بازخورد درباره این کالا

پنل بلوتوثی تکنما

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل بلوتوثی تکنما

پنل بلوتوثی تکنما

  • مدل: پنل آیفون تصویری DX-ODVPK
  • برخورداری از بدنه آلمینیومی مستحکم در برابر گرد و غبار
  • دارای زاویه دید 120 درجه
  • برخورداری از انتقال صدا با شفافیت و وضوح بالا
  • دارای دوربین مناسب
  • دارای صفحه نمایش سون سگمنت
  • سه سال ضمانت و گارانتی
  • ارسال محصولات به سراسر کشور
  • ارائه مشاوره پیش از خرید به مشتریان
  • فروش به قیمت مناسب
نمایش بیشتر - بستن

پنل بلوتوثی تکنما

شرکت تکنما یکی از برندهای معتبر در حوزه آیفون تصویری و پنل زنگد متری می باشد و به یکی از با کیفیت ترین محصولات در سراسر دنیا تبدیل شود به همین دلیل در حال حاضر در بازار داخلی فروش محصولات تکنما روند خیلی خوبی دارد چرا که هم کیفیتش بالاست و هم قیمتشان خوب است پنل آیفون تصویری بلوتوثی تکنما یکی از محصولات آن می‌باشد که ویژگی های خیلی زیاد و مقرون به صرفه دارد که در ادامه می خواهیم در فروشگاه اریانور آن را به شما معرفی کنیم.

طراحی ظاهری و بدنه پنل بلوتوثی تکنما

نگاه اول به این مدل از آیفون تصویری تکنما شاهد قاب مستطیلی دو نقره‌ای آن می باشیم که در بخش بالا و پایین بار شعاعی شش ضلعی با رنگ طلایی دارد که باعث می شود تا جلوه خوبی به کاربران دهد در ابتدا صفحه مستطیلی برند تکنوا قرار دارد و در زیر لوگوی یک فضای مشکلی وجود دارد که داخل آن ۶ عدد ال ای دی برای دید در شب برای امور قرار گرفته است در بخش آخر بلندگو و دکمه های شاسی وجود دارد که نشان دهنده رابط کاربری بسیار آسان سری مدل های تک نما می باشد.

مشخصات سخت افزاری 

با توجه به شناخت دقیق مدل کارکرد و ابزار های مرتبط با آیفون تصویری یکی از مهمترین بخش در شناخت این محصولات می باشد دوربین قرار داده شده در پنل تمام رنگی است و تصاویر را خیلی خوب منتقل می‌کند می‌تواند ۱۲۰ درجه بچرخد و تمام نقاط محیط اطراف را پوشش دهد میزان وسعت دید این قطعه دم دری در تاریکی مطلق بودن یک متر است که در استانداردهای دریافت شده در ساختمان پنل در پر قدرت‌ ترین دید در شب قرار می‌گیرد از خصوصیات نرم‌ افزاری مهم می‌توان به عیب یابی هوشمند اعلام هشدار در زمان سرقت محافظت خودکار تنظیم اتوماتیک میزان ورودی نور اشاره کرد.

خرید پنل آیفون تصویری بلوتوثی

آیفون تصویری جزو محصولات با کیفیت به شمار می‌رود شما می توانید آنها را در فروشگاه های آریان نور با قیمت زیر بازار بخرید از عناصر مهم در فروش این محصولات گارانتی است که فروشگاه آریا نور مطابق با شرکت همه خدمات آن را به شما ارائه می دهد همچنین ویژگی که در مورد این فروشگاه دارد این است که شما می توانید پیش از خرید خدمات مشاوره و راهنمایی کارشناسان بهره گرفته و مطابق با نیازهای خودتان آن را بخرید. این فروشگاه محصولات مرتبط را با کم ترین قیمت به شما ارائه می دهد و می توانید خیلی ساده و راحت آن ها را در هر جای ایران که هستید تهیه کنید و آن را در کم ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

پنل بلوتوثی تکنما
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

آلومینیومی

زاویه دید

120 درجه

سایر امکانات

انتقال صدا با شفافیت بالا

امتیاز کاربران به:

پنل بلوتوثی تکنما (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش