بازخورد درباره این کالا

تاچ ال سی دی S9

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: تعمیرات قطعات موبایل
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

تاچ ال سی دی S9

تاچ ال سی دی S9

نوع صفحه نمایش خازنی

اندازه صفحه نمایش 5.84 اینچ

نمایش بیشتر - بستن

تاچ ال سی دی S9

مدل گوشی یکی از محصولات جدید شرکت سامسونگ است که کیفیت و ویژگیهای آن متفاوت تر است و سری اس این شرکت می باشد که معمولا محبوب ترین دسته موبایل های شرکت سامسونگ به شمار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی اس ۹ تاچ ال سی دی ۵.۸ اینچی دارد که در مقایسه با مدل های قبلی آن خیلی تغییر نکرده است اما دارای نسبت طول به عرض آن باید بگویم که 18.5.9 است.

بررسی ویژگی های سامسونگ گلکسی S9

رزولوشن خوبی دارد و اندازه آن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ می باشد و تراکم پیکسلی آن حدود ۵۷۰ ppi است در مورد ویژگی های ظاهری و صفحه نمایش باید به شما بگویم که اسناد این در جایگاه خیلی خوبی دارد چون از الگوی پیکسلی در آن به کار گرفته شده است.

همانطور که می‌دانید برای الگوی پیکسلی زیر پیکسل های آبی بزرگترین پیکسل های آن هستند و در نوردهی خیلی کارآمدی ندارد اما کمترین انتشار آن را دارد اما در زیر آن ها پیکسل های سبز به کار گرفته شده و نور بیشتری را تولید می‌کنند و بازی خیلی بالایی دارد به خاطر اینکه تراکم پیکسلی در هر این وجود داشته باشد و کاربر بتواند آن را در هر لحظه استفاده کند.

تاچ ال سی دی S9 زیر پیکسل های قرمز را از رنگ آبی الماسی استفاده کرده است تا بتواند خیلی ساده و راحت را منتشر کند نور صفحه نمایش است نه بسیار بالا و با کیفیت است باید به شما بگویم که نور صفحه نمایش عامل های مهم در خرید افراد و همینطور در شرکت‌های موبایل سازی و کیفیت آنها به شمار می‌رود بیشترین نور صفحه در گوشی اس ناین در حالت اتوماتیک و خودکار بودن ۶۵۸ نیت و در حالت دستی هم حدود ۳۷۰ نیت می باشد که شبیه به نور صفحه نمایش گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ است.

البته یادتان باشد که در مورد این گوشی حالت خودکار آن نیز باید به گوشی‌های سری قبلی بیشتر است اما حالت دستی تاچ آن تقریبا همان حدود می باشد.

تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ S9

در مورد تاچ ال سی دی S9 باید به شما بگویم که تاچ ال سی دی این مدل مسلماً نسبت به مدل های قبلی بهتر و کارایی بالاتر و بیشتری دارد ویژگی‌هایی که دارد این است که هر پیکسل آن روشنایی خودش را ایجاد می‌کند و شما می توانید روشنایی هر پیکسل را به صورت مستقل کنترل کنید در مورد وضوح رنگ هم باید بهتان بگویم که رنگ صفحه نمایش آن ترکیب خیلی خوبی دارد اگر وارد تنظیمات شوید می بینید که حالت های مختلفی برای آن وجود دارد که آپشن های زیادی را در اختیار فرد می‌گذارد.

همچنین میزان نور تاچ آن حدوداً یک می باشد اما گوشی هایی که جدید هستند و پیشرفته می باشد اگر آسیب ببینند هزینه تعمیر کردن آن نسبت به مدل های دیگر بیشتر است این قاعده برای این گوشی هم وجود دارد گوشی سامسونگ s۹ تا زمانی که تاچ و ال سی دی آن آسیب دیده باشد.

فوق العاده ترین تاچ ال سی دی S9 در دست شما خواهد بود اما زمانی که دچار آسیب ببیند مسلما دیگر مثل روز اول خودش کار نکرده و کاربر را با آزار و اذیت مواجه می‌کند که با گذشت نسبت به هر زمان دیگر سریعتر اقدام به عوض کردن آن کند تعویض کردن تاچ ال سی دی آن هزینه بر است اما اگر شما از مدل های با کیفیت استفاده کنید می توانید آن را به روزهای پر ابهت خودش برگردانید

توضیحات تکمیلی

تاچ ال سی دی S9
مشخصات ظاهری
نوع رنگ

مشکی

رنگ

مشکی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

کره

نوع LCD

درجه دو
های کپی درجه یک
اورجینال

نوع صفحه نمایش

خازنی

امتیاز کاربران به:

تاچ ال سی دی S9 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش