بازخورد درباره این کالا

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: تعمیرات ال سی دی موبایل
پاک کردن
ویژگی های محصول
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max

اندازه صفحه نمایش Apple 6.5 اینچ

مدل صفحه نمایش Apple لمسی خازنی

تراکم پیکسلی 458 ppi

تعداد رنگ 16 میلیون

امکانات دارای شیشه ضد خش با پوشش

نمایش بیشتر - بستن

خرید تاچ ال سی دی گوشی آیفون ایکس

در بین گوشی‌های آیفون بزرگترین تاچ ال سی دی را به شما بیان کنیم گوشی آیفون ایکس مرز دارای بزرگترین تاچ ال سی دی است نمایشگر آن ۶.۵ اینچ است که توسط شرکت کره‌ای سامسونگ طراحی و ساخته شده است و دارای یک گلس محافظ می باشد البته منظور از گلس محافظ همان صفحه گلکسی میباشد که روی ال سی دی آیفون ایکس مکس قرار می‌گیرد و تاچ محافظت می‌کند.

نگرانی‌های کسانی که تاچ ال سی دی Apple گوشی شان آسیب می‌بیند این است که می‌خواهند تفاوت بین تاچ ال سی دی گوشی و همینطور گلس را بفهمد اگر آسیب به کلاس شما وارد شده باشد تا حد زیادی کلاس از ورود آسیب تاچ‌گوشی خودداری می‌کند و مسلمان هزینه تعمیر آن خیلی کمتر است اما اگر تاچ و ال سی دی شکسته شده باشد یا آسیب دیده باشد شما باید هزینه بیشتری به خصوص برای گوشی های آیفون که وارداتی و خارجی هستند بپردازید و آن را به روزهای اول خودش برگردانید پیشنهاد ما به شما این است که در مورد گوشی های آیفون حتماً از صفحه گلستان به خوبی محافظت کنید و در صورتی که نیاز داشتید تاچ ال‌سی‌دی خودتان را عوض کنید به سراغ محصولات درجه یک بروید.

بررسی تاچ ال سی دی این گوشی

در مورد صفحه نمایش تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max باید به شما بگویم که تراکم پیکسلی آن ۴۵۸ است و رزولوشن آن بسیار زیاد می باشد. ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسل است نمایشگر آن از قابلیت hdr ۱۰ پشتیبانی می‌کند و همینطور این نمایشگر می‌تواند رنگ سفید را با استفاده از یک سنسور نور محیط ۶ کاناله بررسی و تنظیم کند که بسیار تنظیمات منحصر به فرد نسبت به گوشی های دیگر است وضوح رنگ این گوشی بسیار بالاست و ماکسیمم تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max انحراف آن ۳.۸ می باشد در واقع مدلهای خیلی پایینی در بازار را می توانید پیدا کنید که چنین حضور پررنگی داشته باشد و همینطور حتی با کم کردن نور صفحه نمایش Apple مقدار وضوح رنگ هیچ تغییری نخواهد کرد همانطور که می بینید این عدد برای نمایشگر این گوشی بسیار فوق‌العاده است و باعث می‌شود تا این موبایل در یکی از بهترین گوشی‌های بازار به شمار برود.

توضیحات تکمیلی

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max
مشخصات ظاهری
رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

امریکا

نوع LCD

درجه دو
های کپی درجه یک
اورجینال

نوع صفحه نمایش

لمسی خازنی

امتیاز کاربران به:

تاچ ال سی دی Apple iPhone XS Max (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش