بازخورد درباره این کالا

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما

  • نصب ساده و راحت با کاهش 80% هزینه سیم کشی با استفاده 7 رشته سیم
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و نور خورشید
  • دارای زاویه دید 120 درجه با قابلیت تنظیم مناسب
  •  دارای کارتخوان و کدینگ
  • سه سال ضمانت و گارانتی پس از خرید
  • ساخت کشور ایران
  • ارسال به سراسر کشور در کم ترین زمان ممکن
نمایش بیشتر - بستن

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما

در دنیای تکنما  از جمله برندهای با کیفیت داخلی به شمار می رود که با خلاقیت خیلی زیاد محصولات با کیفیت را به بازار عرضه می‌کند پنل کارت خوان و کویت کنم یکی از محصولات متفاوت آن است که ویژگی های خیلی جالبی دارد که در واقع آن را به یک دربازکن مهم و مناسب برای هر کدام از ساختمان ها تبدیل کرده است که در ادامه می خواهیم به شما ویژگی های این پنل را معرفی کرده و آن را بررسی کنیم.

مشخصات این پنل دربازکن

در مورد پنل کارتخوان و کدینگ تکنما باید به شما بگویم که دارای دوربین هوشمند رنگی با کیفیت بالا می شود می باشد که کارکرد آن را خیلی ساده و راحت تر از پنل های معمولی کرده است ضمن زاویه دید در پنل ها اهمیت خیلی بالایی دارد این پنل دربازکن و کن تکنما دارای زاویه دید ۱۲۰ درجه تنظیم است یعنی شما هر زاویه نیاز داشته باشید می توانید با استفاده از این پنیر خیلی ساده و راحت تنظیم کنید.

ویژگی بعدی که می خواهیم  درباره پنل کارتخوان و کدینگ تکنما به شما بگویم امکان باز کردن درب پارکینگ است اگر شما پنل دربازکن کدینگ و کارتخوان تکنوا را داشته باشید خیلی ساده و راحت با استفاده از برد رابطه تک تک نما می توانید در پارکینگ را حفظ کنیم در مورد جنس بدنه و جنس پنل این محصول باید بهتان بگویم از آلومینیوم ضدخش که می‌تواند در مقابل نور خورشید و رطوبت مقاومت کند ساخته شده است.
خدمات نصب در حال حاضر اهمیت خیلی زیادی پیدا کردن محصولاتی که ساده و راحت نصب می‌شوند و هزینه‌های خیلی بالای نمی تراشد مقرون به صرفه و محبوب هستند این محصول دارای هزینه نصب خیلی پایین است و کاهش ۸۰ درصد هزینه سیم کشی را ایجاد می‌کند چرا که در نصب و از حق رشته سیم به ازای هر ۲۵۶ واحد استفاده می‌شود به همین طور شما می‌توانید هزار کارت برای آن تعریف کنید و درب آبرو را باز و بسته کنید.

گارانتی این محصول

شرکت تک نما مانند سایر شرکت‌های بزرگ محصولات خودش را ضمانت و گارانتی می‌کند به همین دلیل زمانی که شما این محصول اثر را بخرید به شما خدمات کاراته ارائه می‌شود شرکت تکنما همه محصولات خودش را مانند پنل دربازکن آیفون تصویری و غیره به مدت ۳ سال گارانتی کرده که مدت زمان شامل یک سال گارانتی تعویض و دو سال گارانتی خدمات پس از فروش است که پس از تاریخ درج شده در رآکتور فروش نمایندگی های مجاز آغاز شده و در طول دوره کاربران می‌توانند خیلی ساده و راحت در ازای هر مشکلی آن را با گارانتی حل کند.

توضیحات تکمیلی

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

جنس بدنه

آلومینیوم

زاویه دید

120 درجه

سایر امکانات

کارتخوان و کدینگ

امتیاز کاربران به:

پنل کارتخوان و کدینگ تکنما (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش