بازخورد درباره این کالا

لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: لامپ ال ای دی
پاک کردن
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
آریانور
بروزرسانی قیمت: 15 اسفند 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14

 لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14

شکل ظاهری فلت

توان 6 وات

بازه مصرفی 5.5 تا 10 وات

میزان روشنایی 475 لومن

ابعاد 8*12

وزن 54 گرم

ولتاژ 230 ولت

جنس محافظ پلاستیک

فرکانس کارکرد 50 هرتز

نمایش بیشتر - بستن

لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14

در مورد لامپ و تجهیزات روشنایی برند ها و کمپانی‌ های داخلی سعی کردند که محصولات با کیفیتی عرضه کنند که بتواند با محصولات خارجی رقابت کرده و در بسیاری از جنبه ‌ها هم توانستند موفقیت‌ آمیز عمل کنند لامپ ال‌ ای‌ دی حبابی افراتاب یکی از محصولات این شرکت است که توانسته با توجه به تنوع مدل بسیار پر فروش باشد و جزء محصولات با کیفیت قرار بگیرد شرکت افراد تاپ کمپانی است که در صنعت روشنایی فعالیت دارد و این لامپ ال‌ ای‌ دی در کشور صنعتی را به تولید رسانده تا بتواند به ‌جای لامپ‌ های کم‌ مصرف و کم ‌نوری که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند به کار رود به کار گرفتن از ایلام فوایدی زیادی مثل تولید نور یکسان و صرفه‌جویی در مصرف بهینه برق را به خودش بدنبال دارد.

سازندگان شرکت افرا تاب این لامپ را به شکل حباب دار و به ‌صورت پلاستیک طراحی و تولید کردند این حباب فایده ‌های زیادی دارد و از مهم ‌ترین آن‌ ها می ‌توان به مقاومت مناسب در مقابل فشار های مکانیکی اشاره کرد که می‌ تواند زود نشکند و همین ‌طور در جاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد و سایر ویژگی ‌های این لامپ سالم بودن نور آن است ازآن جایی‌ که در طراحی و تولید آن مانند محصولات دیگر افراد تاپ از مواد زیان ‌آوری استفاده ‌نشده  نوری که تولید می‌کنند به ‌شدت سالم بوده به چشم انسان و همین‌ طور به محیط ‌زیست آسیب نمی‌ زند.

لامپ ال‌ ای ‌دی افراتاب مدل حبابی در رنگ‌ های نوری و آفتابی و مهتابی تولید شده ‌است و همین ‌طور سرپیچ شمعی E14 را دارد در زمان خرید می‌توانید یکی از نورهای آن را انتخاب کنید در واقع این لامپ از جمله محصولات دورنگی می‌باشد و همین‌طور طول عمر بالا و خوبی هم دارد.

 

بررسی لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14

این مدل لامپ در رنگ های مهتابی و آفتابی طراحی و تولید می شود که در زمان خرید می توانید رنگ آن ها را انتخاب کنید. طراحان این محصول برای این که طول عمر بالا و مقاومت زیادی در مقابل گرما از خودش نشان دهد بدنه آن را از پلاستیک حرارتی تولید می کنند.ضمنا این محصول هیت سینک آلومینیومی ویژه دارد که وجود آن باعث می شود تا لامپ به آسانی حرارتی زیادی را دفع کند.

به عبارتی دیگر لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14 جهت دار می باشد و همین طورزاویه تابش به اندازه 230 درجه دارد که می تواند در هر جهتی پوشش روشنایی را قرار بدهید. از سایر مزایا این مدل لامپ افراتاب می توان به عمر زیاد و بازدهی بالا اشاره کرد. ضمنا این لامپ فراتاب افت نور دهی هم ندارد و می توان آن را در فروشگاه، خانه، رستوران و هتل و …. نصب کرد.

 

توضیحات تکمیلی

لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14
مشخصات ظاهری
رنگ

سفید
آفتابی

مشخصات دیگر
ساخت کشور

ایران

گارانتی

2سال گارانتی

استاندارد

دارد

رده انرژی

A++

جنس بدنه

پلی کربنات

رنگ شیشه

مات

سرپیچ

کوچک E14

Voltage Range :

220-240 ولت

مقدار مصرف برق

6 وات

میزان روشنایی

475 لومن

شکل لامپ حبابی

لامپ حبابی گرد

امتیاز کاربران به:

لامپ ال ای دی 6 وات افراتاب جهت دار مدل AF-PAR-6W پایه E14 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش