بازخورد درباره این کالا

آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: آیفون تصویری
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM

آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM 

  • آیفون تصویری تکنما 7اینچ دارای حافظه مرکزی مناسب برای 256 واحد و ذخیره سازی 2000 عکس
  • دارای قابلیت ارتباط داخلی بین واحد ها و نگهبانی
  • امکان باز کردن جک پارکینگی محک
  • پشتیبانی از دو پنل و دوربین مداربسته
  • گارانتی 3 ساله
  • دارای صفحه نمایش 7 اینچ
  • دارای صفحه نمایش با قابلیت کلید لمسی
نمایش بیشتر - بستن

بررسی آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM 

آیفون تصویری تکنما 7اینچ یکی از بهترین محصولات شرکت تکنما است که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنیم.  در حال حاضر اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و یکی از لوازم همگانی شده است که حتی در محیط های کوچک هم مورد استفاده قرار می گیرد و به خصوص در ساختمان های بزرگ بسیار اهمیت دارد در ادامه می خواهیم یکی از آیفون تصویری های مهم تکنما را به شما معرفی کنیم.

آیفون تصویری تکنما مدل C70TM یکی از محصولات تکنما است که می‌توان از جمله نقاط ضعف آن به کار گرفتن از کلیدهای لمسی زیاد در دور قاب صفحه نمایش را نام برد که با رنگ‌های مختلف در کنار همدیگر قرار می‌گیرد این طراحی شده در نظر برخی از کاربران زیاد جالب نباشد. یک صفحه نمایش بزرگ دارد که ۱۲ کلید لمسی در زیر آن واقع می شود در واقع اولین موردی که در نگاه اول دیده می شود صفحه نمایش بزرگ با رنگ مشکی و اندازه صفحه نمایش آن را نسبت به حالت عادی بزرگتر نشان می‌دهد.

طراحی ظاهری

در مورد طراحی ظاهری این محصول 7اینچ می توانیم بگوییم که بخش راستین مدل آیفون تصویری تکنما گوشی آن قرار می‌گیرد البته یک سوم به فضای پایین گوشی روی آیفون قرار نمی گیرد و همین باعث می شود تا خیلی زیباتر دیده شود با برداشتن گوشی می‌فهمیم که سیم قطع کن این مدل آیفون کاملا مکانیکی بوده و با استفاده از خار روی آیفون قرار گرفته است البته دورتادور دستگاه به جز خروجی سوکت گوشی هیچ سوکتی دیگری ندارد و تمام تنظیمات این با استفاده از دکمه های لمسی انجام می‌گیرد.

البته بدون خواندن دفترچه راهنما کار کردن با این آیفون تصویری 7اینچ خیلی راحت نیست چرا که همه دکمه های تعبیه شده روی آن کارایی دوگانه دارند در ابتدا دربازکن ۷ تکنما در چند رنگ تولید و عرضه می‌شد که حتی رنگ قرمز هم در آن ها دیده می‌شد اما پس از مدتی در حال حاضر فقط در دو رنگ سفید و مشکی که بیشتر کاربر پسند هستند تولید می شود.

مشخصات فنی

در مورد مشخصات فنی آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM  باید به شما بگوییم که صفحه نمایش آن ۷ اینچی می باشد و دارای تکنولوژی تی اف تی هست و کیفیت خیلی زیبایی دارد و رنگ و رزولوشن آن باعث می‌شوند تا تصویر رضایت بخش باشد و همانطور که در بخش قبلی فهمیدیم کلیدهای مانیتور این آیفون هم تمام لمسی هستند. تنظیماتی مانند کم و زیاد کردن صدا، تنظیمات روشنایی کنتراست، انتخاب ملودی زنگ، دیدن عکس و شدت رنگ باعث شده تا به شکل یک چرخنده روی کلید آیفون دیده شود. دیگر تنظیماتی هم وجود دارد مثل ارتباط با نگهبانی، بی صدا کردن آیفون، دوربین دوم، عکس گرفتن، انتقال خاموش و روشن کردن دستگاه و همین طور باز کردن درب.

توضیحات تکمیلی

آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

3 سال گارانتی

استاندارد

دارد

نمایشگر

دارد

نوع صفحه نمایش

رنگی
لمسی

نوع محصول (دسته آیفون تصویری)

مانیتور آیفون تصویری

امتیاز کاربران به:

آیفون تصویری تکنما 7اینچ C70TM (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش