هایی دارد که می توانیم در ادامه آن را به شما بیان کنید تا خیلی ساده و راحت یکی از گزینه‌های انتخابتان این پنل تک نمای کارتخوان لمسی یک واحدی باشد.

طراحی ظاهری پنل تک نما مدل E11c

این مدل پنل لمسی یک واحدی قابی مستطیل شکل دارد که بدن بیرون آن به رنگ نقره ای و صفحه داخلی آن به رنگ مشکی است که باعث به وجود آمدن ظاهری مناسب در بدنه پنل زنگ می شود در نگاه اول به پنل رز نگاه کنید لوگوی سفید تکنوا را می‌بینید که در زیر آن لنز پنل به همراه شش عدد ال ای دی برای دید در شب مناسب هستند در قسمت میانی پنل بلندگو با کیفیت وجود دارد که با خطوط افقی مشخص شده و در بخش انتهایی پنل زنگ زدم در تکنما شماره مدل پنل کلید لمسی و موجودی کارت خوان وجود دارد که هر کدام از آنها باعث می‌شود تا محصول تا این حد با کیفیت باشد.

ویژگی های فنی پنل تکنما

ویژگیهای فنی این مدل می‌توانیم بگوییم که صدا و تصویر انتقال یافته با استفاده از این مدل کیفیت خیلی خوبی دارد و انتقال صدا به نمایشگر رنگی داخل منزل سل می بدون هیچ مشکلی برسد همانطور که می‌دانید از ویژگی‌های خاص در محصولات این است که نصب پنل با استفاده از تنها حرف رشته سیم انجام پذیر است و این نسبت برای پنل آیفون تصویری ایرانی خیلی مناسب می باشد تا تکنسین ها بتوانند خیلی ساده و راحت با آن کار کنند از طرف یک سری ویژگی های دیگر را هم دارد دوربین آن هوشمند و رنگی می باشد و کیفیت خیلی خوبی دارد و همینطور این پنل می‌تواند شدت نور خودش را متناسب با محیط تنظیم کند و همین طور امکان دید درصد تا فاصله یک متری دارد و زاویه دید آن بسته است و شما می توانید آن را تنظیم کنید.
ویژگی دیگری که دارد و خیلی جالب است این است که به سیستم جک های برقی یا درب پارکینگ محصولات تک این مدل هم وصل می شود و همینطور برای محافظت و افزایش امنیت آن سیستم دزدگیر رویش طراحی و کار گذاشته شده است که صدای شفاف و بدون نوشته از بالاترین طبقات را می‌رساند همچنین این مدل از آلومینیوم مقاوم در مقابل نور خورشید ضدآب و ضدخش طراحی و تولید شده است و نصب آن خیلی ساده و راحت است.

توضیحات تکمیلی

پنل لمسی یک واحدی
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

امتیاز کاربران به:

پنل لمسی یک واحدی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش