بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی

  • آیفون تصویری تکنما مدل D70M

  • اتصال همزمان به 3 دوربین مداربسته
  • ارتباط داخلی با واحد ها و نگهبانی
  • تنظیم صدا زنگ و نصب روکار
  • گارانتی 3 ساله
  • نمایشگر 7 اینچی لمسی
  • دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از Micro-SD تا 32 گیگابایت
نمایش بیشتر - بستن

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی یکی از محصولات جدید شرکت تک نما می باشند که از نظر ظاهری کاملاً مشابه بعدی ۷۰ هست که علاوه بر داشتن حافظه داخلی از پورت میکرو اس دی هم برخوردار است و حتی می‌توان آن را تا ۳۲ گیگابایت هم ارتقا داد در مورد مشخصات ظاهری این محصول باید به شما بگویم که
بدنه آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی از مدل پلاستیک فشرده و مقاوم است که در مقابل ضربات وارد شده از خودش مقاومت خوبی نشان می‌دهد در بخش چپ بدنه این محصول گوشی صوتی تعبیه شده که انحنای مناسب دارد و در بخش راست آن هم نمایشگر ۷ اینچی کار گذاشته شده است که تصاویر را به شما نشان می دهد در زیر صفحه کادر 7‌اینچی مشکی هست که سه کلید لمسی دارد که برای باز کردن درب و دیدن تصویر جلوی درب به اتصال به دوربین مداربسته را هم دارد.

مشخصات فنی این آیفون تصویری

این آیفون تصویری تکنما دارای صفحه نمایش ۷ اینچی است که تکنولوژی dlp می باشد و باعث شده تا نمایشگر باریک شود و همینطور در آن از میکرو ترانزیستور استفاده شده است که باعث می‌شود تا تصویر خیلی سریع انتقال پیدا کند و وضوح خیلی بالا باشد مهمترین ویژگی این آیفون تصویری برخورداری از حافظه داخلی از همان طور که می دانید بیشتر آیفون تصویری هایی که در بازار وجود دارد حافظه داخلی ندارد.

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی دارای حافظه داخلی است که در کمترین زمان ممکن به ذخیره سازی تصاویر و فیلم در کوتاه مدت می‌پردازد چرا که دارای درگاه میکرو اس دی و پشتیبانی تا ۳۲ گیگابایت می‌باشد آیفون تصویری رنگی به حافظه می‌تواند در حالت اتوماتیک با هر بار زنگ خوردن توسط مراجعه کننده یک عکس و فیلم از آن ضد کند و در خودش نگه دارد.

قابلیت باز کردن جک پارکینگی

اگر شما آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی را از فروشگاه آریانور تهیه کنید می توانید با استفاده از این آیفون تصویری تکنما با همه واحدها ارتباط داخلی برقرار کنید همچنین امکان برقراری ارتباط با واحد نگهبانی هم یکی دیگر از ویژگی‌های آن است ضمن شما می توانید آن را به جک درب اتوماتیک ساختمان تا اتصال دهید و آنرا باز کنید به این شرکت با کلید لمسی روی مانیتور درب شما خیلی ساده و راحت باز خواهد شد.
طراحی و تولید آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی یک خروجی اضافی وجود دارد که امکان استفاده از آن برای دو پنل درب ورودی ساختمان را ممکن می‌کند ضمن می توانید آن را به دوربین مداربسته هم وصل کنید تا تصاویر را از دوربین های مداربسته در پارکینگ لابی ساختمان دریافت کند یادتان باشد این دوربین تکنما امکان نمایش همزمان سه دوربین مداربسته را هم دارد که در نوع خودش ویژگی بزرگی در آیفون تصویری تکنما است.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

نمایشگر

دارد

نوع صفحه نمایش

رنگی
لمسی

اندازه نمایشگر

7 اینچ

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

مانیتور آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری تکنما 7‌اینچی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش